Regels

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • De zon schijnt, het is zondag, dus vooruit maar, misschien heb ik geluk en krijg ik een ter zake doende antwoord.

    War zijn de regels waar spelers zich aan moeten houden zodat een topic iets langer open blijft en niet om onduidelijke redenen dicht gaat.
    Beledigen, aanvallen van teamlers, het functioneren van teamlers, schelden, bedreigingen, vloeken aanstootgevende prenten cq tekst, dat mag niet en weten we eigenlijk wel.
    Maar als geen van deze reden gebruikt zijn, en toch gaat een topic dicht!!! waarom.
    Kan iemand, dus een teamlid mij dat uitleggen aub?
    Vast mijn grootste dank.
  • Bolder wrote:

    De zon schijnt, het is zondag, dus vooruit maar, misschien heb ik geluk en krijg ik een ter zake doende antwoord.

    War zijn de regels waar spelers zich aan moeten houden zodat een topic iets langer open blijft en niet om onduidelijke redenen dicht gaat.
    Beledigen, aanvallen van teamlers, het functioneren van teamlers, schelden, bedreigingen, vloeken aanstootgevende prenten cq tekst, dat mag niet en weten we eigenlijk wel.
    Maar als geen van deze reden gebruikt zijn, en toch gaat een topic dicht!!! waarom.
    Kan iemand, dus een teamlid mij dat uitleggen aub?
    Vast mijn grootste dank.


    zodra bans besproken worden is het ook een instalock

    :love: Thanks Syrabi
  • board.nl.ogame.gameforge.com/i…?postID=871829#post871829
    Er zit een verschil tussen antwoord krijgen en het antwoord niet accepteren Bolder.
    Je hebt antwoord gehad en je bent het er niet mee eens, dat is dus iets anders.

    Daarnaast is het openen van nog een topic met precies dezelfde inhoud in mijn ogen een snelle manier om een topic gesloten te krijgen.
    Als je het modteam wilt veranderen dan dien je een sollicitatie in.
  • Het gaat ook een beetje om het niet verstoren van de publieke orde. Als er publiekelijk ergens over gediscussieerd wordt dan doen er steeds meer mensen mee, meer irritaties en uiteindelijk is er geen touw meer aan vast te knopen en scheld iedereen elkaar uit. Ik denk dat de mods dat zoveel mogelijk willen voorkomen en daarom topics sluiten voordat het uit de hand loopt. Het is een forum wat bij Ogame hoort, het is geen 4Chan :)
  • Takeoff wrote:

    Het gaat ook een beetje om het niet verstoren van de publieke orde. Als er publiekelijk ergens over gediscussieerd wordt dan doen er steeds meer mensen mee, meer irritaties en uiteindelijk is er geen touw meer aan vast te knopen en scheld iedereen elkaar uit. Ik denk dat de mods dat zoveel mogelijk willen voorkomen en daarom topics sluiten voordat het uit de hand loopt. Het is een forum wat bij Ogame hoort, het is geen 4Chan :)
    In mijn opening staat duidelijk wat normaal en tegen de regels is:
    Niet op het topic geent bv, mag een warn zijn
    Schelden evenzo, dus wat blijft er dan over als je normaal een discussie hebt?
    En al gaat dat stevig door?? so what/
    Tikkertje spelen op forum !! ja dat houd het forum levend...
  • Laten we het volgende afspreken: Zodra een MOD of een Admin een topic sluit, mag je hem of haar een PM sturen met daarin de vraag naar uitleg.
    Krijg je geen antwoord van de desbetreffende MOD? Dan ga je maar een stapje hoger naar de Admin.

    De uitleg hoeft niet (altijd) voor iedereen openbaar gemaakt te worden en dit is tevens iets wat we al jaar en dag doen.

    Dergelijke topics gaan enkel maar discussies uitlokken die tot nergens leiden,
    of zijn topics wat in strijd zijn met de board-regels, etc. zoals:
    - Functioneren van teamlers (Doe dit via Admins)
    - Bespreken van bans (enkel met de betrokken speler)
    - etc.

    Zoals hierboven reeds aangegeven staat alles in de regels. Daar lijkt me verder geen discussie voor nodig,
    en ook daarom zet ik een slotje op dit topic. Voor vragen -> Spring gerust eens langs op IRC, Discord of Board-PM.

    “You only live once, but if you do it right, once is enough.”
    .:: OGame.nl Admin :: Contact revenge@ogame.nl ::.
    Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail
    Join de Discord voor en door de OGame Community! OGame.NL Discord |