Fidis is vandaag gestorven,

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Fidis is vandaag gestorven,

    het is klaar, over en uit.

    na de slag die net is ontknoopt, is het over en uit.

    De hele server wouw helpen maar het was niet genoeg,

    het begon allemaal in september? toen Fidis opende, na minder dan een week vlogen er al mensen met slagschepen, ik zij toen al dat er op de long run problemen zouden ontstaan.
    board.nl.ogame.gameforge.com/i…-is-al-helemaal-verziekt/

    Er waren veel mensen met Mule accounts, het kon de GO's allemaal niks interesseren "we gaan er naar kijken" oh nee toch niet want die gasten kopen DM.

    ik stelde ook voor om eventueel de server te mergen, hier werd om gelachen en werd uitgewuifd
    board.nl.ogame.gameforge.com/i…05964-mergen-van-servers/

    helaas, ik halte op een planeet dit werd gezien en bij de terugtrekking werd er aangevallen, ik heb de hele server benaderd en wil dan ook iedereen bedanken die een steentje bij heeft bijgedragen. <3

    helaas dm'de een van de aanvallers nog 75 ripjes waardoor het eigenlijk niet meer te doen was, de sims wijste op grote verliezen van de verdedigers waardoor veel mensen zich terugtrekte.

    ze waren zelfs zo arrogant, dat ze hun vloot niet eens meer savde, helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog het idee dat die twee attacknotifiers gebruiken, want ze zijn 24/7 online. en als je ze aanviellen zelfs al stond er op elke planeet <60 minuten geen activiteit kwam hij opeens online.

    zoals ik al zij, het kon de GO's geen kut interesseren alles mocht en was geoorloofd op Fidis. er was een iemand heel vroeg in de servers historie die een plaag was voor die gasten, die werd gebanned omdat hij def zou hebben gedmt

    ik wens de top 2 spelers heel veel succes in een lege server.

    *KNIP*


    ~HT @06-05-'19 ~21:15 | Slag verwijderd, daar het hier onoverzichtelijk wordt. Ook is er nog zoiets als de ongeschreven regel; de winnende partij mag eerst posten. Zodoende: [TOT: 2.091.351.000] Zippy [DaS] & Monfy [DaS] vs. Storozhevoy [IMP] & darkblade666 [WONDER] & Anakin [IMP] (A: 257.641.000, V: 1.833.710.000)

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Beetje zielig dat je niet rustig wacht tot Zippy de slag post


    Storozhevoy wrote:

    Er waren veel mensen met Mule accounts, het kon de GO's allemaal niks interesseren "we gaan er naar kijken" oh nee toch niet want die gasten kopen DM.
    Volgens mij waren die banns toen niet bij ons maar bij de alliantie HBS, die later de naam veranderd hebben naar Wonder waar toevallig iemand vandaag bij jou halte.

    Storozhevoy wrote:

    helaas dm'de een van de aanvallers nog 75 ripjes waardoor het eigenlijk niet meer te doen was
    Ten eerste is er geen vloot afgekocht en had Zippy die rips al even, daarnaast was de slag zonder rips ook makkelijk gelukt

    Storozhevoy wrote:

    ze waren zelfs zo arrogant, dat ze hun vloot niet eens meer savde, helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog het idee dat die twee attacknotifiers gebruiken, want ze zijn 24/7 online. en als je ze aanviellen zelfs al stond er op elke planeet <60 minuten geen activiteit kwam hij opeens online
    Geen idee wat je hiermee allemaal bedoeld, maar volgens mij heb ik nooit een aanval van jou gezien
  • R.I.P Fidis
    Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed.

    Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen..

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.


  • ja bijna

    monfy wrote:

    Beetje zielig dat je niet rustig wacht tot Zippy de slag post


    Storozhevoy wrote:

    Er waren veel mensen met Mule accounts, het kon de GO's allemaal niks interesseren "we gaan er naar kijken" oh nee toch niet want die gasten kopen DM.
    Volgens mij waren die banns toen niet bij ons maar bij de alliantie HBS, die later de naam veranderd hebben naar Wonder waar toevallig iemand vandaag bij jou halte.

    Storozhevoy wrote:

    helaas dm'de een van de aanvallers nog 75 ripjes waardoor het eigenlijk niet meer te doen was
    Ten eerste is er geen vloot afgekocht en had Zippy die rips al even, daarnaast was de slag zonder rips ook makkelijk gelukt

    Storozhevoy wrote:

    ze waren zelfs zo arrogant, dat ze hun vloot niet eens meer savde, helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog het idee dat die twee attacknotifiers gebruiken, want ze zijn 24/7 online. en als je ze aanviellen zelfs al stond er op elke planeet <60 minuten geen activiteit kwam hij opeens online
    Geen idee wat je hiermee allemaal bedoeld, maar volgens mij heb ik nooit een aanval van jou gezien
    er wouden 8 gasten meevliegen, als alleen zippy had gevlogen zonder die rips hadden wij gewonnen.

    L.J.E wrote:

    R.I.P Fidis
    Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed.

    Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen..
    het probleem is dat ik nu geen vloot meer hebt, dat ik nog verder achter ga lopen en dat het gewoon klaar is nu.

    er zijn al zoveel mensen gestopt, de top 2 spelers lopen zover vooruit dat je ze niet kan inhalen. never nooit niet. het is geen eerlijk spel meer



    dit is het grootste probleem, ze kunnen iedereen en alles pletten als ze zouden willen.


    ~HT @06-05-'19 ~21:00 | 4 opeenvolgende posts samengevoegd daar het onnodig is om achter elkaar te posten en ook nog eens tegen de richtlijnen van het forum indruist.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Storozhevoy wrote:

    L.J.E wrote:

    R.I.P Fidis
    Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed.

    Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen..
    het probleem is dat ik nu geen vloot meer hebt, dat ik nog verder achter ga lopen en dat het gewoon klaar is nu.
    Ja boeie, nu kom je een beetje over als een slechte verliezer. Zou dit alleen maar mooi vinden, als ik je gecrashed had. Beter lach je der om, zomer komt er toch aan

    Storozhevoy wrote:



    dit is het grootste probleem, ze kunnen iedereen en alles pletten als ze zouden willen.
    Aaawh, zij zijn groot en ik ben klein :( Wat willen ze crashen dan? Als jij gewoon normaal saved, en je oplet dat je niet getimed wordt.

    ~HT @06-05-'19 ~21:00 | Dubbelpost samengevoegd. Richtlijnen van het forum enzo...

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • L.J.E wrote:

    Storozhevoy wrote:

    L.J.E wrote:

    R.I.P Fidis
    Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed.

    Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen..
    het probleem is dat ik nu geen vloot meer hebt, dat ik nog verder achter ga lopen en dat het gewoon klaar is nu.
    Ja boeie, nu kom je een beetje over als een slechte verliezer. Zou dit alleen maar mooi vinden, als ik je gecrashed had. Beter lach je der om, zomer komt er toch aan
    als we met zijn allen nou een verdediging hadden kunnen opzetten dan had ik er vrede mee, maar het gaat nergens meer over. ik spendeer dan mijn tijd liever ergens anders aan. dan nutteloos achter die twee aan te hobbelen.

    Gelukkig hebben we nu wel laten zien dat we ook daadwerkelijk kunnen samenwerken, ook al zit je niet in dezelfde ally dat was het enige wat we konden doen om ze tegen houden en helaas is dat ook niet gelukt, waardoor het nu klaar is.
  • Storozhevoy wrote:

    L.J.E wrote:

    Storozhevoy wrote:

    L.J.E wrote:

    R.I.P Fidis
    Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed.

    Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen..
    het probleem is dat ik nu geen vloot meer hebt, dat ik nog verder achter ga lopen en dat het gewoon klaar is nu.
    Ja boeie, nu kom je een beetje over als een slechte verliezer. Zou dit alleen maar mooi vinden, als ik je gecrashed had. Beter lach je der om, zomer komt er toch aan
    als we met zijn allen nou een verdediging hadden kunnen opzetten dan had ik er vrede mee, maar het gaat nergens meer over. ik spendeer dan mijn tijd liever ergens anders aan. dan nutteloos achter die twee aan te hobbelen.
    Gelukkig hebben we nu wel laten zien dat we ook daadwerkelijk kunnen samenwerken, ook al zit je niet in dezelfde ally dat was het enige wat we konden doen om ze tegen houden en helaas is dat ook niet gelukt, waardoor het nu klaar
    Nou doe dat dan ook lekker, en wat hebben jullie aan die samenwerking? Als aanvaller er sneller is, is het alleen maar extra winst.

    Als ik hun was, had ik mijn vloot lekker gepulled, hier was niks te winnen. Jij bent bent zelf nog altijd de gene die zich liet time hoor.

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.
  • Eigenlijk zou het ook gewoon niet moeten kunnen dat in een ranglijstspel mensen beter zijn dan de rest... Ik stel dan ook voor om heel OGame communistisch te maken. Alle topspelers moeten gewoon hun grondstoffen naar lagere spelers sturen totdat alles weer gelijk is. Lijkt me een prima spelgedachte waar je bakken met spelers mee gaat trekken. Laten we elkaar dan ook niet meer aanvallen natuurlijk, want daar kunnen ook mensen door stoppen.
  • Stop even met huilen, begrijp ik dat je op halt saved? xD Daarvoor zou je gebanned moeten worden.
    In feite push je DaS gewoon door op die manier te saven.

    Niet eerlijk dat mensen ver boven de rest staan? Volgens mij komt dat juist goed overeen met hoeveel tijd zij erin hebben gestoken tegenover de rest.

    Stop gewoon lekker joh, het begint lekker weer te worden.
  • Ik speel dan zelf niet in Fidis, maar wat een gemekker voor niks dit. Ik sta in Hyperion al sinds het begin onder Klapstoeltje op een #2, waar hij ook nog inner stelsel ligt bij mij. Hij heeft mij niet gepakt, en door gewoon goed te saven lukt dit ook niet snel. Dus dat ze nooit meer worden ingehaald, en niet gepakt kunnen worden is onzin. Gewoon door spelen en geen domme fouten maken :)
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Haha wat een onzin dit. Hun zijn beter en daarom is het dood.
    Gozer je hebt gewoon je eigen graf gegraven door zichtbaar te vliegen.
    Eerst je feiten kennen en dan pas klagen als dat nog mag maar in dit geval mag dat zeker niet.
    Zoals plof al zei; ze zouden je moeten bannen voor op halt saven en de top spelers pushen
  • Het verhaal met verzinsels...

    Storozhevoy wrote:



    De hele server wouw helpen maar het was niet genoeg,
    Waarom dan maar 2 halters? ?(

    Storozhevoy wrote:

    helaas, ik halte op een planeet dit werd gezien en bij de terugtrekking werd er aangevallen, ik heb de hele server benaderd en wil dan ook iedereen bedanken die een steentje bij heeft bijgedragen. <3

    Je halte niet, het was een plaatsingsmissie op een planeet terwijl je er een maan hebt liggen... :WS:

    Storozhevoy wrote:


    helaas dm'de een van de aanvallers nog 75 ripjes waardoor het eigenlijk niet meer te doen was, de sims wijste op grote verliezen van de verdedigers waardoor veel mensen zich terugtrekte.


    Totale onzin, die rips waren er al lang, je kunt er menig turtle naar vragen waarvan ze de def hebben gesloopt...
    En btw 75 rips zou een stijging van 750k punten zijn, je eigen analyse hierboven spreekt je dus al tegen!

    Storozhevoy wrote:



    ze waren zelfs zo arrogant, dat ze hun vloot niet eens meer savde,


    Heeft niks met arrogantie te maken, maar als de top 5 vloten buiten onze ally ons gezamelijk niet kunnen prakken waarom zouden we dan saven :whistling:

    Storozhevoy wrote:

    helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog het idee dat die twee attacknotifiers gebruiken, want ze zijn 24/7 online. en als je ze aanviellen zelfs al stond er op elke planeet <60 minuten geen activiteit kwam hij opeens online.



    Ik neem aan dat je hier bewijs voor hebt als je dit op het forum durft te stellen? Complete bs! :cursing: Heb 1 aanval van je gezien waarbij ik toevallig on kwam en je al geluk had dat ik die 3k ss van je niet counterde vanwege tijdgebrek.

    Daarnaast hoe kan ik 24/7 online zijn en < 60 minuten geen nergens activiteit hebben? ?( Dat trucje moet je me toch eens leren, ik slaap elke dag een heerlijk 8u :sleeping:

    Storozhevoy wrote:



    zoals ik al zij, het kon de GO's geen kut interesseren alles mocht en was geoorloofd op Fidis. er was een iemand heel vroeg in de servers historie die een plaag was voor die gasten, die werd gebanned omdat hij def zou hebben gedmt
    Ga lekker afgeven op de GO's joh, als er bericht was gedaan naar de GO's is er naar gekeken en is er dus niks fout gedaan...

    En ga nu maar weer lekker in de zandbak spelen ofzo en pas op dat je schepje niet gestolen wordt anders zie je dat ook nog als valsspelen, spelbederf of een ander verzinsel :thumbsup:
  • weet niet waarom je klaagt maar dit is in elke uni zo.
    je heb grote mensen en kleine mensen en als monfy in je uni zit dan weet je dat ie groot gaat worden zo is ie in elke uni waar ie in speel.
    in quantum speelde ie ook en daar was het een grote speler en ze weten wat ze doen.
    en als je zo opzichtig verplaats terwijl je een maan heb dan is het je eigen schuld dat je terug getimed word zo simpel is het.
    leer van je fout en ga gewoon door.
    en zeik niet zo.

    attackers een lekkere aanval met extra winst dankzij de halters erbij.

    de glrb
  • Abremsev wrote:

    Ik speel dan zelf niet in Fidis, maar wat een gemekker voor niks dit. Ik sta in Hyperion al sinds het begin onder Klapstoeltje op een #2, waar hij ook nog inner stelsel ligt bij mij. Hij heeft mij niet gepakt, en door gewoon goed te saven lukt dit ook niet snel. Dus dat ze nooit meer worden ingehaald, en niet gepakt kunnen worden is onzin. Gewoon door spelen en geen domme fouten maken :)
    dat lukt ook niet want ik ben gestopt hahaha :P

    Maar wat een gezeur en gezeik vent, neem je verlies en rebuild gewoon. Monfy en Zippy hebben het gewoon goed gespeeld. @monfy en @Zippy mooie slag trouwens :D
    -Niets Interessants te melden-