Robbendinho wrote:
Ja dat wil ik heel graag
-Niets Interessants te melden-
Robbendinho wrote:
Ja dat wil ik heel graag
Waarom verklaar je in eerste instantie dan de oorlog?predator3 wrote:
omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten
Anuvinda wrote:
omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten
Maar je zegt net dat ze geen oorlog wilden en nu zeg je dat ze het wel graag wilden??predator3 wrote:
omdat hun graag oorlog wou met ons.en als je hun leider wil spreken wijzen ze elk een ander aan.Anuvinda wrote:
dan weet ik al genoeg dat het sowieso niet serieus was
Anuvinda wrote:
Maar je zegt net dat ze geen oorlog wilden en nu zeg je dat ze het wel graag wilden??predator3 wrote:
omdat hun graag oorlog wou met ons.en als je hun leider wil spreken wijzen ze elk een ander aan.dan weet ik al genoeg dat het sowieso niet serieus wasAnuvinda wrote:
En als ik het goed lees hier dan is de almachtige Davy de leider; dat leek me wel duidelijk.
Robbendinho wrote:
Erg zwak weer dit, lijkt wel een vrouw voor de kledingkast
1 Guest