Fidis is vandaag gestorven,

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Storozhevoy wrote:

    het begon allemaal in september? toen Fidis opende, na minder dan een week vlogen er al mensen met slagschepen, ik zij toen al dat er op de long run problemen zouden ontstaan.
    board.nl.ogame.gameforge.com/i…-is-al-helemaal-verziekt/
    Dit is een keuze die iedere speler zelf kan en mag maken. Je kunt DM uitgeven en dan snel door de onderzoeken en alles heen rushen, je kunt ook classic spelen en dan accepteren dat je wat achter loopt. Waarom zijn alle universa tegenwoordig keer weet ik hoeveel speed? Dat is wat men wil, men wil niet meer drie weken wachten voor men SS en IC's heeft, men wel door. Dan kan GF dat faciliteren (en nog prima aan verdienen) of niet faciliteren en de speler aantallen nog sneller zien dalen.

    Storozhevoy wrote:

    Er waren veel mensen met Mule accounts, het kon de GO's allemaal niks interesseren "we gaan er naar kijken" oh nee toch niet want die gasten kopen DM.
    Een GO heeft geen enkel belang bij het aankopen van DM en zal daar dus ook geen rekening mee houden bij het uitvoeren van zijn/haar taken. Regels zijn regels en deze zullen worden gehandhaafd naar beste inzicht. Mocht je daar van mening verschillen met de GO, dan kun je dat aankaarten bij de SGO en vervolgens bij de GA als zelfs de SGO je geen gelijk geeft.

    Storozhevoy wrote:

    ik stelde ook voor om eventueel de server te mergen, hier werd om gelachen en werd uitgewuifd
    board.nl.ogame.gameforge.com/i…05964-mergen-van-servers/
    Merges zijn niet in handen van het OGame.nl team, GF besluit over merges. Daarnaast zal een merge niks oplossen. Je kunt of bij meer grotere vissen komen en het dus nog moeilijker krijgen, of de kleine visjes komen erbij in de uni en er verander überhaupt niks... Of nu ja, laten we het houden op weinig. In alle gevallen is de uitkomst ongeveer gelijk; tien spelers vullen de top 10 en zijn groter dan iedereen onder hen. Simple as that.

    Storozhevoy wrote:

    helaas, ik halte op een planeet dit werd gezien en bij de terugtrekking werd er aangevallen, ik heb de hele server benaderd en wil dan ook iedereen bedanken die een steentje bij heeft bijgedragen.
    En met een dergelijke samenwerking had het misschien mogelijk geweest om de, blijkbaar niet savende, spelers van DaS aan te vallen middels een AGS. Verder is er over de manier van "saven" genoeg gezegd denk ik.

    Storozhevoy wrote:

    ze waren zelfs zo arrogant, dat ze hun vloot niet eens meer savde, helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog het idee dat die twee attacknotifiers gebruiken, want ze zijn 24/7 online. en als je ze aanviellen zelfs al stond er op elke planeet <60 minuten geen activiteit kwam hij opeens online.
    Niet saven kun je afstraffen en als dat niet lukt, dan weet je meteen waarom niet gesaved werd :P .

    Storozhevoy wrote:

    zoals ik al zij, het kon de GO's geen kut interesseren alles mocht en was geoorloofd op Fidis. er was een iemand heel vroeg in de servers historie die een plaag was voor die gasten, die werd gebanned omdat hij def zou hebben gedmt
    Dus eerst was DM een reden voor GO's om niet in te grijpen en hier is het juist een reden om in te grijpen? Nee, dit raakt allemaal kant nog wal...



    Je kunt proberen het board vol te knallen met klachten over hoe een ander speelt en hoe het team dingen verkeerd doet, maar de spiegel is en blijft een machtig apparaat. Probeer eens te kijken naar je eigen spel, ik heb al voldoende suggesties langs zien komen en wie weet zijn er nog spelers die je actief willen helpen met beter worden in het spel. Hoe moet je saven of hoe juist niet. Hoe neem je iemand te grazen die nooit saved.
    Pluis eens door de andere fora, andere universa. Je zult zien dat ieder universum "last" heeft van spelers die heel groot zijn en alles slopen. Ieder universum heeft spelers die ongrijpbaar zijn en toch in de HoF belanden. Zie deze slag niet als het einde van jouw cariérre of het einde van het universum, maar zie het als een leer moment. Schouders eronder en door!

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • elke speler is wel is gecrasht en wie niet gecrasht is is een miner of een speler die op def speelt of een hele goede speler die er vol voorgaat en info inslaat voor die begint.
    het is vallen en opstaan het ligt aan jezelf hoe je je hierop reageer.
    je kan ook ff een tijdje gaan mijnen en dan vloot bouwen of vol voor vloot gaan.
    hier kan je de go en sgo niet op af rekenen maar meer jezelf save van maan naar maan op plaatsing en vraag advies bij je alliantieleden.
    ik vraag ook aan me alliantieleden als ik iets niet weet of verkeerd gedaan heb en ze helpen graag en dat geef ook weer steun.
    ben nooit in de top10 beland en gebruik ook geen dm maar das mijn manier van spelen en als ik er niks aan vind dan stop ik ermee.
    dus besluit wat je gaat doen. ga je door vraag advies en niet gaan klagen over de go of over de sgo uiteindelijk zijn ze ook mensen met een leven buiten het spel dat aandacht vraagd of je gaat niet door en stop je ermee.
    hopelijk kies je iets wat jezelf goed lijk om te doen.
  • monfy wrote:



    Volgens mij waren die banns toen niet bij ons maar bij de alliantie HBS, die later de naam veranderd hebben naar Wonder waar toevallig iemand vandaag bij jou halte.
    Even een kleine opmerking, HBS heeft niet zijn naam veranderd in WONDER. WONDER is ontstaan uit DBD, welke weer ontstaan is uit HHH en nog een alliantie, maar geen HBS. Even onze naam zuiveren :D
  • Haha, wat een slechte verliezer zeg :p
    Als je gewoon wat slimmer had gesaved was het nooit zover gekomen.

    Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt.


    Dus als je het mij vraagt is deze topic zinloos, en alleen aangemaakt om een beetje te huilie huilie te doen op het forum.
  • Atoompje wrote:

    Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt.
    In het begin was het nog wel leuk, jullie hadden een groepje spelers met wat meer ervaring en wij hadden wat ervaren spelers. Jij was juist de eerste die stopte toen het lastig leek te worden voor jullie, nadat middnight neer was, konden we de vlootjes 1 voor 1 opruimen
  • Atoompje wrote:

    Haha, wat een slechte verliezer zeg :P
    Als je gewoon wat slimmer had gesaved was het nooit zover gekomen.

    Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt.


    Dus als je het mij vraagt is deze topic zinloos, en alleen aangemaakt om een beetje te huilie huilie te doen op het forum.
    Als ex-speler heb ik in het verleden ook wel eens gecheat. Daar waar TS dus de aanvallers van beticht.

    Ik heb het idee dat de meeste GO's al jaren staan te slapen, doen ze uberhaupt wat en wie controleert hun werk?

    Sommige spelers lijken echt letterlijk 24/7 online te zijn, wat niet heel moeilijk is als je gebruik maakt van scripts.
  • monfy wrote:

    Atoompje wrote:

    Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt.
    In het begin was het nog wel leuk, jullie hadden een groepje spelers met wat meer ervaring en wij hadden wat ervaren spelers. Jij was juist de eerste die stopte toen het lastig leek te worden voor jullie, nadat middnight neer was, konden we de vlootjes 1 voor 1 opruimen
    Rustig aan Monfy, ik verdedig jullie alleen maar ten opzichte van de TS.
    Maar hier ga ik je toch even corrigeren, daar je duidelijk niet op de hoogte bent van de feiten en je weer eens onzin aan het uitkramen bent.

    Van de core mensen waarmee we TFST starten in fidis was ik de laatste die vertrok. Uiteindelijk bleek ook ''motivatie'' bij mij de grootste vijand te zijn, de rest was notabeen al vertrokken.
    Daar had jij of SaD dus weinig mee te maken.

    En dat je uiteindelijk de vlootjes 1 voor 1 kon opruimen was ook niet zo gek. Deze kwa via via bij spelers terecht met het ''kale'' gehalte.


    Maar dit alle neemt niet weg dat je de uni absoluut domineert, en dat ook verdiend hebt.
    Maar ook jij zal toegeven dat het niveau deze dagen toch echt een stuk lager ligt dan vroeger.

    OT:
    Halt save op een planeet is gewoon dom.
    Als je het mij vraagt ben je een slechte verliezer, die de oorzaak elders zoekt.
    Nee de GO's kunnen hier niets aan doen, en nee de top 2 is niet aan het cheaten.

    Verbeter gewoon je eigen spel, zo voorkom je teleurstelling in de toekomst.
  • GGMM wrote:

    Als ex-speler heb ik in het verleden ook wel eens gecheat. Daar waar TS dus de aanvallers van beticht.
    Ik heb het idee dat de meeste GO's al jaren staan te slapen, doen ze uberhaupt wat en wie controleert hun werk?

    Sommige spelers lijken echt letterlijk 24/7 online te zijn, wat niet heel moeilijk is als je gebruik maakt van scripts.
    Wat jij vroeger hebt gedaan allemaal leuk en aardig, wij cheaten niet!

    Onze topicstarter kraamt een hoop onzin uit, het laatste geluid van de slechtste verliezer ooit in fidis!

    En wat mij betreft gaat er ook een x een slotje op dit topic ja, we blijven de aandachtstrekker met z’n allen wel voeden zo...