Klacht: Accounts verwijderd mét betaalde DM erop?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Of er wel of niet betaalde Dm op een account staat blijft de verantwoordelijkheid van de speler. Voor de laatste maal @BeLikeMe teamlers hebben niks te maken met het verwijderen van accounts hoe dan ook. Dat word door het systeem gedaan indien er geen betaalde Dm op staat.

    De verwijzing dat er mail gestuurd hoort te worden wil ik best eens achteraan gaan of dat ook daadwerkelijk zo is, of dat deze wel gestuurd word en achter een of ander spamfilter blijft hangen of gewoon echt niet word verstuurt.

    Verder gaat deze "klacht" niet over jou accounts en kunnen de betrokken namen altijd contact opnemen via de bekende wegen.
  • @BeLikeMe,

    het zou echt al een heleboel helpen als je normaal Nederlands typt, met leestekens en dergelijke.
    Door je warrige taal ontstaat er verwarring over wat je precies bedoelt.

    1)
    teamleden verwijderen geen accounts

    2)
    DM op een account bestaat uit 2 delen, gekochte DM en gratis DM.
    Het spel maakt eerst gekochte DM op als je deze uitgeeft. Het kan dus best dat er nog DM op je account staat, maar dat dit account toch wordt verwijderd na 35 dagen inactief.

    3)
    Het verschil tussen gekochte en gratis DM kan je zien als je met je muis 'hovert' op het aantal DM dat je hebt.

    4)
    Er wordt inderdaad geen 'waarschuwingsmail' gestuurd als je actief binnen een x aantal dagen wordt verwijderd. Zoals @Hysteria aangeeft, dit gaat ze even navragen. Op zich wel een goed idee voor GF om dit er in te gooien.
  • Sorry Knigge, maar als SGO ben je geen groot licht met je antwoorden naar BLM, zelfs erg denigrerend.
    Je hebt in elk geval wel een 'point 'gemaakt!!
    Neem maar een voorbeeld aan Hysteria :)
    Wss gaat dit weer een warn opleveren maar zulke top ambtenaar van onze community zou beter moeten weten
    Natuurlijk volgt GF de "beste" manier om er geld uit te halen, zo ook met dm en acca verwijderen.
    Zelf ook slachtoffer...
  • Deurwaarder wrote:

    @BeLikeMe,

    het zou echt al een heleboel helpen als je normaal Nederlands typt, met leestekens en dergelijke.
    Door je warrige taal ontstaat er verwarring over wat je precies bedoelt.

    1)
    teamleden verwijderen geen accounts

    2)
    DM op een account bestaat uit 2 delen, gekochte DM en gratis DM.
    Het spel maakt eerst gekochte DM op als je deze uitgeeft. Het kan dus best dat er nog DM op je account staat, maar dat dit account toch wordt verwijderd na 35 dagen inactief.

    3)
    Het verschil tussen gekochte en gratis DM kan je zien als je met je muis 'hovert' op het aantal DM dat je hebt.

    4)
    Er wordt inderdaad geen 'waarschuwingsmail' gestuurd als je actief binnen een x aantal dagen wordt verwijderd. Zoals @Hysteria aangeeft, dit gaat ze even navragen. Op zich wel een goed idee voor GF om dit er in te gooien.
    zou ook fijn zijn als jij nederlands typt en mijn nickeriaans niet afgaat lopen kraken dankje voor je medewerking volgende keer stuur ik een rekening ! naar je toe
    SrG
  • Deurwaarder wrote:

    @BeLikeMe,

    het zou echt al een heleboel helpen als je normaal Nederlands typt, met leestekens en dergelijke.
    Door je warrige taal ontstaat er verwarring over wat je precies bedoelt.

    1)
    teamleden verwijderen geen accounts

    2)
    DM op een account bestaat uit 2 delen, gekochte DM en gratis DM.
    Het spel maakt eerst gekochte DM op als je deze uitgeeft. Het kan dus best dat er nog DM op je account staat, maar dat dit account toch wordt verwijderd na 35 dagen inactief.

    3)
    Het verschil tussen gekochte en gratis DM kan je zien als je met je muis 'hovert' op het aantal DM dat je hebt.

    4)
    Er wordt inderdaad geen 'waarschuwingsmail' gestuurd als je actief binnen een x aantal dagen wordt verwijderd. Zoals @Hysteria aangeeft, dit gaat ze even navragen. Op zich wel een goed idee voor GF om dit er in te gooien.
    Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd.
    Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht toch altijd net iets groter dan wanneer je in het 'nickeriaans' loopt te piepen.

    Als dit over Zaphod zijn Pega account gaat dan kunnen we ook vrij duidelijk zijn. GO's kunnen geen accounts verwijderen, enkel bannen met geldige reden. Account is niet geband maar verwijdert waardoor er één optie over blijft: er stond geen betaalde DM op dat account en is langer dan 35d niet meer ingelogd. Jammer maar helaas. Alpa vat het vrij goed samen: het blijft de verantwoordelijkheid van de speler om te checken of er betaalde DM op staat. Dat is niet echt hogere wiskunde. Twijfel je er over dan staat niets je in de weg dit in die 35d te checken. We lopen allemaal lang genoeg mee om dat wel te weten ondertussen. Nu kun je daar politiek correct omheen lullen of je brengt het direct vrij bot maar wel duidelijk. Het is maar net wat je prettig vindt daarin... Door blijven whinen over iets waarvan je weet dat het toch niet teruggedraait wordt lijkt me dan ook vrij nutteloos. Je maakte een stom foutje. Jammer maar helaas. Uithuilen en weer doorgaan :')

    Overigens nog wel een bedankje namens (bijna) heel TROL voor het niet hoeven saven in Pega. Bevalt weer prima zo ;)
  • Speciaal voor nick maar een keer weer inloggen.

    Flugel het is ook al eerder geroepen dat je een oelewapper bent die alleen maar over zijn nederlands kan trahstalken ipv bij te dragen aan het onderwerp.
    je wordt niet geloofwaardiger als je punten en komma's gebruikt of correct nederlands.. het gaat om de inhoud.. dat is iets wat je niet hebt denk ik.

    persoonlijk vind ik dat je het zelf in de gaten kan houden DM, maar het kan wel eens handig zijn dat er een e-mail gestuurd wordt een week voor een account wordt verwijdert.. als het automatisch verwijdert kan worden na zoveel dagen, dan kan je ook automatisch een e-mail sturen lijkt me.. zeg lijkt me want ik weet het niet..

    wat een flapdrol, net als die knigge.. :thumbsup:
    Ex solo no1.NL
  • Flugel25 wrote:

    Deurwaarder wrote:

    Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd.
    Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht toch altijd net iets groter dan wanneer je in het 'nickeriaans' loopt te piepen.

    Als dit over Zaphod zijn Pega account gaat dan kunnen we ook vrij duidelijk zijn. GO's kunnen geen accounts verwijderen, enkel bannen met geldige reden. Account is niet geband maar verwijdert waardoor er één optie over blijft: er stond geen betaalde DM op dat account en is langer dan 35d niet meer ingelogd. Jammer maar helaas. Alpa vat het vrij goed samen: het blijft de verantwoordelijkheid van de speler om te checken of er betaalde DM op staat. Dat is niet echt hogere wiskunde. Twijfel je er over dan staat niets je in de weg dit in die 35d te checken. We lopen allemaal lang genoeg mee om dat wel te weten ondertussen. Nu kun je daar politiek correct omheen lullen of je brengt het direct vrij bot maar wel duidelijk. Het is maar net wat je prettig vindt daarin... Door blijven whinen over iets waarvan je weet dat het toch niet teruggedraait wordt lijkt me dan ook vrij nutteloos. Je maakte een stom foutje. Jammer maar helaas. Uithuilen en weer doorgaan :')

    Overigens nog wel een bedankje namens (bijna) heel TROL voor het niet hoeven saven in Pega. Bevalt weer prima zo ;)
    als ik duidelijk mag begrijpen van wat de meester zegt dan zijn jou zinnen ook niet hellemaal duidelijk kan u wat beter beschrijven wat je precies wil zeggen?
    en dank u voor alle jaren tips maar je ben me vader niet dus maak zelf wel uit wat ik doe en bedankt voor uw reactie wat iig niks toevoegt aan dit onderwerp!
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    Flugel25 wrote:

    Deurwaarder wrote:

    Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd.
    Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht toch altijd net iets groter dan wanneer je in het 'nickeriaans' loopt te piepen.
    Als dit over Zaphod zijn Pega account gaat dan kunnen we ook vrij duidelijk zijn. GO's kunnen geen accounts verwijderen, enkel bannen met geldige reden. Account is niet geband maar verwijdert waardoor er één optie over blijft: er stond geen betaalde DM op dat account en is langer dan 35d niet meer ingelogd. Jammer maar helaas. Alpa vat het vrij goed samen: het blijft de verantwoordelijkheid van de speler om te checken of er betaalde DM op staat. Dat is niet echt hogere wiskunde. Twijfel je er over dan staat niets je in de weg dit in die 35d te checken. We lopen allemaal lang genoeg mee om dat wel te weten ondertussen. Nu kun je daar politiek correct omheen lullen of je brengt het direct vrij bot maar wel duidelijk. Het is maar net wat je prettig vindt daarin... Door blijven whinen over iets waarvan je weet dat het toch niet teruggedraait wordt lijkt me dan ook vrij nutteloos. Je maakte een stom foutje. Jammer maar helaas. Uithuilen en weer doorgaan :')

    Overigens nog wel een bedankje namens (bijna) heel TROL voor het niet hoeven saven in Pega. Bevalt weer prima zo ;)
    als ik duidelijk mag begrijpen van wat de meester zegt dan zijn jou zinnen ook niet hellemaal duidelijk kan u wat beter beschrijven wat je precies wil zeggen?en dank u voor alle jaren tips maar je ben me vader niet dus maak zelf wel uit wat ik doe en bedankt voor uw reactie wat iig niks toevoegt aan dit onderwerp!
    Nog steeds geen idee wat je bedoelt...

    Dat je geen waarschuwingsmail krijgt is vervelend, maar je acca wordt niet verwijderd als er nog betaalde DM op staat
  • Je zou verwachten dat het bij zulke spelers aantallen het de spelers des te gemakkelijker word gemaakt,maar het blijft natuurlijk wel GF.
    Verder ik dacht eigenlijk dat het een oorlogspel was,maar als ik dit zo lees is het ook nog een soort van taalspelletje geworden.
    Als onze taalpuristen wat minder op de punten,hoofdletters enz zouden letten,zou iedereen het met een iq van boven de 40 het wel kunnen begrijpen.
    Ze kunnen wel honder berichten sturen dat er een nieuwe uni open is dan kan er toch ook wel een mailtje af ten voordelen van de speler.
    Oja en bolder +!
  • Legend.bdr wrote:

    Speciaal voor nick maar een keer weer inloggen.

    Flugel het is ook al eerder geroepen dat je een oelewapper bent die alleen maar over zijn nederlands kan trahstalken ipv bij te dragen aan het onderwerp.
    je wordt niet geloofwaardiger als je punten en komma's gebruikt of correct nederlands.. het gaat om de inhoud.. dat is iets wat je niet hebt denk ik.

    persoonlijk vind ik dat je het zelf in de gaten kan houden DM, maar het kan wel eens handig zijn dat er een e-mail gestuurd wordt een week voor een account wordt verwijdert.. als het automatisch verwijdert kan worden na zoveel dagen, dan kan je ook automatisch een e-mail sturen lijkt me.. zeg lijkt me want ik weet het niet..

    wat een flapdrol, net als die knigge.. :thumbsup:
    Het kan aan mij liggen, maar wat valt er verder bij te dragen dan zelf eens in de 35d checken als er geen betaalde DM op staat? Dit is al jaren zo, de spelers die de klacht melden spelen echt al jaren en weten dit dus gewoon. Dan gaat het een keertje fout door stomme oplettendheid en het hele systeem is opeens klote?

    Feit is gewoon dat er door een incident van oplettendheid nu moord en brand geschreeuwd wordt om niets. Zoals gezegd: de speler maakt een foutje door DM niet goed te checken en zijn account te laten verlopen. Erg jammer, maar deal with it. Dat account gaat echt niet meer terugkomen nu...

    Dat ik inhoudelijk iets zeg wat je niet wil horen is wat anders dan inhoudelijk niets zeggen, het is in die zin ook maar net door welke gekleurde bril je wilt kijken.
  • Flugel25 wrote:

    Deurwaarder wrote:

    Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd.
    Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht toch altijd net iets groter dan wanneer je in het 'nickeriaans' loopt te piepen.


    Kijk flugel, ik lees honderd keer liever de berichten van Nickju dan die van jou.
    Jij DENKT te weten dat je goed bent in NL, en Nichkju kan er wss niks aan doen dat hij zo typt... jij wel!!!
    Zo makkelijk iemand af te zeiken over zijn/ tekortkomingen... tenslotte geld voor jullie geen beter vermaak dan leedvermaak.. denk daar eens over na..
    Tegen GF leg je toch af wat het topic aangaat, net als tegen de grammarnazie's
    Screenshot naar het team en vragen om ophedering wat de dm aangaat.. gekocht en gevonden zal wel een verschil uitmaken voor GF :)
  • nog een puntje over grammatica en andere zooi. Ik begrijp soms gewoon letterlijk niet wat Be Like Me bedoeld. Het feit dat er eerst een halve pagina wordt gediscussieerd om tot het antwoord te komen zegt daar al genoeg over.

    Het kan misschien zo zijn dat Be Like Me wat moeite heeft met Nederlands typen, dat kan wel zo zijn, maar hij doet zijn best er ook niet voor. Hij reageert direct met "ik begrijp jou niet" en dat wij Nickeriaans maar moeten begrijpen. Ik heb zelfs op mijn mobiel een simpele spellingscheck die de helft van de slordigheden er al uit haalt. Is dit hoe dat zo gaat tegenwoordig? Meerderheid moet zich maar aanpassen aan het individu?

    Als ik uiteindelijk lees wat er is gebeurt en wat hij in het begin schreef, dan was mijn eerste opmerking terecht. Dat ik daar vervolgens op wordt afgerekend vind ik kwalijk. Flugel is misschien iets te grammar nazi, maar dat Bolder vervolgens ook weer vanaf zijn toren gaat blazen slaat ook nergens op.

    Ik heb gezegd

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
  • Dat het simpelweg niet meer te begrijpen is slaat nou precies de spijker op zijn kop. Een keer een d of t fout zetten zul je mij echt niet over horen, maar als je reacties gewoon compleet onbegrijpbaar zijn of 4/5x moeten worden doorgelezen om er uberhaupt wat van te begrijpen dan besteed je er toch gewoon geen aandacht aan? Dat Nickjuh er niets aan kan doen vind ik dus persoonlijk onnzin. Lees je reactie nog even snel door voor je hem post en je hebt dat probleem niet lijkt me? Als je dan zelf nog niet ziet dat je post compleet onleesbaar is dan weet ik ook niet meer wat nog kan helpen. Dat ik het altijd wat bot breng en daarmee wat tere zieltjes raak boeit me dan weer vrij weinig. :')