Merge door het team

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Merge door het team

      Zoals de titel al verklapt.

      Waarom het team niet laten bepalen wanneer en waarom een merge moet plaats vinden? In plaats van dat GameForge dat bepaalt en geleidelijk uitrolt.

      Zo kan een team sneller ingrijpen wanneer een uni doodloopt en kunnen ze dan twee servers met elkaar mergen. En het team heeft natuurlijk meer bevoegdheid. :) :thumbup:
    • Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie.

      Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen.
      Ex Admin Ogame.nl
    • davyyyh wrote:

      Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion?
      Natuurlijk Davyyyh, je bent al die jaren nooit uit mijn gedachten geweest..
      Geloof het wel dat ik daar speel ??
      Enne, ggmm, hou nou eens op met je gedram over merge, GameF bakt koek, dus is de baas.
      Zonder DM, en geen geld voor GF??
      Misschien een paar euro inschrijfgeld voor een server ??
      Dan is iedereen gelijk.
    • MiniMe wrote:

      Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie.

      Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen.
      Volgens mij hoeven ze alleen een autoscript daarvoor te gebruiken?
    • GGMM wrote:

      MiniMe wrote:

      Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie.

      Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen.
      Volgens mij hoeven ze alleen een autoscript daarvoor te gebruiken?

      Het probleem is dat een merge nooit helemaal vlekkeloos zal verlopen. De laatste merge was een drama op vele fronten, maar ze hebben het uiteindelijk weten te voltooien. Ook is het voor GF niet interessant om iedere keer als de vraag komt om een uni te mergen om direct ja te knikken en er tijd in te steken. Wanneer de eerste merge gedaan is, dan zullen spelers uit alle landen en uni's ineens aangeven dat ze een merge willen, met het idee van: "Het kon ook voor Fidis.nl"

      Plus dat er voor het team op de achtergrond veel meer bij komt kijken dan enkel 2 universa met elkaar te mergen. Dit zal enkel en alleen maar meer problemen teweeg brengen, dan rustig aan te wachten op GF tot ze wat vaker kleinere merges zullen uitvoeren.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      GGMM wrote:

      MiniMe wrote:

      Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie.

      Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen.
      Volgens mij hoeven ze alleen een autoscript daarvoor te gebruiken?
      Het probleem is dat een merge nooit helemaal vlekkeloos zal verlopen. De laatste merge was een drama op vele fronten, maar ze hebben het uiteindelijk weten te voltooien. Ook is het voor GF niet interessant om iedere keer als de vraag komt om een uni te mergen om direct ja te knikken en er tijd in te steken. Wanneer de eerste merge gedaan is, dan zullen spelers uit alle landen en uni's ineens aangeven dat ze een merge willen, met het idee van: "Het kon ook voor Fidis.nl"

      Plus dat er voor het team op de achtergrond veel meer bij komt kijken dan enkel 2 universa met elkaar te mergen. Dit zal enkel en alleen maar meer problemen teweeg brengen, dan rustig aan te wachten op GF tot ze wat vaker kleinere merges zullen uitvoeren.
      Tjahhh als je als bedrijf wilt groeien zal je toch moeten innoveren en meegaan met de tijd.

      Als het aan de overheid 10 jaar geleden lag zouden we nu nog steeds in het papieren tijdperk leven en zou de meerderheid van de overheid nog steeds niet gedigitaliseerd zijn. Het heeft een slordige paar miljard en heel wat problemen gekost maar uiteindelijk is het wel goed gekomen.

      Ik zie niet in waarom GF niet een merge zou laten beheren door het lokale team met behulp van scripts. Nu lopen klanten weg omdat er per uni maar 5 mensen online zijn op een dag.
    • Bolder wrote:

      davyyyh wrote:

      Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion?
      Natuurlijk Davyyyh, je bent al die jaren nooit uit mijn gedachten geweest..Geloof het wel dat ik daar speel ??
      Enne, ggmm, hou nou eens op met je gedram over merge, GameF bakt koek, dus is de baas.
      Zonder DM, en geen geld voor GF??
      Misschien een paar euro inschrijfgeld voor een server ??
      Dan is iedereen gelijk.
      Waarom heb je me nog niet toegevoegd als vriend?
      Definitief is niet voor eeuwig