Verbrandingsmotor

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Verbrandingsmotor

      Sinds 2 weken ben ik weer actief Ogame aan het spelen. Echter is het een kleine 8 jaar geleden dat ik voor het laatst speelde, dus veel kennis is verloren gegaan. Nu speel ik in de nieuwste uni, en vroeg ik mij het volgende af:

      Is het handig om het overbranding's motor onderzoek verder te onderzoeken (Nu lvl 7) om mijn recs sneller te laten vliegen, of juist te investeren in hyperruimte techniek aangezien uiteindelijk de recs overgaan hierop?
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • ligt aan je speelstijl

      echter er zijn voor meerdere speelstijlen motoren nodig
      de volgende schepen vliegen op verbrandingsmotoren

      LG
      Geen mogelijkheid naar andere motoren momenteel

      KV
      Veranderen naar impuls wanneer deze op niveau 5 komt (erg vroeg in het spel)

      GV
      Geen mogelijkheid naar andere motoren momenteel

      Ruimers (tot impuls 17 / Hyper 15)
      Veranderen naar impuls wanneer deze op niveau 17 komt
      Kosten voor laatste onderzoek:
      131.072.000262.144.00039.321.600

      Veranderen naar hyper wanneer deze op niveau 15 komt
      Kosten voor laatste onderzoek:
      163.840.000327.680.00098.304.000



      Dus het deze onderzoeken laten nog wel even op zich wachten

      Spio
      Geen mogelijkheid naar andere motoren momenteel
    • Hyperruimtetechniek zorgt niet voor de snelheid van de recs, dat is de hyper motor. Het maakt niet uit in welke uni je speelt, hypermotor 15 is redelijk af te raden, omdat de kosten in dit tijdperk niet opwegen tegen de return. Impuls 17 zou daarin een betere investering zijn.
      Verbrandingsmotor uppen kan nooit kwaad. Je bent in dit stadium ( nr1 around 350k punten? ) toch nog niet aan het denken voor speedo recs. Elk level verbrandingsmotor dat jij hoger hebt dan een ander is winst. Zeker in een 1x vlootspeed uni. Transporten gaan sneller, je hebt snellere recs dan een ander, al is het maar bij een beetje en het kost je geen kostbare kristalletjes.
    • Mijn advies is vooral om je onderzoek in balans te houden met je puntenaantal en de leeftijd van de uni. Zelf hanteer ik ongeveer 20-25% van je punten in onderzoek als graadmeter. Uiteraard is Astro hiervan het grootste puntenaantal. Voor de rest van je onderzoeken is het gewoon zaak ze rustig te laten lopen. Wanneer je de 100m+ punten voorbij bent en je mines van een aardig niveau zijn kosten bepaalde onderzoeken vrijwel niets meer terwijl deze op een 100k punten nog peperduur waren. Hoe hoog elk onderzoek moet zijn is puur naar wat jij als speler belangrijk vindt. Hecht je er veel waarde aan dan houdt je het hoog. Vindt je het minder belangrijk dan houd je ze wat lager dan gemiddeld.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Hyperruimtetechniek zorgt niet voor de snelheid van de recs, dat is de hyper motor. Het maakt niet uit in welke uni je speelt, hypermotor 15 is redelijk af te raden, omdat de kosten in dit tijdperk niet opwegen tegen de return. Impuls 17 zou daarin een betere investering zijn.
      Verbrandingsmotor uppen kan nooit kwaad. Je bent in dit stadium ( nr1 around 350k punten? ) toch nog niet aan het denken voor speedo recs. Elk level verbrandingsmotor dat jij hoger hebt dan een ander is winst. Zeker in een 1x vlootspeed uni. Transporten gaan sneller, je hebt snellere recs dan een ander, al is het maar bij een beetje en het kost je geen kostbare kristalletjes.
      Bij mij is hyper 17 bijna klaar anders :P

      Maar zonder gekheid, kijk gewoon naar je speelstijl, en maak op basis daarvan prio's qua onderzoeken

      Haal jij de 25% dan uberhaupt @Flugel25?
      Ik kom niet verder dan 14% terwijl er altijd een onderzoek aanstaat bij mij
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Alpatsjino wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Hyperruimtetechniek zorgt niet voor de snelheid van de recs, dat is de hyper motor. Het maakt niet uit in welke uni je speelt, hypermotor 15 is redelijk af te raden, omdat de kosten in dit tijdperk niet opwegen tegen de return. Impuls 17 zou daarin een betere investering zijn.
      Verbrandingsmotor uppen kan nooit kwaad. Je bent in dit stadium ( nr1 around 350k punten? ) toch nog niet aan het denken voor speedo recs. Elk level verbrandingsmotor dat jij hoger hebt dan een ander is winst. Zeker in een 1x vlootspeed uni. Transporten gaan sneller, je hebt snellere recs dan een ander, al is het maar bij een beetje en het kost je geen kostbare kristalletjes.
      Bij mij is hyper 17 bijna klaar anders :P
      Maar zonder gekheid, kijk gewoon naar je speelstijl, en maak op basis daarvan prio's qua onderzoeken

      Haal jij de 25% dan uberhaupt @Flugel25?
      Ik kom niet verder dan 14% terwijl er altijd een onderzoek aanstaat bij mij
      Research113.577.288 (28.1 %)

      28.1% zelfs op het moment. maar heb er ook al even geen prio meer op. Neem dat vooral niet als voorbeeld voor andere aangezien ik van mezelf weet dat ik onderzoeken graag top heb in alles. Beetje ook de speelstijl als perfectionist, alles moet gewoon verzorgd zijn met een top basis. Daar kun je altijd op terugvallen mocht het onmogelijke gebeuren en je vloot kwijtraakt. Dat slaat weer terug op aanpassen aan wat je zelf fijn vindt werken.