[TOT: 22.212.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Kapitein Haddock [DiRo] (A: 5.338.000, V: 16.874.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • motu wrote:

      predator3 wrote:

      best zielig om op pad te gaan voor verlies ?(
      wat anonymous bedoeld dat je niet snap wat het spel in houd maak een slag waar je winst op maak plaats van verlies.
      das alvast een tip die je krijg anders word je nooit hoger dan een pionnetje.
      voor iemand die zich predator noemt stel je toch zwaar teleur.in de 2e wereld oorlog deden japanners kamikaze aanvallen , dat waren ook verliezen maar brachten wel degelijk flinke winst op. ik lijd nooit verlies , want verliezen die ik maak , maak ik ergens anders weer goed zodat het gelijk blijft.en tot nu toe stijg ik nog steeds in rang dus dat laat zien dat ik goed doe. en goed nieuws ik ben nu ook in de nieuwe uni begonnen uiteraard onder schuilnaam tot ik sterk genoeg daar ben :P
      Tja, ik zou 'king motu' niet zo'n goede schuilnaam noemen.

      OT: Winst is overbodig, geweldige slag.
    • Anonymous wrote:

      motu wrote:

      discordia wrote:

      het is duidelijk dat je het niet begrijpt. ik maak geen verlies , verliezen die ik maak
      Als jij het begrijp leg het mij dan ff uit.
      Ontopic: mooie slag als 1+1 31 is
      Praatjes vullen geen gaatjes ..enige waar jullie goed in zijn is commentaar geven , maar val me eens aanen als niet dan buig voor je almachtige koning
      Geen probleem als ik unbanned ben , kom ik je wel wat bashen :saint:
      Ik zou eerst nog een accountje aan moeten maken hier .
      Maar ik verzin die onzin niet,ik haal alleen je eigen woorden aan.
      Of je moet het ff uitleggen dat je geen verlies maakt,maar de verliezen die je maakt weer goed maakt.
      Kijk als je had gezegt ik maak verliezen maar de tegenstander maakt er meer,had je mij niet gehoord(misschien)
      Maar misschien moet je er toch een klein beetje rekening mee gaan houden dat niet iedereen je een geweldige speler vind.