Prioriteit DM soorten omswitchen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Prioriteit DM soorten omswitchen

      Aangezien er een aantal klagen over dat hun account word verwijderd omdat ze denken dat "DM" je account tegen verwijdering beschermt dat is dus niet zo. Wel vind ik dat gevonden DM eerst uitgegeven moet worden.

      Dus bij deze laten we de 2 soorten DM omdraaien. Geen gezeik over accounts die magische verdwijnen.

      Voordeel= Het aantal itjes maakt de bestaande spelers groter en hun vloten ook. In sommige landen zijn ze hier al letterlijk 20 jaar verder.

      Nadeel: Accounts kunnen alleen nog worden verwijderd door hem Bewust via de Deleteknop in het optie menu.(Nadat ze DM hebben gekocht. Daar is die knop ook voor.

      Al en al. Dit heeft nets iets meer voordeel dan nadeel. En scheelt een hoop gezeik.

      P.S Gameforge verdient toch al met het spammen van Nieuwe Unis.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Het idee zie ik zelf ook wel zitten. Eerst gevonden DM opmaken en daarna pas aan zuur verdiende centen zitten van de spelers. Dit zou GF zeker sieren.
      Yup dat geeft moderators/S(GO/Admins rust. Ik ben net trouwens weer Forum active ik heb altijd een winterstop om een perma ban te ontlopen zoals wickedmen maar zo gemeen ben ik ook weer niet :P beter bekend als een cooldown period.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Kreela wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Het idee zie ik zelf ook wel zitten. Eerst gevonden DM opmaken en daarna pas aan zuur verdiende centen zitten van de spelers. Dit zou GF zeker sieren.
      Yup dat geeft moderators/S(GO/Admins rust. Ik ben net trouwens weer Forum active ik heb altijd een winterstop om een perma ban te ontlopen zoals wickedmen maar zo gemeen ben ik ook weer niet :P beter bekend als een cooldown period.
      Ik vond het getrol idd wat minder, welkom terug.

      Maar ja het zou rust geven maar bedrijfstechnisch zou het niet iets zijn wat een commercieelbedrijf zou doen.
      an sich het wel eens maar ja als spelers het voor het zeggen hadden..
    • Knigge wrote:

      Kreela wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Het idee zie ik zelf ook wel zitten. Eerst gevonden DM opmaken en daarna pas aan zuur verdiende centen zitten van de spelers. Dit zou GF zeker sieren.
      Yup dat geeft moderators/S(GO/Admins rust. Ik ben net trouwens weer Forum active ik heb altijd een winterstop om een perma ban te ontlopen zoals wickedmen maar zo gemeen ben ik ook weer niet :P beter bekend als een cooldown period.
      Ik vond het getrol idd wat minder, welkom terug.
      Maar ja het zou rust geven maar bedrijfstechnisch zou het niet iets zijn wat een commercieelbedrijf zou doen.
      an sich het wel eens maar ja als spelers het voor het zeggen hadden..
      Met het spammen van uni's komt Gameforge der wel. Maak je nou niet al te veel zorgen om gameforge...Oh ja ik vergat nog @Knigge Klant is toch koning?

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • "Klant is toch koning"

      Dit gaat bij alle bedrijven zo op, behalve bij GF heb ik het idee :')

      Idee is oprima vanuit speleroogpunt. Maar voor GF gaat dit ten alle tijden geld kosten waardoor je eigenlijk al blind een streep door dit idee kan zetten.
      Beetje hetzelfde idee als DM koppelen op lobby account in plaats van speelaccount. Vanuit speleroogpunt fantastisch, vanuit GF oogpunt kost het geld dus gaat het er gewoon niet komen.
      Als er in de afgelopen jaren iets is gebleken dan is het wel dat GF niets gaat aanpassen wat voor minder inkomsten gaat zorgen.
    • Kreela wrote:

      Voordeel= Het aantal itjes maakt de bestaande spelers groter en hun vloten ook. In sommige landen zijn ze hier al letterlijk 20 jaar verder.


      Nadeel: Accounts kunnen alleen nog worden verwijderd door hem Bewust via de Deleteknop in het optie menu.(Nadat ze DM hebben gekocht. Daar is die knop ook voor.
      Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd mag worden, er is immers voor betaald.

      Op zijn best zou je de volgorde kunnen omdraaien waarin de dm uitgegeven wordt, dus eerst 'gratis' dm en daarna pas betaalde, maar er zal altijd betaalde dm op een account moeten staan om deze tegen te redden van verwijderen, dat gaat echt niet veranderen.

      Overigens leuk weetje.. je kunt gratis dm omzetten naar gekochte dm doormiddel van cashbacks. Op deze manier spendeer je gratis dm en krijgt in je cashback gekochte dm terug..
    • ReformeD wrote:

      Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd mag worden, er is immers voor betaald.

      Overigens leuk weetje.. je kunt gratis dm omzetten naar gekochte dm doormiddel van cashbacks. Op deze manier spendeer je gratis dm en krijgt in je cashback gekochte dm terug..
      Die had ik in mijn hoofd ja, maar volgens mij is de DM die je krijgt van tutorial etc. gevonden DM en telt dus niet mee in her permanent maken van het account. Ook bij de cashback krijg je gevonden DM terug in plaats van betaalde DM. Dat trucje heb ik namelijk al eens geprobeerd uit te halen om een account permanent te maken (was toen niet gelukt). Wanneer je de volgorde voor gebruik DM omdraait zal dit in ieder geval niet het probleem naar mijn weten.
    • Flugel25 wrote:

      ReformeD wrote:

      Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd mag worden, er is immers voor betaald.

      Overigens leuk weetje.. je kunt gratis dm omzetten naar gekochte dm doormiddel van cashbacks. Op deze manier spendeer je gratis dm en krijgt in je cashback gekochte dm terug..
      Die had ik in mijn hoofd ja, maar volgens mij is de DM die je krijgt van tutorial etc. gevonden DM en telt dus niet mee in her permanent maken van het account. Ook bij de cashback krijg je gevonden DM terug in plaats van betaalde DM. Dat trucje heb ik namelijk al eens geprobeerd uit te halen om een account permanent te maken (was toen niet gelukt). Wanneer je de volgorde voor gebruik DM omdraait zal dit in ieder geval niet het probleem naar mijn weten.
      Ehm ik had even een brainfart, ik dacht dat het voorstel was om alle dm op een account ervoor te laten zorgen dat het een perm account wordt. Dus laat dat maar even hangen. :whistling:

      Wel heb ik destijds op mijn Vega account met de cashback gevonden dm uit dm-puin acties naar 'gekochte' dm kunnen omzetten. Het zou kunnen dat de voorwaarde om dit te kunnen laten werken is dat er überhaupt betaalde dm op het account heeft gestaan in het verleden. Volgende cashback actie zal ik weer eens opletten. ^^
    • ReformeD wrote:

      Flugel25 wrote:

      ReformeD wrote:

      Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd mag worden, er is immers voor betaald.

      Overigens leuk weetje.. je kunt gratis dm omzetten naar gekochte dm doormiddel van cashbacks. Op deze manier spendeer je gratis dm en krijgt in je cashback gekochte dm terug..
      Die had ik in mijn hoofd ja, maar volgens mij is de DM die je krijgt van tutorial etc. gevonden DM en telt dus niet mee in her permanent maken van het account. Ook bij de cashback krijg je gevonden DM terug in plaats van betaalde DM. Dat trucje heb ik namelijk al eens geprobeerd uit te halen om een account permanent te maken (was toen niet gelukt). Wanneer je de volgorde voor gebruik DM omdraait zal dit in ieder geval niet het probleem naar mijn weten.
      Ehm ik had even een brainfart, ik dacht dat het voorstel was om alle dm op een account ervoor te laten zorgen dat het een perm account wordt. Dus laat dat maar even hangen. :whistling:
      Wel heb ik destijds op mijn Vega account met de cashback gevonden dm uit dm-puin acties naar 'gekochte' dm kunnen omzetten. Het zou kunnen dat de voorwaarde om dit te kunnen laten werken is dat er überhaupt betaalde dm op het account heeft gestaan in het verleden. Volgende cashback actie zal ik weer eens opletten. ^^
      in het verleden kwam waz er mee na een x te hebben getest bleek het waar tezijn flugel die alles van ogame weeet weet dit niet kan je nagaan hoveel dm hij wazt
      SrG