[TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • lelz..

      1. was op dat moment geen GO
      2. plannen maken om iemand te crashe, thats the game...
      3. HT zelf voelt zich er niet minder om
      4. jullie doen alleen zo omdat ik tegenstander was en daar voor jullie hypocriete regeltjes maar zou moeten volgen..
      5.Jullie zoude toch wel gesloopt worden met of zonder mij want Plofkop is gewoon een skilled fleeter.

      verder ga ik er niet op in want deze troll beweringen zijn mijn tijd niet waard..
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Laat die jonge toch.
      Hij is ook weer een dagje actief en verdwijnt weer weken in vmode..
      was niet van zin te reageren op het troltopic maar deze vind ik echt te grappig

      hoe grappig is het als 2 mensen het tegen elkaar hebben over het vm hoppen ... een echte trail go moet toch wat meer kunnen bedenken dan hetzelfde regeltje over en over? komop je kunt beter ...
      zover ik het nu zie wint simba gezien het enige tegenargument de vm is

      tegenargument vm <=> hoeveel bro'tjes waren er in vm 2 weken terug?
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra
    • barcodeplayer wrote:

      Vogel wrote:

      Laat die jonge toch.
      Hij is ook weer een dagje actief en verdwijnt weer weken in vmode..
      was niet van zin te reageren op het troltopic maar deze vind ik echt te grappig
      hoe grappig is het als 2 mensen het tegen elkaar hebben over het vm hoppen ... een echte trail go moet toch wat meer kunnen bedenken dan hetzelfde regeltje over en over? komop je kunt beter ...
      zover ik het nu zie wint simba gezien het enige tegenargument de vm is

      tegenargument vm <=> hoeveel bro'tjes waren er in vm 2 weken terug?
      Is wel een aanrader om soms ff in V te gaan, kijk eens hoe hard Playbook wordt ingemaakt :)


      Simba wrote:

      Vogel wrote:

      Laat die jonge toch.
      Hij is ook weer een dagje actief en verdwijnt weer weken in vmode..
      :sleeping: Ik speel niet meer in zaga dus vandaar VM
      Van wie was die spio dan afgelopen nacht? :O
    • Vogel wrote:


      I came, I conquered, I left! That how the bigg names made history!
      Ik kom, ik zeg terug on-topic en anders hang ik een slot op dit draadje. Je mag zelf bedenken of ik daar een grote naam voor nodig heb, ik verwacht zelf dat deze waarschuwing voldoende moet zijn.
      Wil je toch je mening ventileren over de gedragingen van onze trial GO, over de gedragingen van onze moderator of over mij? Dat kan, maar doe het middels een mailtje of een pm. Dat kan rechtstreeks naar de persoon waar je niet te spreken over bent en of diens super/admin. Verder is er een duidelijk beleid over het ventileren van meningen aangaande functioneren van teamlers.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • ja de enige die uberhaupt een hit kan maken is plof de rest spioneer wat rond wauw.
      je bent een hypocriet als jezelf een topic over dat vmode dm moet kosten en uiteindelijk zit zowat heel bro in vmode op plof en fire rain na.
      vogel hoe kun je een grote naam worden als je hem verander? alsof mensen elke keer gaat kijken oh welke naam zal die nu hebben en welk plaatje bruh serieus en zo wil je een grote naam worden?
      leuk dat je trial GO bent geworden congrats daarvoor maar daar houd het bij op.
      tja dat venom zijn gs terug vraag dat is iets tussen venom en plof en niet iets tussen de rest en hun.
      daar heeft iedereen een mening over. en dat is duidelijk.
      iedereen gaat om met het spel op zijn eigen manier. de 1 spioneert je en je spioneer hem terug en dan krijg je bijna 10 spys terug tja
      en al wint plof nog zoveel en staan we nu aan de slechte kant agh verleden was anders toch?
      ohja voordat jullie het niet bij kunnen houden al me meningen hierboven is een reactie op al jullie jank berichten.

      mooie slag ploffie