Oorlog verklaring TRC vs n00dles

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Oorlog verklaring TRC vs n00dles

    De alliantie TRC verklaren de alliantie n00dles de oorlog omdat wij niet houden van hun manier van leden te werven voor hun alliantie.

    Wij eisen als alliantie:

    1. n00dles verander hun naam in WZN oftewel Wij Zijn Noobs.
    2. jullie geven elke speler van TRC minimaal 1 maan.
    3. jullie worden onze farm plekken voor gratis gs.

    alleen als de bovenstaande eisen voldaan zijn is de oorlog over.

    Oorlog begint om 12:07 uur <- Om 0:05 uur is de post gemaakt. Meer info onderaan de post.

    Met vriendelijke groeten,

    TRC Grondlegger

    ~HT @06/03/'19 ~11:15 | Een oorlog begint direct na het aanmaken van een oorlogsverklaringsdraadje. Na 12 uur mag er pas gebasht worden.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • predator3 wrote:

    De alliantie TRC verklaren de alliantie n00dles de oorlog omdat wij niet houden van hun manier van leden te werven voor hun alliantie.

    Wij eisen als alliantie:

    1. n00dles verander hun naam in WZN oftewel Wij Zijn Noobs.
    2. jullie geven elke speler van TRC minimaal 1 maan.
    3. jullie worden onze farm plekken voor gratis gs.

    alleen als de bovenstaande eisen voldaan zijn is de oorlog over.

    Oorlog begint om 12:07 uur

    Met vriendelijke groeten,

    TRC Grondlegger
    Nee, wij gaan niet akkoord met deze oorlog. Geen zin.

    Groetjes, Edelachtbare
  • Edelachtbare wrote:

    predator3 wrote:

    tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes
    Zoek een leven.
    die heb ik.
    je moet niet boos worden nadat jullie oorlog teniet verklaard is en dat jullie eisen niet doorgaat kan ik niks aan doen moet je bij je leider zijn.
    ik zet het goed en verklaar jullie de oorlog die jullie graag willen alleen dan met onze eisen.
    take it or leave the alliance
  • predator3 wrote:

    Edelachtbare wrote:

    predator3 wrote:

    tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes
    Zoek een leven.
    die heb ik.je moet niet boos worden nadat jullie oorlog teniet verklaard is en dat jullie eisen niet doorgaat kan ik niks aan doen moet je bij je leider zijn.
    ik zet het goed en verklaar jullie de oorlog die jullie graag willen alleen dan met onze eisen.
    take it or leave the alliance
    Ik heb gewoon niet zo'n zin om virtuele ruimtescheepjes te gaan bouwen omdat jullie zo graag oorlog willen.
  • Edelachtbare wrote:

    predator3 wrote:

    Edelachtbare wrote:

    predator3 wrote:

    tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes
    Zoek een leven.
    die heb ik.je moet niet boos worden nadat jullie oorlog teniet verklaard is en dat jullie eisen niet doorgaat kan ik niks aan doen moet je bij je leider zijn.ik zet het goed en verklaar jullie de oorlog die jullie graag willen alleen dan met onze eisen.
    take it or leave the alliance
    Ik heb gewoon niet zo'n zin om virtuele ruimtescheepjes te gaan bouwen omdat jullie zo graag oorlog willen.
    wij? jullie begonnen en als je wil dat het stop zorg dan dat jullie leider contact opneem met me ingame voor morgen 12 uur. ingamenaam: predator
  • predator3 wrote:

    Edelachtbare wrote:

    predator3 wrote:

    Edelachtbare wrote:

    predator3 wrote:

    tja dan had je dat tegen je leider moeten zeggen tot dan succes
    Zoek een leven.
    die heb ik.je moet niet boos worden nadat jullie oorlog teniet verklaard is en dat jullie eisen niet doorgaat kan ik niks aan doen moet je bij je leider zijn.ik zet het goed en verklaar jullie de oorlog die jullie graag willen alleen dan met onze eisen.take it or leave the alliance
    Ik heb gewoon niet zo'n zin om virtuele ruimtescheepjes te gaan bouwen omdat jullie zo graag oorlog willen.
    wij? jullie begonnen en als je wil dat het stop zorg dan dat jullie leider contact opneem met me ingame voor morgen 12 uur. ingamenaam: predator
    Geef anders even je nummer. Da's wat makkelijker.
  • Sorry maar als leider ga ik niet akkoord met deze oorlogsverklaring.
    Als jullie voor morgen 20:00 de oorlog niet stopzetten dan laat ik onze spionnen in jullie alliantie al jullie onlinetijden doorgeven aan ons en de rest van het universum.
    Ik houd niet van vals spelen maar als het moet kan ik het goed.

    PS: De spionnen zijn echt 100% niet Multi account 2 en 3!
    Definitief is niet voor eeuwig
  • davyyyh wrote:

    Sorry maar als leider ga ik niet akkoord met deze oorlogsverklaring.
    Als jullie voor morgen 20:00 de oorlog niet stopzetten dan laat ik onze spionnen in jullie alliantie al jullie onlinetijden doorgeven aan ons en de rest van het universum.
    Ik houd niet van vals spelen maar als het moet kan ik het goed.

    PS: De spionnen zijn echt 100% niet Multi account 2 en 3!
    trek je nu ineens terug?
    volgens mij gaf je ons 3 a 4 dagen de tijd om Multi 2 en 3 over te dragen aan jullie anders verklaarde jullie ons de oorlog.
    2 van je leden willen de oorlog niet en nu ga je je zo doen dreigen met me online tijden door te geven?
    al ga je niet akkoord is dan jou probleem.
    je mag me online tijden gerust weten hoor en dat zal je vast al weten met de spy's van je XD en al zouden we het stoppen dan geef je het toch wel door.
    maar kom op de prive box ingame en wie weet komen we tot een overeenkomst en misschien stop ik de oorlog

    davyyyh wrote:

    Willy wrote:

    davyyyh wrote:

    Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen.

    Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen.
    Wanneer laat je die arme kinders is met rust. Van jou komen we ook nooit af he :P :love: On
    Heel benieuwd naar de uitkomst, succes allemaal 8o
    Denk dat het alweer 4/5 jaar geleden is dat ik ogame speelde. Bedankt voor het attent reageren Yoshi!TRC, jullie hebben een deadline van 3 dagen om Multi account 2 en 3 naar ons te sturen of er komt alsnog oorlog.
    was jij niet degene die het zelf graag wou?
    wees dan een vent en niet zo'n toetsenbord held en ga de oorlog eerlijk aan of kan je anders niet winnen??
    maar ik bied je een uit weg.
    je haalt je spionnen uit me alliantie en jij en je alliantie laten TRC met rust en ook die oorlog die je voeren die moet je cancelen.
    voldoe aan die eisen voor morgen 12:00 uur in de middag anders is het bashen van je alliantie een feit want de oorlog begin om 12:07 uur in de middag.
    heb me vloot zijn pijlen al gericht op wat leden van je en al heb je me online tijden me vloot hou je niet tegen

    ~HT @06/03/'19 ~11:15 | Dubbele posts samengevoegd. Edit een post ipv dubbel te posten als het over zo min of meer precies hetzelfde gaat.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Robbendinho wrote:

    Raar dat TRC eerst bijna huilerig doet over een oorlog en hem daarna zelf verklaart met arrogante eisen. Zou bijna gaan spelen om dat af te straffen.
    +1 voor wat Klapper zei, komt af!

    Abremsev wrote:

    Robbendinho wrote:

    Raar dat TRC eerst bijna huilerig doet over een oorlog en hem daarna zelf verklaart met arrogante eisen. Zou bijna gaan spelen om dat af te straffen.
    +1 voor wat Klapper zei, komt af!
    laat maar, hij wil het account van Klapstoeltje overnemen om 'wraak' te nemen. Sikkee skilzz joooo!


    ==Yoshi 6-3-2019 18:06 Posts samengevoegd wegens dubbelposten
    Retired.

    - Seek Discomfort -

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().