[TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)

      Goedemorgen! Het is alweer 2 dagen geleden dat er een top10 is gepost.

      Het was me vorige week opgevallen dat het JamesCameron account af en toe de def van Splinter ging bashen. Dat op een tijdstip waar die zelf nooit online is. Dus daar maar even een plannetje voor gemaakt.

      Helaas kon ik dit nooit alleen aangezien ik niet bij Splinter kon halten, dus ik moest in ESA kunnen. Met de hulp van @Robbendinho (lanx en toelating tot ESA voor halt) de aanval vanochtend weer gespot, snel Bro uit en in ESA, halt launchen en er weer uit. Er lg maar 1 iemand van Playbook in lanbereik maar die heeft nooit act gehad op die maan. Degene op het account van JC slaapt nu nog dus die zal zo wel een schrikje krijgen. Gisteren ook nog even getest in een andere uni of halt door zou vliegen als ik uit de alliantie zou gaan, werkte allemaal prima.

      De halt was enorm strak getimed op 15 seconden ervoor (laptop klikte al per ongeluk en ging niet terugtrekken voor die deutprijs), maarja of het werd gespot of niet.

      De sim gaf aan dat ik maar 19k ss zou verliezen, maar ach de winst is nog steeds prima.

      Op naar de volgende top 10!

      xx Plofkop

      Thanks to Bro! Jullie zijn allemaal lief :love:
      Special Thanks to @fire rain die ook speciaal een lanx heeft gebouwd (uiteindelijk dus niet nodig)

      Ook nog een thanks to @JamesCameron. Mijn vermoeden is dat jij dit niet meer was, maar heb altijd erg veel respect voor jou gehad en hoe je speelt. Is ook niet de eerste keer dat ik onverwachts uit de hoek kom om je rips te ninjaen (wel de eerste keer dat het lukt). Je hebt nog steeds de nummer 3 vloot gelukkig ;) Succes met de rebuild!

      Nog een thanks to @Robbendinho

      Oh, en ik koop deut!

      p.s. iemand die nog een nap wil met CGM?


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 1.250
      _________________________________________

      Verdediger Splinter [ESA]
      ________________________________________________

      Raketlanceerder 390.322
      Kleine laser 367.590
      Grote laser 71.366
      Gausskanon 34.762
      Ionkanon 72.143
      Plasmakanon 6.831
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________

      Verdediger Plofkop
      ________________________________________________

      Slagschip 100.000
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Splinter [ESA]
      ________________________________________________

      Raketlanceerder 229.268 ( -161.054 )
      Kleine laser 215.759 ( -151.831 )
      Grote laser 42.031 ( -29.335 )
      Gausskanon 20.636 ( -14.126 )
      Ionkanon 42.216 ( -29.927 )
      Plasmakanon 4.048 ( -2.783 )
      Grote planetaire schildkoepel 0 ( -1 )
      _________________________________________

      Verdediger Plofkop
      ________________________________________________

      Slagschip 58.950 ( -41.050 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 12.500.000.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 4.447.418.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 6.477.800.000 metaal en 4.492.600.000 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de verdediger(s):
      6.182.399.200 Metaal en 4.492.600.800 Kristal
      35.035.000 Metaal en 0 Kristal
      35.000.000 Metaal en 0 Kristal
      35.424.000 Metaal en 0 Kristal
      189.941.800 Metaal en 0 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de verdediger(s):
      6.477.800.000 Metaal en 4.492.600.800 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -6.250.000.000
      Kristal: -5.000.000.000
      Deuterium: -1.250.000.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 12.500.000.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 3.423.111.500
      Kristal: 3.211.613.300
      Deuterium: -111.742.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 6.522.982.800 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
    • Bam daar gaat de grote James Cameron, toch even ineens z'n ripjes weg :w00t: All hail de grote Plof :P

      Maar zonder gekheid, James je bent gewoon een goede speler, dus hier kom je wel weer bovenop :) 't is dat je zo'n irritante fanboy hebt dat ik even zo moet reageren :rolleyes: Dit maakt het wel wat veiliger voor de turtletjes in de uni :saint:

      Plof hf met de winst, je gaat lekker :thumbsup: James gl@rb ;)
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Tis inderdaad zo dat ik al een paar dagen niet meer op dit account zit! (Jaja, kan gelukkig zeggen dat tegen de echte "Grote JamesCameron" nog geen top 10 hit is gemaakt :P )
      Kon de afgelopen tijd niet echt meer de tijd en zin opbrengen om actief te ogamen, dus het was logisch om te switchen met een actiever ally lid. Zeker aangezien ik over 2 weken veel minder tijd zou hebben. Net wat te onstuimig omgegaan met mijn geliefde ripjes maargoed... beter dat ze gebruikt ten onder gaan dan dat ik over een paar weken a la hitsugaya word gecrasht! :rolleyes: :P
      Account heeft nog genoeg vloot om gevaarlijk mee te zijn, al is me dit wel weer een winst zeg...... :blink: Zwaar onderschat zoals die daar staat aangezien je denk ik niet hoeft te delen met een i'tje.

      Overnemer zal zelf wel eea bekendmaken bij wakker worden denk ik, no hard feelings man! En in 7x speed kom je dr behoorlijk snel bovenop ;)
      Plofkop... dat jij nog dingen kan vinden om gs aan uit te geven.... Succes drmee :P

      The post was edited 1 time, last by JamesCameron ().

    • Jaah daar is men eerste top 10 tegen... Lekker uitgevoerd, totaal onverwacht.

      Geniet van de winst gozer


      En indeed its"a me Mario... Zit sinds enkele dagen op Jamescameron account. Zelfs de ninja op fire was eigenlijk door mij ^^
      Ik ga lekker rips rebuilden
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra
    • Spacefighter wrote:

      @Plofkop

      Nog een speciale reden waarom met ss? Combivloten zijn meestal wat effectiever tegen rips ivm snelvuur enzo:)
      ss zijn redelijk effectief tegen rips hoor.
      meerdere redenen:
      1. De sim gaf maar 19k ss verlies aan, dus deze losses waren onverwacht.
      2. Zoals je ziet ligt er al een enorme verdediging wat mooi als fodder kon dienen.
      3. als ik andere schepen had gestuurd die iets tegen rips doen (ic, bw of vern) dan had ik ook nog deutlosses (buiten de 115m vliegkosten en 35m om winst te transporteren)
    • Plofkop wrote:

      Spacefighter wrote:

      @Plofkop

      Nog een speciale reden waarom met ss? Combivloten zijn meestal wat effectiever tegen rips ivm snelvuur enzo:)
      ss zijn redelijk effectief tegen rips hoor.meerdere redenen:
      1. De sim gaf maar 19k ss verlies aan, dus deze losses waren onverwacht.
      2. Zoals je ziet ligt er al een enorme verdediging wat mooi als fodder kon dienen.
      3. als ik andere schepen had gestuurd die iets tegen rips doen (ic, bw of vern) dan had ik ook nog deutlosses (buiten de 115m vliegkosten en 35m om winst te transporteren)
      ik heb het er niet over dat je meer schepen moet sturen, ik heb het er over dat je misschien een andere combinatie had kunnen sturen.

      Alles zwakker dan slagschepen is sowieso onzin. Genoeg fodder in de verdediging. Maar als je bijvoorbeeld 40K ss, 40K ic, 10K bw en 10K vn had gestuurd was je wellicht voordeliger uitgeweest :P.

      Simmen tegen of met rips is altijd onvoorspelbaar ;).

      Verder maakt het natuurlijk niks uit, want het is een dikke winst. Maar misschien eens leuk om te vergelijken. Ben zelf namelijk ook wel benieuwd. Vooral die vernietigers hadden veel uitgemaakt als dikke rapid-fire killers :P

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • ic en bommenwerpers kosten deut, dus duurder om te rebuilden.
      Daarbij is de wapenkracht van een slagschip hoger dan een ic en gelijk aan de bommenwerper. En aangezien ze geen snelvuur hebben dus even effectief tegen de rips.

      verns hadden gekunt, maar had heel weinig uitgemaakt kwa resultaat
    • Tja @JamesCameron heb je enig idee waarom? Er zat toch echt een Dragonforce - Revolution Death Squad achter je aan. [YouTube][/YouTube]. Het was misschien de Vloek van Kreela. Maar toch je had niet zo agressief moeten zijn. Ik had het je gezegd heel Zagadra haat je. Misschien moet je gewoon eens Peacefull mode opzoeken maar dat had je al gezegd tegen mij ingame XD Ooit eens LOL.

      Maar in ieder geval nu heeft de uni wel tijdelijk Vrede. Zorg dat het ook zo mag blijven.

      @Plofkop wat een Geweldige Creativiteit daar. Eventjes door onze Alliantie Zonder Dat IK het WIST. Haha.
      GoodLuckWithReBuilding or GLWRB. @JamesCameron

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 1 time, last by Kreela ().

    • Kreela wrote:

      Tja @JamesCameron heb je enig idee waarom? Er zat toch echt een Dragonforce - Revolution Death Squad achter je aan.. Het was misschien de Vloek van Kreela. Maar toch je had niet zo agressief moeten zijn. Ik had het je gezegd heel Zagadra haat je. Misschien moet je gewoon eens Peacefull mode opzoeken maar dat had je al gezegd tegen mij ingame XD Ooit eens LOL.

      Maar in ieder geval nu heeft de uni wel tijdelijk Vrede. Zorg dat het ook zo mag blijven.

      @Plofkop wat een Geweldige Creativiteit daar. Eventjes door onze Alliantie Zonder Dat IK het WIST. Haha.
      GoodLuckWithReBuilding or GLWRB. @JamesCameron

      best lache dat je het verhaaltje erbij niet leest en niet doorhebt dat het james niet meer is right ? teveel in vm of teveel zielige hitjes op het forum gezet gok ik :)

      10 % van de rebuild gedaan ^^ maar traag maar zeker komen ze terug ^^
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra