Ik zou het eens bij de topicstarter proberen
14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Storozhevoy wrote:
het begon allemaal in september? toen Fidis opende, na minder dan een week vlogen er al mensen met slagschepen, ik zij toen al dat er op de long run problemen zouden ontstaan.
board.nl.ogame.gameforge.com/i…-is-al-helemaal-verziekt/
Storozhevoy wrote:
Er waren veel mensen met Mule accounts, het kon de GO's allemaal niks interesseren "we gaan er naar kijken" oh nee toch niet want die gasten kopen DM.
Storozhevoy wrote:
ik stelde ook voor om eventueel de server te mergen, hier werd om gelachen en werd uitgewuifd
board.nl.ogame.gameforge.com/i…05964-mergen-van-servers/
Storozhevoy wrote:
helaas, ik halte op een planeet dit werd gezien en bij de terugtrekking werd er aangevallen, ik heb de hele server benaderd en wil dan ook iedereen bedanken die een steentje bij heeft bijgedragen.
Storozhevoy wrote:
ze waren zelfs zo arrogant, dat ze hun vloot niet eens meer savde, helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog het idee dat die twee attacknotifiers gebruiken, want ze zijn 24/7 online. en als je ze aanviellen zelfs al stond er op elke planeet <60 minuten geen activiteit kwam hij opeens online.
Storozhevoy wrote:
zoals ik al zij, het kon de GO's geen kut interesseren alles mocht en was geoorloofd op Fidis. er was een iemand heel vroeg in de servers historie die een plaag was voor die gasten, die werd gebanned omdat hij def zou hebben gedmt
monfy wrote:
Volgens mij waren die banns toen niet bij ons maar bij de alliantie HBS, die later de naam veranderd hebben naar Wonder waar toevallig iemand vandaag bij jou halte.
Atoompje wrote:
Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt.
Atoompje wrote:
Haha, wat een slechte verliezer zeg
Als je gewoon wat slimmer had gesaved was het nooit zover gekomen.
Tevens is de voorsprong die de nr1&2 grotendeels te verwijten aan het belabberde niveau in fidis, dit was zelfs in het begin van de uni al merkbaar. En daar hebben ze nou eenmaal optimaal gebruik van gemaakt.
Dus als je het mij vraagt is deze topic zinloos, en alleen aangemaakt om een beetje te huilie huilie te doen op het forum.
monfy wrote:
In het begin was het nog wel leuk, jullie hadden een groepje spelers met wat meer ervaring en wij hadden wat ervaren spelers. Jij was juist de eerste die stopte toen het lastig leek te worden voor jullie, nadat middnight neer was, konden we de vlootjes 1 voor 1 opruimenAtoompje wrote:
GGMM wrote:
Als ex-speler heb ik in het verleden ook wel eens gecheat. Daar waar TS dus de aanvallers van beticht.
Ik heb het idee dat de meeste GO's al jaren staan te slapen, doen ze uberhaupt wat en wie controleert hun werk?
Sommige spelers lijken echt letterlijk 24/7 online te zijn, wat niet heel moeilijk is als je gebruik maakt van scripts.