[TOT: 742.943.000] Gsus-sees-us [Pirates] vs. Angel of Death [Playbook] (A: 160.526.000, V: 582.417.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 742.943.000] Gsus-sees-us [Pirates] vs. Angel of Death [Playbook] (A: 160.526.000, V: 582.417.000)

      ~HT @15-09-'19 ~09:45 | Moved naar Rustplaats. Niet langer top10.

      Def kwam snel met recjes uit de hoge hoed waardoor ik gecorrigeerd voor gs-type maar een klein winstje heb helaas... Allemaal beetje zuur, voornamelijk de reactie.
      Def GL@RB en tot snel.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Gsus-sees-us [Pirates]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 62.000
      Kruiser 5.000
      Slagschip 6.300
      Interceptor 2.051

      _________________________________________

      Verdediger Angel of Death [Playbook]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 6.000
      Groot vrachtschip 6.000
      Licht gevechtsschip 14
      Kruiser 5.000
      Slagschip 4.000
      Kolonisatieschip 1
      Recycler 5.000
      Spionagesonde 146
      Bommenwerper 7
      Vernietiger 3
      Ster des Doods 1
      Interceptor 2

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Gsus-sees-us [Pirates]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 27.561 ( -34.439 )
      Kruiser 4.400 ( -600 )
      Slagschip 6.236 ( -64 )
      Interceptor 2.033 ( -18 )

      _________________________________________

      Verdediger Angel of Death [Playbook]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      7.888.400 Metaal, 7.888.400 Kristal en 7.888.400 Deuterium
      64.436.335 Metaal, 12.224.004 Kristal en 6.410.283 Deuterium
      4.587.500 Metaal, 4.587.500 Kristal en 4.587.500 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 160.526.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 582.417.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 351.665.300 metaal en 152.532.800 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 120.498.322 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De verdediger(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -41.824.765
      Kristal: -15.619.096
      Deuterium: 17.416.183
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 40.027.678 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -108.888.935
      Kristal: -49.752.104
      Deuterium: -40.076.183
      De verdediger(s) hebben een totaal van 198.717.222 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Jillian wrote:

      paar uurtjes na de slag de ban in,

      curiouuuuss curiouuuus
      Vermoeiend dit.. Zulke opmerkingen zijn karaktermoord. Heb een ban omdat minimaal 1 GO zijn of haar onderzoek niet heeft gedaan. Laatst heeft een lager gerankte speler me geholpen met naraids omdat ik even vracht tekort kwam. Deze aanval ging in AGS en deze persoon is hiervoor rijkelijk beloond door mij, maar heeft uiteraard een deel van de opbrengst naar mij gestuurd de ochtend na de slag. Dit word door deze GO (die waarschijnlijk niet heeft gekeken naar AGS) gezien als pushing.. Wordt ongetwijfeld snel opgelost gezien geen regels gebroken zijn.
    • Gsus-sees-us wrote:

      Jillian wrote:

      paar uurtjes na de slag de ban in,

      curiouuuuss curiouuuus
      Vermoeiend dit.. Zulke opmerkingen zijn karaktermoord. Heb een ban omdat minimaal 1 GO zijn of haar onderzoek niet heeft gedaan. Laatst heeft een lager gerankte speler me geholpen met naraids omdat ik even vracht tekort kwam. Deze aanval ging in AGS en deze persoon is hiervoor rijkelijk beloond door mij, maar heeft uiteraard een deel van de opbrengst naar mij gestuurd de ochtend na de slag. Dit word door deze GO (die waarschijnlijk niet heeft gekeken naar AGS) gezien als pushing.. Wordt ongetwijfeld snel opgelost gezien geen regels gebroken zijn.

      Ik geef juist aan DAT ik nieuwsgierig ben VOOR ik conclusies trek.

      Dat jij dat vermoeiend vind, vind ik jouw probleem.

      :love: Thanks Syrabi
    • Gsus-sees-us wrote:

      Jillian wrote:

      paar uurtjes na de slag de ban in,

      curiouuuuss curiouuuus
      Vermoeiend dit.. Zulke opmerkingen zijn karaktermoord. Heb een ban omdat minimaal 1 GO zijn of haar onderzoek niet heeft gedaan. Laatst heeft een lager gerankte speler me geholpen met naraids omdat ik even vracht tekort kwam. Deze aanval ging in AGS en deze persoon is hiervoor rijkelijk beloond door mij, maar heeft uiteraard een deel van de opbrengst naar mij gestuurd de ochtend na de slag. Dit word door deze GO (die waarschijnlijk niet heeft gekeken naar AGS) gezien als pushing.. Wordt ongetwijfeld snel opgelost gezien geen regels gebroken zijn.

      En daarom wordt er altijd door het team aangegeven: Vul een AGS verdeler in, zodat punten als dit niet hoeven voor te komen. Dan had de GO in kwestie kunnen zeggen dat de lagere speler te weinig gs heeft behouden volgens de verdeling. In deze AGS is waarschijnlijk jouw vloot lager in waarde geweest als die van de lagere speler, waardoor er weer een andere verdeling plaats dient te vinden.
      Is direct een TIP voor de rest. Zorg dat je je shizzle op orde hebt. Als je tijd hebt voor een AGS, dan heb je ook tijd ervoor om een verdeling te maken en op te sturen naar de GO.

      Verder hoeft een ban niet besproken te worden op het forum. Dat is tussen de speler en de (S)GO in kwestie. Houd het ook daarbij.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Gsus-sees-us wrote:

      Jillian wrote:

      paar uurtjes na de slag de ban in,

      curiouuuuss curiouuuus
      Vermoeiend dit.. Zulke opmerkingen zijn karaktermoord. Heb een ban omdat minimaal 1 GO zijn of haar onderzoek niet heeft gedaan. Laatst heeft een lager gerankte speler me geholpen met naraids omdat ik even vracht tekort kwam. Deze aanval ging in AGS en deze persoon is hiervoor rijkelijk beloond door mij, maar heeft uiteraard een deel van de opbrengst naar mij gestuurd de ochtend na de slag. Dit word door deze GO (die waarschijnlijk niet heeft gekeken naar AGS) gezien als pushing.. Wordt ongetwijfeld snel opgelost gezien geen regels gebroken zijn.
      En daarom wordt er altijd door het team aangegeven: Vul een AGS verdeler in, zodat punten als dit niet hoeven voor te komen. Dan had de GO in kwestie kunnen zeggen dat de lagere speler te weinig gs heeft behouden volgens de verdeling. In deze AGS is waarschijnlijk jouw vloot lager in waarde geweest als die van de lagere speler, waardoor er weer een andere verdeling plaats dient te vinden.
      Is direct een TIP voor de rest. Zorg dat je je shizzle op orde hebt. Als je tijd hebt voor een AGS, dan heb je ook tijd ervoor om een verdeling te maken en op te sturen naar de GO.

      Verder hoeft een ban niet besproken te worden op het forum. Dat is tussen de speler en de (S)GO in kwestie. Houd het ook daarbij.


      Eens. Maar ik voelde de noodzaak mijzelf even te verdedigen tegen speculatie dat ik vals zou spelen. Zoals gezegd alle vertrouwen in de (S)GO's dat het wel goedkomt.