Fidis is vandaag gestorven,

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Klapstoeltje wrote:

    Abremsev wrote:

    Ik speel dan zelf niet in Fidis, maar wat een gemekker voor niks dit. Ik sta in Hyperion al sinds het begin onder Klapstoeltje op een #2, waar hij ook nog inner stelsel ligt bij mij. Hij heeft mij niet gepakt, en door gewoon goed te saven lukt dit ook niet snel. Dus dat ze nooit meer worden ingehaald, en niet gepakt kunnen worden is onzin. Gewoon door spelen en geen domme fouten maken :)
    dat lukt ook niet want ik ben gestopt hahaha :P
    Maar wat een gezeur en gezeik vent, neem je verlies en rebuild gewoon. Monfy en Zippy hebben het gewoon goed gespeeld. @monfy en @Zippy mooie slag trouwens :D
    haha ik hoorde al zoiets, zie je over een maandje wel weer :P
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Vorige week begon hij nog tegen mij te klagen nog 15min en je vloot was weg. En met welke vloot hadden jullie dat gedaan? Mits wat miserabele vlootjes die je bij elkaar kon schrapen in de uni, zou je er nog niet met winst doorkomen.
    Begon je ook nog eens te melken dat zippy je vloot noooooit te pakke zou krijgen. Zie hier nog geen 7dagen later, daar ga je dan :cool:
  • Storozhevoy wrote:

    jammer dat iedereen elkaar aftrekt en niet de echte problemen onder ogen ziet,

    ik wens monfy en zippy veel plezier op een lege server in de top 100 staan er 42 in vmode echt iets om trots op te zijn.
    Ik denk dat jij zoals een aantal andere, zoals we de laatste tijd op het forum zien, het spel niet begrijpen. Je bent ten onder gegaan door een domme fout waarbij er maar 1 schuldige is en dat ben je zelf. Het feit dat je ook nog het lef hebt om twee anderen mee te nemen in jouw downfall laat zien hoe blind je bent ten opzichte van het spel.

    Het enige grote probleem wat ik hier zie is een niveau van arrogantie waar zelfs Flugel25 niet aan kan tippen. Koop een spiegel en zorg dat je een benul hebt van hoe het spel werkt, daarna mag je weer komen zeuren al dan wel inhoudelijk.

    The post was edited 1 time, last by Knigge ().

  • Storozhevoy wrote:

    jammer dat iedereen elkaar aftrekt en niet de echte problemen onder ogen ziet,

    ik wens monfy en zippy veel plezier op een lege server in de top 100 staan er 42 in vmode echt iets om trots op te zijn.
    Het echte probleem is dus dat je het doel van het spel niet snapt: het is een OORLOGSSPEL. Dat betekent dat je vlootjes geprakt kunnen worden, helemaal als je domme fouten maakt!

    Maar zie alweer dat je de vmode ingedoken bent, huilie huilie ;( omdat je vlootje is geprakt ipv je verlies te accepteren en verder te gaan. Neem een voorbeeld aan power of space, die gaan ook gewoon door en ook Vesta heeft t meerdere keren gedaan.
    Maar have fun in real life! Wij hebben de afgelopen 2 dagen hard om je kunnen lachen :biggrin:
  • Knigge wrote:

    k denk dat jij zoals een aantal andere, zoals we de laatste tijd op het forum zien, het spel niet begrijpen. Je bent ten onder gegaan door een domme fout waarbij er maar 1 schuldige is en dat ben je zelf. Het feit dat je ook nog het lef hebt om twee anderen mee te nemen in jouw downfall laat zien hoe blind je bent ten opzichte van het spel.

    Het enige grote probleem wat ik hier zie is een niveau van arrogantie waar zelfs Flugel25 niet aan kan tippen. Koop een spiegel en zorg dat je een benul hebt van hoe het spel werkt, daarna mag je weer komen zeuren al dan wel inhoudelijk.
    Uitspraak van een SGO???
    Verder oeverloos gezever, vlootje stuk.. geeft geen ruk..
    Lekker verder modderen.
  • L.J.E wrote:

    R.I.P Fidis
    Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed.

    Maar wat is nu eigenlijk je issue?
    Dat de aanvallers cheaten en de uni dood is

    Flugel25 wrote:

    Eigenlijk zou het ook gewoon niet moeten kunnen dat in een ranglijstspel mensen beter zijn dan de rest... Ik stel dan ook voor om heel OGame communistisch te maken. Alle topspelers moeten gewoon hun grondstoffen naar lagere spelers sturen totdat alles weer gelijk is. Lijkt me een prima spelgedachte waar je bakken met spelers mee gaat trekken. Laten we elkaar dan ook niet meer aanvallen natuurlijk, want daar kunnen ook mensen door stoppen.
    youtube.com/watch?v=U06jlgpMtQs

    Ik zal zo een topic maken in Ideas Planet
  • Mwah alles is hier nu al een beetje gezegd zo, dus ga ik het alleen maar houden op hetvolgende:

    Als het klopt dat dit een teruggetrokken plaatsing was naar een maan, dan had je het nog kunnen redden storozo.

    Jammer dat je stopt, en een foutje is nu niet zo erg, iedereen maakt die. Zelfs de grote vette dikke Chev.
    En nu dat je kan op een knopje drukken om een deel van je vloot terug te krijgen... nu jah,

    GL@RL bij deze.
  • Supermercado wrote:

    Van de 21 mensen die hier hebben gereageerd is er 1 die wil beweren dat de rest het niet snapt...
    Shure..
    Gozer ga lekker in de zandbak spelen

    Had ik al gezegd dat het een leuke slag is geworden? !

    Of de rest reageerde gewoon sarcastisch omdat ze dachten dat het om een troldraadje ging... Ik dacht in eerste instantie ook dat de topicstarter enkel wat aandacht wilde... Begin steeds meer het idee te krijgen dat hij serieus is. Dat je een punt wilt maken dat topspelers steeds verder uitlopen, dat je dat niet eerlijk vindt terwijl je er zelf blijkbaar de ballen verstand van hebt. Dat zijn de draadjes waar ik aan het einde van de dag een goede glimlach van op mijn gezicht kan krijgen. Als je het spel een beetje snapt kun je met vrijwel geen moeite in elke 'nieuwe' uni easy top 5 spelen zonder dat je er veel tijd in hoeft te steken.

    Knigge wrote:

    Het enige grote probleem wat ik hier zie is een niveau van arrogantie waar zelfs Flugel25 niet aan kan tippen. Koop een spiegel en zorg dat je een benul hebt van hoe het spel werkt, daarna mag je weer komen zeuren al dan wel inhoudelijk.

    BEK. Ik ben niet arrogant. Ik ben gewoon goed.
  • Bolder wrote:

    Knigge wrote:

    k denk dat jij zoals een aantal andere, zoals we de laatste tijd op het forum zien, het spel niet begrijpen. Je bent ten onder gegaan door een domme fout waarbij er maar 1 schuldige is en dat ben je zelf. Het feit dat je ook nog het lef hebt om twee anderen mee te nemen in jouw downfall laat zien hoe blind je bent ten opzichte van het spel.

    Het enige grote probleem wat ik hier zie is een niveau van arrogantie waar zelfs Flugel25 niet aan kan tippen. Koop een spiegel en zorg dat je een benul hebt van hoe het spel werkt, daarna mag je weer komen zeuren al dan wel inhoudelijk.
    Uitspraak van een SGO???Verder oeverloos gezever, vlootje stuk.. geeft geen ruk..
    Lekker verder modderen.

    Bolder check even mijn sig en de kleur, volgens mij mis je iets. :)

    Sorry monfy, misschien gelijk aan vogel zijn arrogantie. :p
  • uni was al dood LOL toen MiDDnight en ik neer gehaald werden. Snap je punt wel Monfy heeft geen leven (no offense Monfy) en hij speelt het spel verdomt goed.
    en het feit dat Das actieve ally genoten heeft met vloot geeft ze een monopoly in Fidis.

    ogame is gewoon 24/7 spelen en farmen en je staat in de top 10. of 10k inversteren en je staat de eersten maanden top 10.


    was niks meer tegen te doen en is ook niks meer tegen te doen.