[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)

      Nou aangezien sommige zaten te klagen dat me slagen die ik post niet aardig waren ugh plofkop ugh dan maar een goede plaatsen.

      @gambit thanks voor het goede voorbeeld
      @barcodeplayer en @Supermercado voor de steun

      nou ik wou eigenlijk een planeet van hem pakken en bij me spio ronde kwam ik zijn vlootje tegen altijd beter dan veel sats op een planeet.
      heb een hele sportieve reactie gehad van Elon die nu in een lange slaap gaat.

      nu maar de waardige slag laten zien

      No one can stop us!!


      ~Abremsev [26-05-19][21:18] Algemene waarschuwing gegeven



      On 23-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker predator [Playbook]
      ________________________________________________

      Small Cargo 30.000
      Battlecruiser 6.000

      _________________________________________

      Defender Elon Da Boem Boem [iBroW]
      ________________________________________________

      Large Cargo 24.568
      Colony Ship 2
      Deathstar 10

      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker predator [Playbook]
      ________________________________________________

      Small Cargo 27.276 ( -2.724 )
      Battlecruiser 5.443 ( -557 )

      _________________________________________

      Defender Elon Da Boem Boem [iBroW]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!

      The attacker captured:
      182.536.008 Metal, 10.849.434 Crystal and 10.287.542 Deuterium
      142.081.978 Metal, 2.712.359 Crystal and 2.571.885 Deuterium
      42.274.983 Metal, 678.090 Crystal and 642.972 Deuterium
      10.568.745 Metal, 169.522 Crystal and 160.743 Deuterium
      2.642.187 Metal, 42.381 Crystal and 40.185 Deuterium
      660.546 Metal, 10.595 Crystal and 10.047 Deuterium

      The attacker lost a total of 58.241.000 units.
      The defender lost a total of 394.896.000 units.
      At these space coordinates now float 175.668.800 metal and 172.140.800 crystal.
      The attacker captured a total of 408.940.202 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      ________________________________________________

      Debris harvested by the attacker(s):
      145.000.000 Metal and 145.000.000 Crystal
      30.668.800 Metal and 27.148.800 Crystal

      Total debris harvested by the attacker(s):
      175.668.800 Metal and 172.148.800 Crystal



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 534.275.247
      Crystal: 158.883.181
      Deuterium: 5.358.374
      The attacker(s) made a profit of 698.516.802 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -578.192.447
      Crystal: -201.910.381
      Deuterium: -23.733.374
      The defender(s) lost a total of 803.836.202 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • Supermercado wrote:

      lekker bezig pred :) jaag ze maar op :P
      Elon, misschien volgende x gewoon normaal communiceren ipv dreigen met trucker zn def en sats te slopen. Beetje kansloos om anderen te gaan slopen omdat je niet tegen je verlies kan
      predator verteld letterlijk dat hij eigenlijk Elon z'n sats wilde bashen en jij zeikt over dat Elon het wil doen als wraak lel. Als je het zo belangrijk vind dat Elon normaal communiceert waarom ga je dan niet met hem daarover in gesprek in plaats van het op het forum te zetten, vind ik een beetje laag van je.

      Mooi hoor predator, drie man nodig als steun om een vrachtvlootje te slopen :) Maar toch knap want het was zonder Trucker deze keer zelfs!
    • jij snapt het niet helemaal.
      Er lag een leuke winst bij elon, pred pakt of wou het pakken. Elon begint moeilijk te doen en zegt als jij (pred) mij aanvalt val ik trucker zn sats aan.
      Dat gaat werkelijk nergens over en heel erg laag.

      3 man? Ik heb niks bij gedragen, alleen maar gezegd goed bezig pred. En volgens mij heeft barcode er ook niks aan bij gedragen.

      En elon dat we trucker nodig hadden is niet zo gek toch? Maar zonder trucker had het ook wel gelukt alleen of een aantal weken (maanden) later of met veel losses.
    • Trucker hadden we alleen nodig voor Plof omdat we dan flink Recs tekort hadden.
      Voor de rest heb ik nimmer iemand nodig gehad, ik stond al top en sta het nog steeds.
      En ja we konden Plof zonder Trucker pakken maar dan dus flink rec probleem.
      Verder altijd goede relatie met Bro gehad, nog steeds met diverse, alleen Elon doet
      een klein beetje raar, maar begrijp dat hij ook nog jong is.
    • Supermercado wrote:

      jij snapt het niet helemaal.
      Er lag een leuke winst bij elon, pred pakt of wou het pakken. Elon begint moeilijk te doen en zegt als jij (pred) mij aanvalt val ik trucker zn sats aan.
      Dat gaat werkelijk nergens over en heel erg laag.

      3 man? Ik heb niks bij gedragen, alleen maar gezegd goed bezig pred. En volgens mij heeft barcode er ook niks aan bij gedragen.

      En elon dat we trucker nodig hadden is niet zo gek toch? Maar zonder trucker had het ook wel gelukt alleen of een aantal weken (maanden) later of met veel losses.

      Heb ik echt gezegd dat ik sats ging slopen :?: Wat ik heb gezegd is dat als je ALLEEN vliegt voor mn sats, ik def ging slopen bij iemand ;) Niks meer, niks minder. Grote mond? Moet je maar niet aan mn heiligdom zitten.

      Trouwens, heel erg laag? Heb het van jullie geleerd in de tijd dat ik op saws account zat :thumbup: Als je degene niet kan pakken, pak je gewoon zijn ally lid :w00t: *Kuch* blackhawk *Kuch* beetje verkouden sorry... <X

      Wel slim om Trucker als medicijn te gebruiken hoor ;)



      gambit wrote:

      Trucker hadden we alleen nodig voor Plof omdat we dan flink Recs tekort hadden.
      Voor de rest heb ik nimmer iemand nodig gehad, ik stond al top en sta het nog steeds.
      En ja we konden Plof zonder Trucker pakken maar dan dus flink rec probleem.
      Verder altijd goede relatie met Bro gehad, nog steeds met diverse, alleen Elon doet
      een klein beetje raar, maar begrijp dat hij ook nog jong is.
      Haha lijk me niet vreemd want gerimpelden snappen nooit de jongere generaties :rolleyes:



      Maarja, hf in zaga :whistling:
      No pain = no gainzz
    • barcodeplayer wrote:

      vind het wel grappig hoe er 2 gebait worden op iemand die zen eigen vloot verschroot heeft en zen account op delete heeft gezet ...


      pred, leuk gespot en gevlogen, eerste groot hitje met grote winst als ik me correct herinner, keep it up ^^
      Barcoooode, *knip*.

      (Het is 2019, het is niet erg dat iemand homoseksueel is en het hoort geen taboe te zijn, ook niet op het stoffige ogame forum. Ik bedoel dit ook op een accepterende manier en ik hoop dat er meer spelers naar voren zullen stappen met hun voorkeur (knipoog naar @JamesCameron))



      Bijna vergeten, ontopic: hf met de winst predator, wat ga je bouwen? koloboten?



      ~Abremsev [26-05-19][19:44] Waarschuwing voor schelden. 3 - Toon respect voor anderen, hierbij horen ook teamleden. Beledigen, schelden en discrimineren is niet toegestaan. Ook het uitlokken tot schelden is niet toegestaan.

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • fire rain wrote:

      ? Heb ik met homo lopen schelden?
      je hebt niet met homo lopen schelden

      je hebt wel vrij letterlijk men moeder een hoer genoemd en gemeld dat ze lekker was, waarvoor je nog vele vele maantjes gaat verliezen ongeacht welk account je zit.

      @predator3 moving up in tyhe world, gisteren een gevorderde vandaag een expert, wat brengt morgen ^^

      ~Abremsev [26-05-19][21:08] Als dit in-game is gebeurd, kan je dit melden bij de GO. Het forum is niet de plek om dit te bespreken.
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • Takeoff wrote:

      Supermercado wrote:

      lekker bezig pred :) jaag ze maar op :P
      Elon, misschien volgende x gewoon normaal communiceren ipv dreigen met trucker zn def en sats te slopen. Beetje kansloos om anderen te gaan slopen omdat je niet tegen je verlies kan
      predator verteld letterlijk dat hij eigenlijk Elon z'n sats wilde bashen en jij zeikt over dat Elon het wil doen als wraak lel. Als je het zo belangrijk vind dat Elon normaal communiceert waarom ga je dan niet met hem daarover in gesprek in plaats van het op het forum te zetten, vind ik een beetje laag van je.
      Mooi hoor predator, drie man nodig als steun om een vrachtvlootje te slopen :) Maar toch knap want het was zonder Trucker deze keer zelfs!
      wat loop jij dom te praten zeg.
      1. staat er dat is zijn sats wou bashen? wou het aanvallen omdat het me winst zou geven. bashen is meer dan 1 aanval en ik heb het niet gehad over meer aanvallen dan 1.
      2. sinds wanneer heb ik trucker nodig? er is geen slag van me geweest waar trucker in mee vloog en als je het wil bewijzen succes er is geen slag ervan.
      3. steun van je alliantie krijgen is niks mis mee.

      je praat zoals altijd weer is dom en jankt dat ik niks zonder trucker kan :thumbdown: ben je jaloers dat trucker bij playbook kwam? agh jullie hebben een extra alliantie bij gemaakt en wat mensen laten joinen dus wat zeur je nou?

      als je graag gal wil spuwen prima maar doe dan tenminste met de waarheid en niet slappe hap verhaaltjes
    • barcodeplayer wrote:

      fire rain wrote:

      ? Heb ik met homo lopen schelden?
      je hebt niet met homo lopen schelden
      je hebt wel vrij letterlijk men moeder een hoer genoemd en gemeld dat ze lekker was, waarvoor je nog vele vele maantjes gaat verliezen ongeacht welk account je zit.

      @predator3 moving up in tyhe world, gisteren een gevorderde vandaag een expert, wat brengt morgen ^^
      jep hopelijk een top 10 hitje zou welkom zijn :thumbsup: