Spelers in vriendenlijst aanvallen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Spelers in vriendenlijst aanvallen

    Aangezien het blijkbaar pushing is als je lager gerankte spelers aanvalt die in je vriendenlijst staan en het bestraft kan worden met een ban: Aldus de admin

    Wil ik iedereen er op wijzen dat de nummer 1 van Hyperion zich met dit soort praktijken bezig houdt.
    Ik heb de slag allang niet meer in mijn inbox staan, maar de chat spreekt voor zich
    Als ik van tevoren wist dat het pushing was, dan had ik Fokke allang gerapporteerd
    *KNIP*
    Hij had me direct na de slag uit zijn vriendenlijst gegooid, dus hij wist donders goed dat ik in zijn vriendenlijst stond

    ][Lord][ [25-05-19 rond 14:00 uur] Het posten van ingame berichten zonder toestemming van de afzender, is niet toegestaan. Screenshot verwijderd.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Normaliter is het niet toegestaan om berichten van andere spelers te posten onder toestemming, maar ik knijp hier een oogje toe om de volgende redenen:

    1) Het bericht van de speler in kwestie vind ik niet relevant voor deze regel
    2) Dit kan als een voorzorgsmaatregel alsmede een waarschuwing gelden voor andere spelers.

    Mocht hetzelfde voorvallen bij jou, bewaar de berichten en stuur ze op via support. Geef de juiste uni door en met zoveel mogelijk informatie. De (S)GO in kwestie kan dan bekijken wat te doen.

    Tevens topic closed en moved, daar ik dit topic wil uitlichten en niet als zondetopic wil zien.


    ][Lord][ [25-05-19 rond 14:00 uur] Overruled, ingame bericht voegt weinig toe aan het statement. Verder kan dit ingame afgehandeld worden en kan men voldoende lering trekken uit de situatie zoals beschreven zonder de screenshot. Topic blijft wel closed.