Blijmakers

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hallo lieve medespelers in uni 3 <3

      Ergens is er iets mis gegaan waardoor mijn allerbeste metaalmijnwerkers nét iets teveel hun best hebben gedaan..

      Omdat ik zelf genoeg raketlanceerders bezit en teveel verdediging zonde vind van de grondstoffen, geef ik graag mijn metaal weg aan spelers die daar blij van worden! :)

      Ben jij klaar om de top 150 binnen te stormen, maar sta je daar nog niet in?
      Stuur me dan een berichtje met waar en wanneer ik je wat metaal kan sturen!

      Omdat niet iedereen het forum bezoekt wordt ingame delen gewaardeerd. ;)

      Op naar de top!
      X.
    • Ga maar niet in zee met naate vriendjes van adro
      waneer de buit binnen is komt andro het ophalen *KNIP* operatie van naate kreeg maar 20 milll metaal werkers en freezze opperveertje dan wel even *KNIP* dat het zien ga hier niet op in !!!

      andro komt nog vel *KNIP* van uni3 gefeliciteerd met jullie andro napjes enn *KNIP* jammer zat ik niet in ze recs hahaha


      alleen een beetje deff kwijt loser uni! 3 min te laat gaan vliegen hahahahahaahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahah

      ][Lord][ [06-04-2019 rond 14:00 uur] Dubbel post samengevoegd en post geknipt op taalgebruik. Een enkele waarschuwing voor taalgebruik en dubbelposten, je weet wel beter.
      SrG
    • Eigenlijk zou ik het forum achter me laten anno 2019, maar toch ff dingen wat rechtzetten met jou fouten info..

      Je vermoeden zal wel komen dat natee jaren lang een oud alli lid van me is geweest..

      Ik heb met niemand van de uni een nap,maar sommige laat ik zo als al jaren ervoor links liggen.. zowel grotere spelers als mij als kleineren..

      Spionage rapport van clown [x:xxx:x] Gedeeld door Freeze 04.04.2019 19:01:22
      Van: vloot commando

      Speler: One Jr(v) Activiteit: 41 minuten geleden.

      Metaal: 608,637MKristal: 227,406MDeuterium: 301,628MGrondstoffen: 1,137Miljard
      buit: 75%Kans op contraspionage: 62 %
      vloten: 11,653MiljardVerdediging: 7,234Miljard

      Commentaar door Freeze op 04.04.19 19:06:15:Bij Verbal kreeg ik vroeger altijd leuke tip% als de tips lukte :P. Laatste activiteit op planeet is van mij.

      Dus me kolo boot gestuurd.. 02:00 uur aankomst ,jij kwam rond 01:40 online voor je plaatsing missie naar plekje 9
      05.04.10 kom je rond 11:30 online dus vermoeden was dat je gecanceld had.. ff rekenen ongeveer 10 uur terugvlieg tijd.. en idd 21:45 planeetje actief maar ff wachten nog dat je online bent gekomen voor je check.. op timer van je main gestart..

      *KNIP*

      Een leuke pm geef je weg.. hiervoor zal ik je iedere x je def kleiner maken als je nog uit je smurven modus durft te komen deutkosten of winst boeien niet ...

      "'
      ][Lord][ [06-04-2019 rond 14:10 uur] PM uit de post geknipt, er lijkt geen toestemming te zijn gegeven dit te publiceren. Als dat er wel is, hoor ik het graag. Tot die tijd heb je een pre-warn.
      Manen gegeven: 30+
      Rips vernietigd 14097+ <----> doelstelling 12500!!
      ---------------------------------
      Nobody Likes Me,i Don't Care....Nobody Will Survive
    • BeLikeMe wrote:

      Ga maar niet in zee met naate vriendjes van adro
      waneer de buit binnen is komt andro het ophalen *KNIP* operatie van naate kreeg maar 20 milll metaal werkers en freezze opperveertje dan wel even *KNIP* dat het zien ga hier niet op in !!!
      Je mag die ''maar 20 mil'' gratis metaal best terug sturen hoor, dan geef ik het wel aan iemand anders ;)

      Wanneer ik iemand metaal stuur die daarom heeft gevraagd is dat geheel vrijblijvend. We hebben daarna ineens geen NAP, geen helemaal niks anders dan hoe het daarvoor was, tenzij je in mijn vriendenlijst staat.
      Als ik je dus in jouw geval 3 weken later eens een keer spioneer is er mijns inziens niets aan de hand. Als ik dit verkeerd interpreteer dan hoor ik graag aan welke (ongeschereven) gedragsregels ik mij dan moet houden. :)

      <3

      ][Lord][ 06-04-2019 rond 14:00 uur] Post passend gemaakt door de quote bij te werken
    • broodje aap verhaal!
      van jullie pre warn wuahahah

      en ik weet zeker beter hoe ik over jullie denk!!

      unreal leuk je terug tezien bange sad poepert in vm hopper style pas toen er 2 gestop waren kwam jij uit vm en toen durfde je weer en noem mij maar vhopper jij ben de grootste die 2 jaar niet uit vm durfde !met al je pushing acc skilz zat heb je :P
      SrG

      The post was edited 3 times, last by BeLikeMe ().

    • De enige aap in het verhaal ben jij met je geflame..
      je vrouw / vriend (?) zal trots zijn..(mocht je die hebben,al denk ik van niet..niemand zou dat met zo 1 tokkie als jou kennen uithouden..)

      ik vm hopper style ?

      jou acca :

      mmorpg-stat.eu/0_fiche_joueur.…dat&univers=_3&statview=2


      mijn acca:

      mmorpg-stat.eu/0_fiche_joueur.…dat&univers=_3&statview=2

      welk van de 2 lijkt op v hoppen?? met jou tokkie nivo duidelijk ik... maar stats liegen niet 8S of je snapt niet wat vmode hopper betekend.. (geloof ik best met jou IQ)...

      wrm ik aan 1 stuk door in vmode ben geweest (1 jaar 4 maanden niet 2 jaar)? daar heb je te min Tokkie IQ voor,om dat te begrijpen...

      met monfy heb ik veel in de app gehangen(sinds zijn start in de uni) een top gozer.. geen kans gezien om hem te slopen... ook veel links laten liggen
      (geen nap) het was namelijk veels te gezellig in de app.. dan is het geen must om hem te slopen.. (zal je met jou Tokkie IQ wel niet snappen)

      owjah Legend.bdr heeft me nog gesponsord gsen (transport)voor 100k ic.. (toen hij hoger als mij stond) zo erg waren ze aan het jagen op me.

      maar uiteindelijk heeft zowat heel sad ( chev die had geluk met 1 sec) me gepusht.. net als alle andere targets die down gingen...

      dus kom uit vmode,zodat ik weer verder ken pushen.

      Flame maar lekker verder...eens een tokkie,altijd een tokkie
      Manen gegeven: 30+
      Rips vernietigd 14097+ <----> doelstelling 12500!!
      ---------------------------------
      Nobody Likes Me,i Don't Care....Nobody Will Survive

      The post was edited 2 times, last by Unreal ().

    • Lol @Unreal waarom moet je zo vaak "IQ" er bij halen heb je een nieuw woordje geleerd ?? :thumbdown:

      Dat geflame op elkaar is toch nergens voor nodig Naatee is deze poste gestart om andere spelers te helpen verpest het dan niet zo.

      En Nick, andro zijn IQ mag dan niet zo hoog wezen maar hij weet echt wel betere manieren dan dit om te pushen X/ ik geloof niet dat dit een gevalletje pushing is.

      Jammer dat ik uit u3 ben gegaan wie weet kon ik met deze poste weer wat aandacht van andro krijgen <3

      Was zo saai daar <X

      Gemini :love:
      Bijna Weekend!
    • Sinds kort ook een accountje in uni 3, lol
      Hier is het leuker dan op de floor
      Och, naaistreken, daar leer je van, toch ?Maar om nu zo unreal te schrijven!! nogal beledigend!
      Maar, ik zie hier een post van mij die ook vroeg om metaal.....
      Moet ik natuurlijk wel uit vmode zijn, maar eens doen dan..
      Nick, laat je niet kisten of verlijden, geen ban oplopen.
      Greetz uit Nidri
    • Unreal wrote:

      met monfy heb ik veel in de app gehangen(sinds zijn start in de uni) een top gozer.. geen kans gezien om hem te slopen... ook veel links laten liggen
      (geen nap) het was namelijk veels te gezellig in de app.. dan is het geen must om hem te slopen.. (zal je met jou Tokkie IQ wel niet snappen)
      Begin hebben we idd veel samen gespeeld, toen kwam de merge van 2016 en is SaD naar Uni3 gegaan. Vlak daarna ben jij voor lange tijd vmode gegaan en pas er uit gekomen nadat ik al mn vlootje had laten slopen ;) Helaas kwamen er toen pas weer spelers uit vmode, anders had ik me nog wat langer in Uni3 kunnen vermaken :saint:
    • Laten we het topic vriendelijk houden. Ik snap niet hoe we in staat zijn om een topic waarin gs worden weggegeven, nog te verprutsen in een flame topic met modder over en weer.
      Bij deze wil ik dan ook vriendelijk doch dringend verzoeken het moddergooien te stoppen, anders zal ik genoodzaakt zijn het topic te sluiten.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][