IP aanvallen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • IP aanvallen

      mensen zijn er niet vies van om iemand compleet te slopen met ip aanvallen en daarna met vloot eroverheen, ook al moet je 240.000 dm betalen, dat is goedkoper dan rechtsreeks RS te kopen, nu met de -30% is het gewoon een kut verhaal aan het worden. leuk voor ogame die maakt winst maar de community heeft er nu helaas onder te lijden, er is geen mogelijk om te zien of de planeet herplaatst word dus krijg je situaties waar mensen gaan berekenen hoelang het duurt voordat de vloot die er achteraan komt aankomt, op je herplaatste planeet etc etc.

      een def van 30m kan makkelijk gesloopt worden met 100 iptjes, ik vind de resources die hier gebruikt worden om een def op te zetten en dan zo een klein beetje RS voor een def te slopen niet normaal. de verhouding klopt niet.

      tot zover mijn klacht
    • Ik snap het ook niet echt. Waarom zouden fleeters de turtles niet met rust laten? We zijn er al jaren over aan het nadenken waarom dit niet zo zou zijn, maar we zijn er nog niet echt over uit.
      Nu even zonder dollen.
      Iemand zijn/haar def slopen om daaruit in long-term veel voordeel uit te behalen is gewoon Ogame 101. Er zijn genoeg manieren om het minder rendabel te maken. Wordt het echt irritant en wordt het echt gedaan om te pesten, dan kan je altijd de GO aanspreken van de uni waarin je speelt. GameForge gooit acties erin om een beetje spelers over te halen om meer DM uit te geven en weer sneller om een nieuwe voorraad aan te schaffen. Dit zal altijd zo blijven, want ze moeten het spel wel kunnen financiëren.