betreft nieuwe update hyperruimte techniek

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • betreft nieuwe update hyperruimte techniek

      Zojuist is de update doorgevoerd waarin hyperruimte technologie een meerwaarde heeft gekregen. Het 2% extra opslag in vloot per level van het onderzoek. Simpelweg level 10 geeft je dus al 20% extra ( 30k opslag gv, 24k opslag recs etc )


      Wat mij opvalt is dat de omschrijving in het spel met deze mogelijkheid wat netter uitgeschreven mag worden.


      Door de vierde en vijfde dimensie te gebruiken in voortstuwingstechniek kan een nieuw soort voortstuwingssysteem beschikbaar gemaakt worden - een welke efficiënter is en dus minder brandstof gebruikt dan de conventionele systemen. Daarbovenop zorgt hyperruimtetechniek voor de achtergrond voor hyperruimtereizen die gebruikt worden door grote oorlogsschepen en sprongpoorten. Het is een nieuwe en gecompliceerde techniek die een uitgebreid laboratorium en testfaciliteiten nodig heeft. Door gebruik te maken van de vierde en vijfde dimensies is het nu mogelijk om de lading van je schepen te verkleinen en zo plaats te besparen.[/i]




      Ikzelf vind dit laatste te sumier om in detail te beschijven wat deze update omvat, graag zie ik hiervoor een duidelijkere omschrijving [stel dat ik stop en kom over 2 jaar terug, zou ik echt niet meer weten wat het omvat.]
    • Ik weet niet eens of die laatste zin al bestond of dat dat nieuw toegevoegd is. Maar eigenlijk is dat dus iets voor een komende taalupdate.

      Wat bij jouw post staat is wat er momenteel staat vermeld bij de omschrijving. Zien we misschien liever iets terug als dit ( direct de hele tekst in netter Nederlands ).

      ___________

      Door de vierde en vijfde dimensie te gebruiken in voortstuwingstechniek kan een nieuw soort voortstuwingssysteem beschikbaar gemaakt worden, welke efficiënter is en dus minder brandstof gebruikt dan de conventionele systemen. Daarbovenop zorgt hyperruimtetechniek voor de achtergrond van hyperruimtereizen die gebruikt worden door grote oorlogsschepen en sprongpoorten. Het is een nieuwe en gecompliceerde techniek die een uitgebreid laboratorium en testfaciliteiten nodig heeft. Door gebruik te maken van de vierde en vijfde dimensies is het nu mogelijk om de opslagen in je schepen te vergroten.

      Elk level van deze techniek verhoogt je opslag in schepen met 2%

      ___________

      Wat denken jullie @MiniMe, @Hysteria?