Opblazen van manen lukt niet meer

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Opblazen van manen lukt niet meer

      Dag,

      Het lijkt erop dat er ergens een bug is, waardoor sterren niet aankomen en er dus geen opblaaspoging is en dus de vloot gewoon terug keert.
      Er volgt ook geen bericht.

      Als ik dan een halt probeer bij iemand dan krijg ik het bericht dat de halt aankomt bij een vernietigde planeet.
      Op zowel planeten als manen krijg ik dan een beriht dat de vloot halt houdt bij een vernietigde planeet, terwijl de planeet/maan er gewoon nog hangt.

      Kan het zijn dat er een bug zit bij GF en iets niet correct is in de databank?

      Dit maakt dat een vloot pakken ineens een stuk moeilijker is en dat deze bug er snel uit mag.
      Ik ben niet de enige die dit aan de hand heeft, zowel in gemini als in uni3..

      Ik hoop op een snelle fix.

      Kevin87
      GO in Zagadra
      Kevin87 @draco #300

      In oorlog met "iemand suggesties? lol" May the forces be with me!
    • Er is meer aan de hand.
      Iemand die ik spioneer, geen spio bericht, geen terugkomst bericht, niet zo bij iedereen die ik spioneer.
      Teruggetrokken missies die onzichtbaar gewoon doorgaan.
      Vloten die van de radar verdwijnen
      Aanvalmissies van andere spelers naar jou toe die bij jou vlootsloten optellen waardoor je volledig op slot zit.

      Geen idee wat hier aan de hand is, maar er gaat hier iets goed mis. Uni 3, of anders ogame.nl moet per direct op slot gezet worden en misschien zelfs een rollback gedaan worden van 12 uur of iets dergelijks, ik vertrouw hier momenteel geen ene mallemoer meer.