Klacht: Accounts verwijderd mét betaalde DM erop?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Misschien dat we gewoon allemaal weer gewoon het onderwerp op kunnen pakken ipv te kijken hoe een ander zijn Nederlands niet aan jouw standaard voldoet.
    Nickjuh: Probeer kalm te blijven bij het typen. Het uitlokken van anderen omwille je 'tekortkomingen' om er weer een reactie over te kunnen krijgen is niet de manier om met een vraag te komen.
    @ de rest ( algemeen ) : Het is niet al te moeilijk om te begrijpen wat de berichten van Nickjuh willen zeggen. Maar alleen dat de naam er bij staat geeft al sneller een vooroordeel en een mogelijkheid om te reageren naar hartenlust.
    Laten we tot een uitkomst komen waar we wat aan kunnen hebben om het voor te leggen aan GF.
  • Jillian wrote:

    Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo.
    Jammer, zulke voorstellen, discriminatie??
    Misschien eens googlen op dysgrafie?
    DM, zolang spelers er 2 tot 4 honderd euro instoppen om in de top te komen, die hebben dat probleem niet, die letten wel op toch?? :)
    En dat GF er iets aan gaat doen? dacht het niet, winst is het oogmerk, dus spelers hier in tegemoet komen....
    Zelf bijhouden in je notities, simpel en altijd bij de hand
  • Daar heb je wel een punt Bolder,als je er een paar honderd euries in stopt is het niet zo snel op ik zal onze taalpuristen daar maar niet van beschuldigen anders krijgen we dat weer.
    En ik denk ook niet dat GF er iets aan gaat doen,nouja zullen wel weer elke dag nieuwe acties komen om ons aan het kopen te zetten maar dan houdt het waarschijnlijk ook wel weer op.
    Het versturen van een mailtje dat je account word verwijderd als je niet binnen een x aantal dagen inlogt zou eigenlijk onder de servies van een bedrijf moeten vallen.
    Je krijgt nl wel een bericht dat er een officier bijna is verlopen,oke ik weet daar worden ze waarschijnlijk beter van,maar met die mail heb je ook nog kans dat ze er beter van worden.
    Nu krijg je gefrusteerde spelers.
  • Bolder wrote:

    Jillian wrote:

    Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo.
    Jammer, zulke voorstellen, discriminatie??Misschien eens googlen op dysgrafie?
    DM, zolang spelers er 2 tot 4 honderd euro instoppen om in de top te komen, die hebben dat probleem niet, die letten wel op toch?? :)
    En dat GF er iets aan gaat doen? dacht het niet, winst is het oogmerk, dus spelers hier in tegemoet komen....
    Zelf bijhouden in je notities, simpel en altijd bij de hand

    Prima, maken we een speciaal forum voor de mensen met dysgrafie, mogen ze in dat hokje schrijven wat ze willen.

    Ps. Ik kampte zelf in mijn jongere jaren met dysgrafie, en vind dat geen excuus om na duidelijke melding dat wat er geschreven is niet te begrijpen is, te gaan zitten zeiken op het kritiek.

    :love: Thanks Syrabi
  • Jillian wrote:

    Ik sluit mij aan bij Space.

    Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo.
    De voertaal op het forum is Nederlands. Ik denk dat je er niemand over hoort als er een keer een d of een t mist, ik zal zelf ook gerust dat type fouten maken. Wat ik wel kwalijk vind is dat iedereen aangeeft dat de post van Nickjuh onleesbaar zijn en hij het zelf 'Nickeriaans' noemt maar vervolgens zegt dat we niet moeten zeuren. Ik kan me herinneren vroeger in Vega dat we onze huispool Asbest hadden, zijn Nederlands was gebrekkig maar meestal wel te begrijpen, hij deed in ieder geval wel zijn best om het begrijpbaar te maken, die effort zie ik niet bij Nickjuh vandaan komen.

    Ook een week geleden ingame, toen stuurde ik Nickjuh een bericht, vervolgens offline, 19 nieuwe berichten in mijn inbox die hij had gestuurd over een tijdspanne van 40 minuten. Een grote warboel, waar van te voren niet over nagedacht is.. Denk eerst even na wat je wil zeggen voordat je begint te typen zou ik zeggen, ik denk dat dat al heel veel helpt.

    Betreffende het topic, ik denk dat er een slotje op kan, niet? @HT
    Het antwoord is gegeven, er kunnen geen accounts met betaalde DM verwijderd worden door het systeem, dus dan valt er niets meer te bediscussiëren. Dit gaat ondanks de waarschuwing alleen maar verder uit de hand lopen.
  • ReformeD wrote:

    Betreffende het topic, ik denk dat er een slotje op kan, niet? @HT
    Het antwoord is gegeven, er kunnen geen accounts met betaalde DM verwijderd worden door het systeem, dus dan valt er niets meer te bediscussiëren. Dit gaat ondanks de waarschuwing alleen maar verder uit de hand lopen.

    Helemaal waar. Ik gooi er dan ook gewoon een slotje op. Mocht er voor de Admins een antwoord komen vanuit GF over het hoe of wat, dan hebben ze nog een mogelijkheid om te reageren.

    Closed