Dat zijn noobs dan... maar zelfs ervaren spelers als ik kunnen gecrashed worden als er niet genoeg deut ligt om te saven.
Discussiedraadje: Hyperruimtetechniek update 2
-
-
Treinrek wrote:
Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht...
Anyway, je hebt er zelf voor gekozen om alle waarschuwingen, argumenten of speculaties naast je neer te leggen, het is -bij elkaar opgeteld- dusdanig voor de hand liggend dat het om een 1 april grap ging (gaat) dat ik je gedachtegang en drogredenen een beetje naïef vindt
Maargoed, ieder z'n ding. Grap geslaagd, en nu weer over tot de orde van de dag -
Equilibrium wrote:
Treinrek wrote:
Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht...
Anyway, je hebt er zelf voor gekozen om alle waarschuwingen, argumenten of speculaties naast je neer te leggen, het is -bij elkaar opgeteld- dusdanig voor de hand liggend dat het om een 1 april grap ging (gaat) dat ik je gedachtegang en drogredenen een beetje naïef vindt
Maargoed, ieder z'n ding. Grap geslaagd, en nu weer over tot de orde van de dag
-
Als de verwachte update niet op 1 april zal plaatsvinden is dat natuurlijk niet nodig
-
Een update over de update; Hyperruimtetechniek update 2
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Lord wrote:
Een update over de update; Hyperruimtetechniek update 2
Retired.
- Seek Discomfort - -
Wat raar dat had toch niemand verwacht dat het een 1 april grap is,ik gok dat Treinrek wel een rollback wil hebben
Dat zo'n pro speler zo genaaid word,nu maar hopen dat hij niet gaat delete,iemand moet GF in leven houden nl.
Aan gezien ik er geen cent aan uitgeef hoop ik dat treinramp het wel blijft doen. -
geniale grap !!!
-
Lovely! Op het begin oogde het serieus, totdat de andere fora het niet wisten te melden en de datum natuurlijk, al was die ook goed verhuld door alleen de dag te vermelden
Goed uitgevoerd, mijn complimenten -
1 april kinders
-
Nu resteert ons nog één ding: claimen dat we hem allemaal wel doorhadden
-
Ik had hem door
-
-
-
Anuvinda wrote:
Abremsev wrote:
Anuvinda wrote:
Ik had hem door
Retired.
- Seek Discomfort - -
Treinrek wrote:
1 april kinders
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
DM coupons als beloning voor mijn geweldige 1 aprilgrap zijn wel welkom
-
Domme grap, heeft spelers geld gekost en dat kan nooit de bedoeling zijn bij een 1 april grap.
Gelukkig zelf te nuchter om er in te trappen, sterker nog, ik snapte de ophef al niet..
En dat van een teamler.. verzin iets wat echt leuk is/ -
-
Ik vind hem wel leuk wist het idd al aardig snel vanwege de andere servers maar vond het een leuk idee om het vlammetje aan te dikkenBijna Weekend!
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests