Hyperion 43.495 (Plaats 1 van 348)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Hyperion 43.495 (Plaats 1 van 348)

    Rang 1 overall, 6 planeetjes, grootste vlootje, beste onderzoeken van de uni, eco rang 3.
    ligt nog genoeg DM op, 1x vloot trekt me toch minder aan dan gedacht, account is te ruil mits er wat leuks voor geboden wordt.

    ~HT @10-02-'19 ~23:15 | Algemene Waarschuwing gegeven.
    -Niets Interessants te melden-

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Elke keer hetzelfde met je.. je smijt er geld tegenaan en binnen de maand kap je er weer mee..
    wat heb ik in ruil? Dat je terug een leven hebt..
    Zet gewoon je account op verwijderen.. niets is irritanter voor de andere spelers om iemand een account te zien krijgen voor de eerste plaats waarvoor men niets heeft moeten doen..
  • Goku ssb xalynth wrote:

    Elke keer hetzelfde met je.. je smijt er geld tegenaan en binnen de maand kap je er weer mee..
    wat heb ik in ruil? Dat je terug een leven hebt..
    Zet gewoon je account op verwijderen.. niets is irritanter voor de andere spelers om iemand een account te zien krijgen voor de eerste plaats waarvoor men niets heeft moeten doen..
    wauw... uhh nee hoor? Eridanus* en hyperion de enige waar ik wat gespendeert heb ja... zagadra nog steeds spelende en zelf opgebouwd, dus om nou te zeggen dat het elke keer hetzelfde is gaat mij veel te ver.. je kent me niet eens.. ik heb verder gewoon een leven, gezin en kids plus fulltime baan dus niets roepen als je niet weet hoe of wat.

    Edit: Eridanus* gestopt btw omdat mn vriendin weer zwanger raakte dus dacht geen tijd meer te hebben maar niets is minder waar
    -Niets Interessants te melden-

    The post was edited 1 time, last by SailorTwift ().

  • Klapstoeltje wrote:

    Goku ssb xalynth wrote:

    Elke keer hetzelfde met je.. je smijt er geld tegenaan en binnen de maand kap je er weer mee..
    wat heb ik in ruil? Dat je terug een leven hebt..
    Zet gewoon je account op verwijderen.. niets is irritanter voor de andere spelers om iemand een account te zien krijgen voor de eerste plaats waarvoor men niets heeft moeten doen..
    wauw... uhh nee hoor? Eridanus* en hyperion de enige waar ik wat gespendeert heb ja... zagadra nog steeds spelende en zelf opgebouwd, dus om nou te zeggen dat het elke keer hetzelfde is gaat mij veel te ver.. je kent me niet eens.. ik heb verder gewoon een leven, gezin en kids plus fulltime baan dus niets roepen als je niet weet hoe of wat.
    Edit: Eridanus* gestopt btw omdat mn vriendin weer zwanger raakte dus dacht geen tijd meer te hebben maar niets is minder waar
    Eh manneke je moet daar niet voor wenen eh..
    Zo op u paard! Beetje rustig want je werkt op mijn zenuwen met u antwoord van 5 euro!

    Het gaat er mij om dat je beter je account gewoon weg doet dan.. verwijderen.. andere spelers haten dit! Je krijgt de account van de 1ste plaats terwijl de andere spelers vechten voor een goeie plaats! Je moet je punten verdienen en niet zomaar cadeau krijgen..
    het zijn hier geen EBAY veilingen eh.. gewoon account mooi verwijderen en iedereen
    Is content en niemand jaloers.. bovendien kan iedereen een plaats naar boven..
    ne goeie zondag nog
  • Goku ssb xalynth wrote:

    Klapstoeltje wrote:

    Goku ssb xalynth wrote:

    Elke keer hetzelfde met je.. je smijt er geld tegenaan en binnen de maand kap je er weer mee..
    wat heb ik in ruil? Dat je terug een leven hebt..
    Zet gewoon je account op verwijderen.. niets is irritanter voor de andere spelers om iemand een account te zien krijgen voor de eerste plaats waarvoor men niets heeft moeten doen..
    wauw... uhh nee hoor? Eridanus* en hyperion de enige waar ik wat gespendeert heb ja... zagadra nog steeds spelende en zelf opgebouwd, dus om nou te zeggen dat het elke keer hetzelfde is gaat mij veel te ver.. je kent me niet eens.. ik heb verder gewoon een leven, gezin en kids plus fulltime baan dus niets roepen als je niet weet hoe of wat.Edit: Eridanus* gestopt btw omdat mn vriendin weer zwanger raakte dus dacht geen tijd meer te hebben maar niets is minder waar
    Eh manneke je moet daar niet voor wenen eh..Zo op u paard! Beetje rustig want je werkt op mijn zenuwen met u antwoord van 5 euro!

    Het gaat er mij om dat je beter je account gewoon weg doet dan.. verwijderen.. andere spelers haten dit! Je krijgt de account van de 1ste plaats terwijl de andere spelers vechten voor een goeie plaats! Je moet je punten verdienen en niet zomaar cadeau krijgen..
    het zijn hier geen EBAY veilingen eh.. gewoon account mooi verwijderen en iedereen
    Is content en niemand jaloers.. bovendien kan iedereen een plaats naar boven..
    ne goeie zondag nog

    hahahaha XD grappig ventJE ben je ook hè. jij werkt mij op m'n zenuwen door uberhaupt met zo'n opmerking te komen in een account trade topic ;) is niet op zijn plaats gezien ik nog altijd zelf bepaal wat ik met mijn account doe :)

    Trouwens, ik ben rustig, jij komt hier ineens van alles roepen :rolleyes: tenzij je in ieder trade topic gaat lopen roepen dat het geen ebay is.
    -Niets Interessants te melden-
  • ~~Mochten er meer reacties komen over het onderwerp van de desinteresse over wel of niet een account aan te bieden om te ruilen/weg te geven, dan zal hier een waarschuwing voor vallen~~
    Het is al jaren een onderdeel van Ogame. Spelers stoppen, geven een account weg of willen het proberen in een andere uni. Is dit niet jouw ding, dan doe je het niet, maar ga niet andermans draadje vervuilen waar hij/zij een account aanbiedt. Misschien nog handig om de Account Trade Regels erop na te lezen voor degenen waarbij het niet echt duidelijk is wat wel en niet toegestaan is.