Merge van Fidis

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • GGMM wrote:

    Jillian wrote:

    eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is.

    Over blok voor je kop hebben gesproken
    Het is beide werk.

    Werken (arbeid)

    Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn.
    In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden waarbij geen sprake is van dwang wordt vrijwilligerswerk genoemd. Onbetaald werk voor derden waarbij wel sprake is van dwang wordt slavernij genoemd. Arbeid bij mensen jonger dan 12 jaar wordt kinderarbeid genoemd.


    Goed van je dat je tegen Jillian zegt dat ie het fout heeft maar dit maakt jouw opmerking nog steeds niet minder dom?
    Het feit blijft dat Fidis geen merge gaat krijgen en dat spelers ook tegenslagen moeten leren verwerken, als je dat niet kan is dit geen goed spel voor je.

    In plaats van bijdehand zijn is het waarschijnlijk beter om eerst het probleem bij jezelf te leggen en dan pas kijken wat andere eraan kunnen doen.
    Maarja wie zijn de tig mensen die hier al jaren rondhangen en de nuances van het spel goed kennen, je weet het vast beter.
  • GGMM wrote:

    Jillian wrote:

    eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is.

    Over blok voor je kop hebben gesproken
    Het is beide werk.

    Werken (arbeid)

    Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn.
    In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden waarbij geen sprake is van dwang wordt vrijwilligerswerk genoemd. Onbetaald werk voor derden waarbij wel sprake is van dwang wordt slavernij genoemd. Arbeid bij mensen jonger dan 12 jaar wordt kinderarbeid genoemd.


    Ik had het dan ook meer over de toon waarop je sprak, alsof omdat die vrijwilliger is, die geen eigen mening mag uiten over gedrag van spelers

    :love: Thanks Syrabi
  • GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    Je kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken.
    Lekker man.
    Niet alleen moet je dm betalen maar dan oppert een vrijwilliger van Ogame ook nog om energie te steken in het levend houden van de uni.

    Ga ik ook doen op mijn werk, in plaats dat de klanten service krijgen, mogen ze alles zelf doen.

    Zal maar even van me laten horen. Heb een vermoeden dat dit voor mij bestemd was namelijk...

    1) Niemand 'moet' DM betalen. Er zijn manieren om gratis aan DM te komen of je kunt zonder DM spelen. Niemand verplicht je tot het aanschaffen van DM. Het wordt wel aantrekkelijker gemaakt door speciale acties van GF.
    2) Ik opper niet dat spelers een uni levend moeten kunnen houden. Ik geef alleen aan dat spelers die het hardst roepen en schreeuwen en ook nog eens huilie huilie op het forum doen vaak degenen zijn die het snelst opgeven. Stoppen in 1 uni om dan in een nieuwe uni opnieuw je kansen te proberen, omdat je 20k punten in vloot kwijt bent? Geen doorzettingsvermogen enzo... Van rebuilden leer je meer dan van wegrennen.
    3) Ik ga geen handjes vasthouden bij spelers om je zaken op orde te krijgen. Wil je niet gecrashed worden? Save dan. Ik zag het in het begin van Ganimed: Niemand savede de eerste 2 weken, maar waren wel meteen weg na een enkele crash. Je bent geen klant bij mij, dus die bepaalde 'service' waar je het over hebt slaat kant noch wal.
  • Knigge wrote:

    GGMM wrote:

    Jillian wrote:

    eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is.

    Over blok voor je kop hebben gesproken
    Het is beide werk.
    Werken (arbeid)

    Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn.
    In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden waarbij geen sprake is van dwang wordt vrijwilligerswerk genoemd. Onbetaald werk voor derden waarbij wel sprake is van dwang wordt slavernij genoemd. Arbeid bij mensen jonger dan 12 jaar wordt kinderarbeid genoemd.

    In plaats van bijdehand zijn is het waarschijnlijk beter om eerst het probleem bij jezelf te leggen en dan pas kijken wat andere eraan kunnen doen.
    Maarja wie zijn de tig mensen die hier al jaren rondhangen en de nuances van het spel goed kennen, je weet het vast beter.
    Blijkbaar niet, aangezien het spel dood is. Dan kan je jezelf op de borst kloppen dat je al jarenlang vrijwilliger bent, maar als er meer spelers vertrekken dan komen, doe je iets fout.

    Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel. Jullie de vrijwilligers die in contact staan met GameForge en de hersens zouden moeten zijn, zouden toch moeten aangeven dat het anders moet bij GameForge. In mijn termen noemen ze dat progressiviteit. Een spel dat groeit en verbetert heeft iedereen wat aan. Een spel waar niemand komt, de meeste servers maar 5 actieve spelers op een avond kennen en boarddelen waar al maanden niks gepost wordt, heeft niemand wat aan.
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    Je kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken.
    Lekker man.Niet alleen moet je dm betalen maar dan oppert een vrijwilliger van Ogame ook nog om energie te steken in het levend houden van de uni.

    Ga ik ook doen op mijn werk, in plaats dat de klanten service krijgen, mogen ze alles zelf doen.
    Zal maar even van me laten horen. Heb een vermoeden dat dit voor mij bestemd was namelijk...

    1) Niemand 'moet' DM betalen. Er zijn manieren om gratis aan DM te komen of je kunt zonder DM spelen. Niemand verplicht je tot het aanschaffen van DM. Het wordt wel aantrekkelijker gemaakt door speciale acties van GF.
    2) Ik opper niet dat spelers een uni levend moeten kunnen houden. Ik geef alleen aan dat spelers die het hardst roepen en schreeuwen en ook nog eens huilie huilie op het forum doen vaak degenen zijn die het snelst opgeven. Stoppen in 1 uni om dan in een nieuwe uni opnieuw je kansen te proberen, omdat je 20k punten in vloot kwijt bent? Geen doorzettingsvermogen enzo... Van rebuilden leer je meer dan van wegrennen.
    3) Ik ga geen handjes vasthouden bij spelers om je zaken op orde te krijgen. Wil je niet gecrashed worden? Save dan. Ik zag het in het begin van Ganimed: Niemand savede de eerste 2 weken, maar waren wel meteen weg na een enkele crash. Je bent geen klant bij mij, dus die bepaalde 'service' waar je het over hebt slaat kant noch wal.
    Ik vind het ook niet gek dat spelers opnieuw beginnen in een nieuwe uni, als ze gecrasht worden.
  • GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel.
    Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft...
    Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. :)
    Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn.
    En dit zegt alweer genoeg dat je totaal niks weet over wat het team doet en wat er gebeurt achter de schermen. Maar als iedereen er de dupe van is, waarom kopen zoveel spelers dan DM? Toch wel de voordelen die het flink overwegen?
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel.
    Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft...
    Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. :) Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn.
    En dit zegt alweer genoeg dat je totaal niks weet over wat het team doet en wat er gebeurt achter de schermen. Maar als iedereen er de dupe van is, waarom kopen zoveel spelers dan DM? Toch wel de voordelen die het flink overwegen?
    Oke en wat doet het team achter de schermen, als ik vragen mag?

    En dan ben ik vooral benieuwd naar wat het team doet om het spel tot leven te brengen.
  • GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel.
    Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft...
    Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. :) Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn.
    En dit zegt alweer genoeg dat je totaal niks weet over wat het team doet en wat er gebeurt achter de schermen. Maar als iedereen er de dupe van is, waarom kopen zoveel spelers dan DM? Toch wel de voordelen die het flink overwegen?
    Oke en wat doet het team achter de schermen, als ik vragen mag?
    En dan ben ik vooral benieuwd naar wat het team doet om het spel tot leven te brengen.
    Dit was misschien een vraag geweest om te stellen voor je als een kleuter ging liggen schreeuwen over het disfunctioneren van mensen die zich voor dit spelletje inzetten.
    Ik neem aan dat de admins je sollicitatie binnen afzienbare tijd tegemoet kunnen zien? Iemand zoals jij, die alle problemen van OGame binnen 5 minuten kan oplossen, kan het team altijd wel gebruiken denk ik.
    ~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~

    ~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~
  • RoadRunner wrote:

    GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    GGMM wrote:

    Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel.
    Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft...
    Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. :) Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn.
    En dit zegt alweer genoeg dat je totaal niks weet over wat het team doet en wat er gebeurt achter de schermen. Maar als iedereen er de dupe van is, waarom kopen zoveel spelers dan DM? Toch wel de voordelen die het flink overwegen?
    Oke en wat doet het team achter de schermen, als ik vragen mag?En dan ben ik vooral benieuwd naar wat het team doet om het spel tot leven te brengen.
    Dit was misschien een vraag geweest om te stellen voor je als een kleuter ging liggen schreeuwen over het disfunctioneren van mensen die zich voor dit spelletje inzetten.Ik neem aan dat de admins je sollicitatie binnen afzienbare tijd tegemoet kunnen zien? Iemand zoals jij, die alle problemen van OGame binnen 5 minuten kan oplossen, kan het team altijd wel gebruiken denk ik.
    Oke.

    Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog.

    En waarom heb ik nog geen antwoord gekregen van @Hitsugaya Toushiro?
  • GGMM wrote:

    Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog.
    Stichting begeleid wonen?
    Je speelt een spel wat in eerste instantie gratis is, je kunt DM kopen, je kunt rebuilden na een tegenvaller, je kunt minen, fleeten, spelen met vmode ( gniffel)
    Dus je kunt heel veel!!
    Wel met behulp van onze vrijwilligers, het team, anders is het zo gedaan met dit spel.
    Wat je wilt is persoonlijk gezien jou idee, maar we spelen met meerdere dus een klein beetje democratie kan geen kwaad, toch?
    Zeik eens niet zo, speel het op de manier zo als je wilt.... kan dat niet ? delete !!!
    Loop al wat jaartjes mee, maar zie ook steeds spelers die net komen kijken ( baroe's) dingen opperen, prima, maar denk eens of het iets toevoegt !
    GF leeft niet van Ogame, straks gaat er de stekker uit en kun je naar een funsite gaan spelen.
    Maar moet hier geen algemene waarschuwing komen of is die toon nog niet bereikt??
  • Bolder wrote:

    GGMM wrote:

    Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog.
    Stichting begeleid wonen?Je speelt een spel wat in eerste instantie gratis is, je kunt DM kopen, je kunt rebuilden na een tegenvaller, je kunt minen, fleeten, spelen met vmode ( gniffel)
    Dus je kunt heel veel!!
    Wel met behulp van onze vrijwilligers, het team, anders is het zo gedaan met dit spel.
    Wat je wilt is persoonlijk gezien jou idee, maar we spelen met meerdere dus een klein beetje democratie kan geen kwaad, toch?
    Zeik eens niet zo, speel het op de manier zo als je wilt.... kan dat niet ? delete !!!
    Loop al wat jaartjes mee, maar zie ook steeds spelers die net komen kijken ( baroe's) dingen opperen, prima, maar denk eens of het iets toevoegt !
    GF leeft niet van Ogame, straks gaat er de stekker uit en kun je naar een funsite gan spelen.
    Maar moet hier geen algemene waarschuwing komen of is die toon nog niet bereikt??
    Damm, jij hebt echt een keer goede seks nodig, nog altijd even gefrustreerd als altijd.
    Je had toen toch een 'vriendin', wat je toen in elke post van je moest benoemen, dat je der eindelijk één had.

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.
  • L.J.E wrote:

    Bolder wrote:

    GGMM wrote:

    Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog.
    Stichting begeleid wonen?Je speelt een spel wat in eerste instantie gratis is, je kunt DM kopen, je kunt rebuilden na een tegenvaller, je kunt minen, fleeten, spelen met vmode ( gniffel)Dus je kunt heel veel!!
    Wel met behulp van onze vrijwilligers, het team, anders is het zo gedaan met dit spel.
    Wat je wilt is persoonlijk gezien jou idee, maar we spelen met meerdere dus een klein beetje democratie kan geen kwaad, toch?
    Zeik eens niet zo, speel het op de manier zo als je wilt.... kan dat niet ? delete !!!
    Loop al wat jaartjes mee, maar zie ook steeds spelers die net komen kijken ( baroe's) dingen opperen, prima, maar denk eens of het iets toevoegt !
    GF leeft niet van Ogame, straks gaat er de stekker uit en kun je naar een funsite gan spelen.
    Maar moet hier geen algemene waarschuwing komen of is die toon nog niet bereikt??
    Damm, jij hebt echt een keer goede seks nodig, nog altijd even gefrustreerd als altijd.Je had toen toch een 'vriendin', wat je toen in elke post van je moest benoemen, dat je der eindelijk één had.
    Ik hoorde dat hij een relatie heeft met Rdet

    Sow koekoek

    @L.J.E @davyyyh @Edelachtbare
  • RoadRunner wrote:

    Dit was misschien een vraag geweest om te stellen voor je als een kleuter ging liggen schreeuwen over het disfunctioneren van mensen die zich voor dit spelletje inzetten.
    Ik neem aan dat de admins je sollicitatie binnen afzienbare tijd tegemoet kunnen zien? Iemand zoals jij, die alle problemen van OGame binnen 5 minuten kan oplossen, kan het team altijd wel gebruiken denk ik.
    Kom GGMM, miet achter een ouwe soldaat kruipen die niet meer weet wat er speelt, beetje alzheimer light heeft en wartaal uitslaat.
    Solliciteren en je geweldige steun en IQ aan het team schenken...... :D
    Maar een merge.. waarom niet.?