En waar is iedereen dan die zei dat dit een 1 april grap was??? I'm waiting...
Discussiedraadje: Hyperruimtetechniek update 2
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
1 april,heb je al gedelete trouwens ?
-
Heb voor met de 30% herplaatsactie mijn planeten naar plek 15 opgeschoven. Dus deut is weer redelijk onder controle zodra de update wordt doorgevoerd.
-
Treinrek wrote:
#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE
Ik kom al deut tekort.... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen... deutboertjes kunnen ook hogere prijzen vragen... GF JULLIE MAKEN FLEETERS VOLLEDIG DOOD ZO!!!!!! GEFELICITEERD MINERS EN TURTLES!!! Als ze dit dooevoeren gaan mijn accounts in delete. Geen DM inkomsten meer van mij zo. REEEEEEEEEEEEE
-
discordia wrote:
Treinrek wrote:
#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE
Ik kom al deut tekort.... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen... deutboertjes kunnen ook hogere prijzen vragen... GF JULLIE MAKEN FLEETERS VOLLEDIG DOOD ZO!!!!!! GEFELICITEERD MINERS EN TURTLES!!! Als ze dit dooevoeren gaan mijn accounts in delete. Geen DM inkomsten meer van mij zo. REEEEEEEEEEEEE
-
Iemand enig idee hoe laat dit ingevoerd gaat worden?
-
volgend jaar met de kerst waarschijnlijk
-
Treinrek wrote:
Gozer het is een 1 april grap :')
Als je even slim was had je paar dagen geleden al kunnen zien dat er nergens anders iets is aangekondigd. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat er niks aan komt. NL community leidend kwa nieuws hahaha heerlijk al dat gezeur. Heb al paar dagen kunnen genieten van dit topic -
DJ Tiësto wrote:
Treinrek wrote:
Als je even slim was had je paar dagen geleden al kunnen zien dat er nergens anders iets is aangekondigd. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat er niks aan komt. NL community leidend kwa nieuws hahaha heerlijk al dat gezeur. Heb al paar dagen kunnen genieten van dit topic
-
ik denk dat ze in het kader van authenticiteit hebben gekozen voor een week ervoor. Er stond ook wel iets te opzichtig aankomende maandag. toen ik het vorige week las schrok ik ook wel even maar na wat verder onderzoek al overtuigd van een 1 april.
Maar nieuwe updates worden getest op testservers door testspelers. Die worden niet getest in live servers openen van servers heeft meer met het aantal spelers te maken en is daarom ook niet gelijk aan andere landen. -
Bullshit. Zeg dan gelijk op 1 april 00:00 dat het om een mislukte grap gaat.
-
voor mensen die hyper hebben gecanceld is het wel genaaid maar niet veel mensen hebben even verder gekeken bij zo'n twijfelachtige update
-
Waarom zou je verder kijken. Dit zou gewoon een domme grap zijn omdat je het spel beinvloed... zeg dan voor de grap dat Rey Nemaatori terug komt in het admin team.
-
Treinrek wrote:
Waarom zou je verder kijken.
-
Equilibrium wrote:
Treinrek wrote:
Waarom zou je verder kijken.
-
Klopt, echter is die speculatie alleen al ruim voldoende om gewoon te wachten of de daadwerkelijke update wel of niet plaats zal vinden
De grap lijkt me prima geslaagd in elk geval -
Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht...
-
Treinrek wrote:
Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht...
-
Takeoff wrote:
Treinrek wrote:
Als jij opeens met paar 100 mil deut tekort komt te zitten door een update en daardoor je vloot kwijtraakt piep je wel anders. -
Treinrek wrote:
Takeoff wrote:
Treinrek wrote:
Als jij opeens met paar 100 mil deut tekort komt te zitten door een update en daardoor je vloot kwijtraakt piep je wel anders.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0