Toch maar eens alleen ster gaan spelen...
Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
LoneRanger wrote:
Ik heb gehoord dat GF met de update van maandag 1 april ook gratis bier en vrouwen aanbiedt.
Pas een update later sturen ze ter compensatie de factuur. Maar goed, tegen die tijd is mijn zak net zo leeg als mn portemonnee.
Treinrek wrote:
#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE
Ik kom al deut tekort... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen...
Treinrek wrote:
#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE
Ik kom al deut tekort.... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen... deutboertjes kunnen ook hogere prijzen vragen... GF JULLIE MAKEN FLEETERS VOLLEDIG DOOD ZO!!!!!! GEFELICITEERD MINERS EN TURTLES!!! Als ze dit dooevoeren gaan mijn accounts in delete. Geen DM inkomsten meer van mij zo. REEEEEEEEEEEEE
discordia wrote:
Je klinkt als een pro nog ff wat minder overdrijven en wat beter opletten en het kan nog wat worden ook
Treinrek wrote:
7x eco houdt je vloot niet in de lucht hè... helemaal met hyperrecs. Elke aanval kost 100mil+ deut aan vliegen. Rebuilden van losses komt daar dan nog eens bovenop.
HT, jij zou als geen ander moeten weten dat ook een 7x eco niet 1 2 3 je vlootlosses terugtovert...
4 Guests