[TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)

      Vloog op Het Gevaar, maar die kwam net op tijd online en ging in v-mode (bootjes eerst naar planeet geplaatst). Toen ook maar eens innerstelsel gechecked of daar nog wat lag. Nog eventjes getwijfeld of ik wel zou vliegen omdat Klapstoel mij na de ripninja 1 of 2 keer wat deut had geleverd. Maar toch besloten ervoor te gaan, met succes!

      Klapstoel herinnert mij er net aan dat we gisteren een trade-afspraak hadden voor vandaag, maar die was ik oprecht vergeten door een lange avond en nacht met sport en alcohol en alcohol. Heb hem wat aangeboden, reactie wacht ik nog af.

      Succes met de rebuild of met wat je nu ook gaat doen! xx Plof


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Plofkop [Bro]
      ________________________________________________

      Interceptor 50.000
      _________________________________________

      Verdediger Venom [Playbook]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 10.000
      Groot vrachtschip 40.000
      Recycler 10.000
      Spionagesonde 20
      Ster des Doods 4
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Plofkop [Bro]
      ________________________________________________

      Interceptor 49.858 ( -142 )
      _________________________________________

      Verdediger Venom [Playbook]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      1.243.533 Metaal, 21.672 Kristal en 52.859.472 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 12.070.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 740.140.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 307.408.000 metaal en 273.360.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 54.124.677 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 304.391.533
      Kristal: 267.701.672
      Deuterium: 50.729.472
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 622.822.677 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -381.303.533
      Kristal: -336.101.672
      Deuterium: -76.859.472
      De verdediger(s) hebben een totaal van 794.264.677 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
    • barcodeplayer wrote:

      je ging traden => je valt hem aan => je sponsert full rebuild terug neem ik aan ...
      Waar bemoei jij je mee?

      Niet net doen alsof onze transportjes al in de lucht hingen, er was nog niets concreets afgesproken.
      Het laatste pm contact was 33 uur voor de slag, dus die 'ongeschreven 24h regel' waar klap het over had heb ik me blijkbaar ook gewoon aan gehouden.

      Ik was best bereid om alles te vergoeden, is immers maar 70m gs meer dan mijn aanbod. Maar aangezien het account in de accounttrade sectie staat moet ik daar nog maar eens over nadenken. Kan je wel vertellen dat het soort berichten als hierboven alleen maar het verkeerde effect hebben..
    • Als er nog niks concreets is afgesproken is er niks aan de hand he.
      En als dat wel zo was zie ik er nog niet echt een probleem in maar goed.

      Overigens geld bovenstaande niet als je elkaar in de vriendenlijst heb uiteraard, maar ga er maar gemakshalve van uit dat dat niet zo is.
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Takeoff wrote:

      Treinrek wrote:

      Er is zojuist binnen Bro over gesproken. We zullen de volledige rebuild vergoeden. Onze excuses.

      Mooie slag Plof!
      Mooie slag Plof!
      Is je account gehacked ofzo?! Jij mag het hem aanbieden dan tssss
      Lol, ik heb alleen Mooie slag Plof gepost xD. Wie heeft de rest erbij gezet haha.

      Even voor alle duidelijkheid. We gaan helemaal niks vergoeden.

      Jammer dat je stopt @Klapstoeltje!
    • als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      Want wat is het verschil nu dan met vorige keren?

      Ik heb gezegd dat ik die dag wel kon ruilen, verder hebben we er geen contact over gehad en hebben we beide elkaar niet gecontacteerd. 33 uur later vlieg ik op je.

      Zit toch een redelijk tijdsverschil tussen het laatste contact en de crash vind ik.
    • Klapstoeltje wrote:

      als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      ik zie dat Plofkop boven mij staat, dus ik denk niet dat wij van Bro zijn vloot kunnen vergoeden. Tevens komt de aanvallende vloot niet in vlootwerf terecht
    • Plofkop wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      Want wat is het verschil nu dan met vorige keren?
      Ik heb gezegd dat ik die dag wel kon ruilen, verder hebben we er geen contact over gehad en hebben we beide elkaar niet gecontacteerd. 33 uur later vlieg ik op je.

      Zit toch een redelijk tijdsverschil tussen het laatste contact en de crash vind ik.
      Ik vind dat als je contact hebt over deuthandel en we spreken af op die dag te traden, en je besluit dan om je leverancier te crashen, dat het principe daarvan niet klopt. Ik wilde namelijk een berichtje sturen met hoeveel deut ik had en wat ik ervoor terug wilde hebben toen ik inlogde en om vervolgens te zien dat mn vloot weg is. als je het niet wil vergoeden ook prima, maar dan stop ik er gewoon mee want op deze manier gepakt moeten worden vind ik gewoon best een nare actie, en ik denk niet dat je je op die manier wilt neerzetten waar je altijd gewoon sportief gespeeld hebt toch?
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Plofkop wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      Want wat is het verschil nu dan met vorige keren?Ik heb gezegd dat ik die dag wel kon ruilen, verder hebben we er geen contact over gehad en hebben we beide elkaar niet gecontacteerd. 33 uur later vlieg ik op je.

      Zit toch een redelijk tijdsverschil tussen het laatste contact en de crash vind ik.
      Ik vind dat als je contact hebt over deuthandel en we spreken af op die dag te traden, en je besluit dan om je leverancier te crashen, dat het principe daarvan niet klopt. Ik wilde namelijk een berichtje sturen met hoeveel deut ik had en wat ik ervoor terug wilde hebben toen ik inlogde en om vervolgens te zien dat mn vloot weg is. als je het niet wil vergoeden ook prima, maar dan stop ik er gewoon mee want op deze manier gepakt moeten worden vind ik gewoon best een nare actie, en ik denk niet dat je je op die manier wilt neerzetten waar je altijd gewoon sportief gespeeld hebt toch?
      Lel die ga ik ook gebruiken als ik gecrashed word, zeggen dat ik nét diegene deut wilde aanbieden nadat ik gewoon m'n vloot inner heb laten liggen bij de grootste fleeter van Zaga. Als Plof niet was gegaan dan kwam ik het wel doen of iemand anders van Bro dus je was sws dit kwijt geweest. En wat betreft public shaming, je zet alleen jezelf nu een beetje voor paal als je het mij vraagt aangezien de feiten wel benoemd zijn over deze slag
    • Klapstoeltje wrote:

      Plofkop wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      Want wat is het verschil nu dan met vorige keren?Ik heb gezegd dat ik die dag wel kon ruilen, verder hebben we er geen contact over gehad en hebben we beide elkaar niet gecontacteerd. 33 uur later vlieg ik op je.

      Zit toch een redelijk tijdsverschil tussen het laatste contact en de crash vind ik.
      Ik vind dat als je contact hebt over deuthandel en we spreken af op die dag te traden, en je besluit dan om je leverancier te crashen, dat het principe daarvan niet klopt. Ik wilde namelijk een berichtje sturen met hoeveel deut ik had en wat ik ervoor terug wilde hebben toen ik inlogde en om vervolgens te zien dat mn vloot weg is. als je het niet wil vergoeden ook prima, maar dan stop ik er gewoon mee want op deze manier gepakt moeten worden vind ik gewoon best een nare actie, en ik denk niet dat je je op die manier wilt neerzetten waar je altijd gewoon sportief gespeeld hebt toch?
      Ik speel ook altijd sportief, dat is juist het punt.
      Ik vind het niet opeens onsportief omdat jij een bericht wilde gaan sturen (wat je dus nog niet gedaan had). Je ziet toch zelf ook wel dat het niet helemaal fair is om alles terug te krijgen omdat je 33 uur daarvoor een bericht had gestuurd.

      Zelf vind ik eigenlijk een deutruil helemaal los staan van een crash. Beiden hebben voordeel van een trade, niet alleen ik..

      Onsportief vind ik het om op je te launchen als we net geruild hebben, en ik weet waar je vloot is en hoelaat die er is. Of vrachters terugtimen, maar dat doet natuurlijk niemand.
    • Takeoff wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Plofkop wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
      Want wat is het verschil nu dan met vorige keren?Ik heb gezegd dat ik die dag wel kon ruilen, verder hebben we er geen contact over gehad en hebben we beide elkaar niet gecontacteerd. 33 uur later vlieg ik op je.
      Zit toch een redelijk tijdsverschil tussen het laatste contact en de crash vind ik.
      Ik vind dat als je contact hebt over deuthandel en we spreken af op die dag te traden, en je besluit dan om je leverancier te crashen, dat het principe daarvan niet klopt. Ik wilde namelijk een berichtje sturen met hoeveel deut ik had en wat ik ervoor terug wilde hebben toen ik inlogde en om vervolgens te zien dat mn vloot weg is. als je het niet wil vergoeden ook prima, maar dan stop ik er gewoon mee want op deze manier gepakt moeten worden vind ik gewoon best een nare actie, en ik denk niet dat je je op die manier wilt neerzetten waar je altijd gewoon sportief gespeeld hebt toch?
      Lel die ga ik ook gebruiken als ik gecrashed word, zeggen dat ik nét diegene deut wilde aanbieden nadat ik gewoon m'n vloot inner heb laten liggen bij de grootste fleeter van Zaga. Als Plof niet was gegaan dan kwam ik het wel doen of iemand anders van Bro dus je was sws dit kwijt geweest. En wat betreft public shaming, je zet alleen jezelf nu een beetje voor paal als je het mij vraagt aangezien de feiten wel benoemd zijn over deze slag

      Lol @Takeoff, jij weet net zo goed als ik dat ik altijd sportief reageer als een crash terecht is, dat heb ik hiervoor ook laten zien, toen was het ook oprecht een fout van mij naar mijn mening. Was het iemand anders geweest van Bro die het gepakt had had ik er geen issue van gemaakt omdat het dan volledig terecht was.

      @Plofkop prima, als je de winst morgen terug stuurt ben ik ook tevreden.
      -Niets Interessants te melden-
    • Lolz...

      no save no fleet...

      niet zelfde alli niet zelfde vriendenlijst.. een vage afspraak over deut handelen....

      Je was niet online toen je vloot thuis kwam wat huil je nou man...
      tis niet zijn schuld dat je neer bent het is die van je eigen..
      ik was ook gevlogen... en beetje hypocriet als je zegt dat jij niet gevlogen was....
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Lolz...

      no save no fleet...

      niet zelfde alli niet zelfde vriendenlijst.. een vage afspraak over deut handelen....

      Je was niet online toen je vloot thuis kwam wat huil je nou man...
      tis niet zijn schuld dat je neer bent het is die van je eigen..
      ik was ook gevlogen... en beetje hypocriet als je zegt dat jij niet gevlogen was....
      ik was idd niet gevlogen, in afwachting van de deutlevering, dus nee, niet hypocriet, gewoon een common sense.. dat jij wel gevlogen had zegt meer over jou vogeltje
      -Niets Interessants te melden-