nieuwe nummer 1 [TOT: 66.483.323.500] ABOUTtoKILL [Playbook] & DeGroteJamesCameron [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Gambit [Playbook] & Trucker [FSA] vs. Plofkop [Bro] (A: 10.841.374.000, V: 55.641.949.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Wow, wat een knal! Netjes gedaan, dat vloot splitsen en in meerdere delen saven hou je ook niet altijd vol. Dat kost gewoon teveel tijd en gaat vervelen. Mooi gespeeld, de verdediger heeft niet eens wat fout gedaan, maar wel verloren.

      Aanvallers, geniet van de erg dikke winst! Doorgroeien en Trucker slopen zou ik zeggen.
    • Plofkop wrote:

      @Trucker zo gooi je natuurlijk wel een beetje je eigen glazen in, wie denk je dat het volgende target is?


      Half jaartje geleden kwam ik @swami_dude na 8 jaar weer tegen op ogame en die heeft me naar Zaga gehaald omdat ik moest 'rellen tegen playbook', nou dat is redelijk gelukt :P

      Ik kijk even een weekje aan wat ik ga doen, in ieder geval aan mijn scriptie werken..

      @barcodeplayer ik hoop dat je je speelstijl wat aan gaat passen en stopt met het random bashen van mensen om de uni nog doder te maken, succes met de winst ;)

      nou hij gooit zen eigen glazen niet echt in hoor ... staat nog niet echt op de planning om achter trucky aan te gaan.
      ik had hetzelfde waar @Supermercado mij in oktober ofzo is komen halen uit mijn slumber om hier wat te komen ' rellen tegen bro ' waar ik mijn speelstijl ook wat op had afgesteld, knalletje hier knalletje daar maar al snel kon ik dit niet meer omdat grotebozeplof teveel vloot had om aan te kunnen :P

      mijn speelstijl hoeft niet echt aangepast tho, laatste brotjes gaan hunten en dan gezellig afk miner mode :)


      Takeoff wrote:

      Ja Bro is weer even met de neus op de feiten gedrukt. Het maakt niet uit hoe goed een speler kan zijn, uiteindelijk koopt Playbook toch wel DM en halen ze Trucker erbij. Geen kwaad naar Trucker tho, hele aardige speler. We konden heel playbook wel aan
      even een kleine edit, doormiddel van boosters die voor een kleine hoeveelheid grondstoffen te verkrijgen zijn heb ik enkel dm gebruikt om de spronger af te kopen. Eveneens dm dat ik had kunnen halen door gewoon wat expo's in expo event te doen?
      ook ' we konen heel playbook wel aan ' ? NEE ... PLOFKOP kon heel playbook wel aan, wat heb jij nog bereikt?


      jammer dat je stopt btw plof, altijd chille gozer geweest waar je opt gemak mee kon zeveren als je wou :) ook altijd leuke pm wisseling gehad!

      gl!rl / andere unis
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra