Waar blijven de aanmeldingen!
Onofficiele ogamemeet 5.0, 19 tot en met 21 juli
-
-
Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen?Definitief is niet voor eeuwig
-
Ben erbij
-
davyyyh wrote:
Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen?
-
Vliegende Hollander wrote:
davyyyh wrote:
Davy (L)
~HT @09-05-'19 ~18:00 | 911, what's your emergency?
If you do not change direction, you may end up where you are heading.The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
Davy (L)
~HT | Aangepast om quote kloppend te maken.The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Anuvinda wrote:
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
~HT | Aangepast om quote kloppend te maken.The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Anuvinda wrote:
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
En als een golden shower alles is wat jullie hem geflikt hebben, valt het me toch wel een beetje tegen.. Had hem op zijn minst in de brand gestoken ofzo. Of the cracker game op hem gespeeld.
~HT | Aangepast om quote kloppend te maken.
If you do not change direction, you may end up where you are heading.The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
L.J.E wrote:
Anuvinda wrote:
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
En als een golden shower alles is wat jullie hem geflikt hebben, valt het me toch wel een beetje tegen.. Had hem op zijn minst in de brand gestoken ofzo. Of the cracker game op hem gespeeld.
-
the_mk wrote:
Anuvinda wrote:
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
Als je naar de meet komt dan kun je onderdeel worden van dit soort inside jokes en kom je erachter waar dat (en meer) nou precies over gaat. Dat is toch juist extra aantrekkelijk? Niemand zal over je heen piesen in ieder geval, maak je maar geen zorgen.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
Davy (L)
~HT | Aangepast om quote kloppend te maken.Definitief is niet voor eeuwigThe post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Graag wel een beetje binnen de perken houden, zodat dit topic niet gesloten hoeft te worden.
Ikzelf ben er niet bij, heb toevallig al een verjaardag dat weekend. -
davyyyh wrote:
L.J.E wrote:
davyyyh wrote:
~HT @09-05-'19 ~20:00 | Voor jou dan een special request. Als je het niet eens bent met het uitvoeren van taken van Teamlers, dan kan je hun hogere contacteren hierover. BA voor Mods, SGO voor GO's.The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Dus @Hitsugaya Toushiro, kom je ook? Kan je al die kleuters ter plekke een corrigerende tik geven
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Hitsugaya Toushiro wrote:
Graag wel een beetje binnen de perken houden, zodat dit topic niet gesloten hoeft te worden.
Ikzelf ben er niet bij, heb toevallig al een verjaardag dat weekend.
-
Spacefighter wrote:
Dus @Hitsugaya Toushiro, kom je ook? Kan je al die kleuters ter plekke een corrigerende tik geven
Definitief is niet voor eeuwig -
Wie komt er allemaal?
Ik kom niet als die @Hitsuyu-gi-honogwat komt -
GGMM wrote:
Wie komt er allemaal?
Ik kom niet als die @Hitsuyu-gi-honogwat komt
Definitief is niet voor eeuwig -
davyyyh wrote:
GGMM wrote:
Wie komt er allemaal?
Ik kom niet als die @Hitsuyu-gi-honogwat komt
-
Ik kom alleen als er een skelterrace georganiseerd wordt.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest