[TOT: 35.144.500] Koolmees [BIRDs] & Papegaai [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. wolverine [LOT] (A: 13.706.000, D: 21.438.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 35.144.500] Koolmees [BIRDs] & Papegaai [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. wolverine [LOT] (A: 13.706.000, D: 21.438.500)

      Ondanks dat de uni vrij nieuw is, vloog wolverine de ranglijsten in op hoog niveau. Nadat hij meerdere van onze leden had aangevallen moesten we maar een counter op zetten. Koolmees spotte hem op de lanx, en heeft de aanval opgezet. Ik kreeg zelf een berichtje of ik wilde aanhangen, dus maar gedaan. Uiteindelijk nog 6 IPR er door weten te krijgen, wat de helft van de KL weg haalde. We wiste dat het geen dikke winst, en waarschijnlijk zelfs verlies zou opleveren. Wolverine was online, dus er werd een bak recs gedm't waardoor het puin grotendeels bij hem terecht kwam. Ik zag dat hij daarna ook alles meteen in SS (200!, dus ook beetje extra) heeft gedm't, dus zijn vloot leeft weer. Dus een voorspoedige rebuild toewensen heeft ook weinig nut. Achja, weer een rede om nogmaals te vliegen!

      Bij deze het resultaat.


      On 24-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker Koolmees [BIRDs]
      ________________________________________________

      Large Cargo 1
      _________________________________________

      Attacker Papegaai [BIRDs]
      ________________________________________________

      Cruiser 93
      Battleship 164
      Battlecruiser 81
      _________________________________________

      Attacker Abremsev [BIRDs]
      ________________________________________________

      Battleship 43
      Battlecruiser 24
      _________________________________________

      Attacker Independence [BIRDs]
      ________________________________________________

      Cruiser 9
      Battleship 50
      _________________________________________

      Defender wolverine [LOT]
      ________________________________________________

      Small Cargo 27
      Large Cargo 65
      Light Fighter 35
      Cruiser 223
      Battleship 172
      Colony Ship 1
      Recycler 149
      Espionage Probe 29
      Solar Satellite 33
      Battlecruiser 4
      Rocket Launcher 1
      Light Laser 356
      Ion Cannon 12
      Small Shield Dome 1
      Large Shield Dome 1
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker Koolmees [BIRDs]
      ________________________________________________

      Large Cargo 0 ( -1 )
      _________________________________________

      Attacker Papegaai [BIRDs]
      ________________________________________________

      Cruiser 10 ( -83 )
      Battleship 88 ( -76 )
      Battlecruiser 51 ( -30 )
      _________________________________________

      Attacker Abremsev [BIRDs]
      ________________________________________________

      Battleship 21 ( -22 )
      Battlecruiser 15 ( -9 )
      _________________________________________

      Attacker Independence [BIRDs]
      ________________________________________________

      Cruiser 1 ( -8 )
      Battleship 19 ( -31 )
      _________________________________________

      Defender wolverine [LOT]
      ________________________________________________

      Small Cargo 0 ( -27 )
      Large Cargo 0 ( -65 )
      Light Fighter 0 ( -35 )
      Cruiser 0 ( -223 )
      Battleship 6 ( -166 )
      Colony Ship 0 ( -1 )
      Recycler 0 ( -149 )
      Espionage Probe 0 ( -29 )
      Solar Satellite 0 ( -33 )
      Battlecruiser 0 ( -4 )
      Rocket Launcher 0 ( -1 )
      Light Laser 0 ( -356 )
      Ion Cannon 0 ( -12 )
      Small Shield Dome 1 ( -0 )
      Large Shield Dome 1 ( -0 )
      _________________________________________


      The battle ends in a draw.

      The attacker captured:
      0 Metal, 0 Crystal and 0 Deuterium

      The attacker lost a total of 13.706.000 units.
      The defender lost a total of 21.438.500 units.
      At these space coordinates now float 11.450.000 metal and 4.918.500 crystal.

      The chance for a moon to be created from the debris was 21%.
      The enormous amounts of free metal and crystal drew together.
      A moon was formed around the planet with a diameter of 8.485 km.


      The attackers captured 3.000.000 metal and 2.620.000 crystal.
      The defenders captured 8.450.000 metal and 2.298.500 crystal.


      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: -5.801.000
      Crystal: -1.518.000
      Deuterium: -767.000
      The attacker(s) lost a total of -8.086.000 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -11.659.000
      Crystal: -3.329.000
      Deuterium: -830.500
      The defender(s) lost a total of 15.818.500 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Ik weet niet of dit dezelfde Wolverine is als in Deimos, maar dat zal een harde noot worden om te kraken. Zeker nu hij ook een maantje heeft. Lijkt me voor hem ook een prima slag.

      Lijkt overigens of de samenvatting ook niet helemaal klopt. Verdediger had dik 10 miljoen puin en jullie slopen afgerond 22 miljoen.

      Wat betreft de DM: als ik de ranking net bekeek op mmorpg denk ik dat er van beide kanten wat “geDMt” is en het is tegenwoordig een speloptie. Samen met de ruimtewerf is daardoor verliezer zijn in een gevecht niet altijd neer verliesgevend. Het blijft wel jammer voor een oorlogsspel waar aanvallen wat lonender mag zijn.

      Maar hebben jullie al een maan? Dat is ook vlot! Niet geDMt? Of maankansaccountje (ook zo’n dubieuze optie in het spel btw).

      Anyway mooie slag zo vroeg in de uni! Er is een hoop zakgeld de uni uit geknald! :P
    • LoneRanger wrote:

      Ik weet niet of dit dezelfde Wolverine is als in Deimos, maar dat zal een harde noot worden om te kraken. Zeker nu hij ook een maantje heeft. Lijkt me voor hem ook een prima slag.

      Lijkt overigens of de samenvatting ook niet helemaal klopt. Verdediger had dik 10 miljoen puin en jullie slopen afgerond 22 miljoen.

      Wat betreft de DM: als ik de ranking net bekeek op mmorpg denk ik dat er van beide kanten wat “geDMt” is en het is tegenwoordig een speloptie. Samen met de ruimtewerf is daardoor verliezer zijn in een gevecht niet altijd neer verliesgevend. Het blijft wel jammer voor een oorlogsspel waar aanvallen wat lonender mag zijn.

      Maar hebben jullie al een maan? Dat is ook vlot! Niet geDMt? Of maankansaccountje (ook zo’n dubieuze optie in het spel btw).

      Anyway mooie slag zo vroeg in de uni! Er is een hoop zakgeld de uni uit geknald! :P
      Ik heb begrepen dat het de zelfde is, maar geen idee gezien hij dat niet heeft bevestigd. Voor hem, door het krijgen van het puin, is het inderdaad redelijk meegevallen!

      Samenvatting heb ik handmatig moeten doen, kan zijn dat er nog een foutje in staat inderdaad!

      Ja het DM verhaal. Ik ben er absoluut geen tegenstander van, ik gebruik het zelf ook veel. Maar de hoeveelheden DM die gebruikt worden voor dit soort acties (Gezien het niet alleen tijd afkopen is, maar ook grondstoffen), wordt het wel een heel duur geintje.

      Maantje was geluk, gekregen op een 3% kans haha.

      Inderdaad! Dat was ook een beetje de bedoeling. Hadden niet verwacht dat er weer zo'n bak DM tegen aan gegooid zou worden.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Inderdaad! Dat was ook een beetje de bedoeling. Hadden niet verwacht dat er weer zo'n bak DM tegen aan gegooid zou worden.
      lol, kijk eens naar de stijging en punten van de vogeltjes, en praat dan nog eens over dm gebruik.
      Ze willen duidelijk aantonen dat ze number one zijn.
      Spelers vliegen, al krijgen ze een bericht, gewoon door las ik op het forum.
      Dus mompelt iets van hand en eigen boezem..

      Wolverine, afschieten die vogeltjes.
      GL@RB
    • Bolder wrote:

      Abremsev wrote:

      Inderdaad! Dat was ook een beetje de bedoeling. Hadden niet verwacht dat er weer zo'n bak DM tegen aan gegooid zou worden.
      lol, kijk eens naar de stijging en punten van de vogeltjes, en praat dan nog eens over dm gebruik.Ze willen duidelijk aantonen dat ze number one zijn.
      Spelers vliegen, al krijgen ze een bericht, gewoon door las ik op het forum.
      Dus mompelt iets van hand en eigen boezem..

      Wolverine, afschieten die vogeltjes.
      GL@RB
      Oef, iemand op je in gevlogen? Klopt zeker dat een aantal van ons DM gebruiken, aantal ook niet.

      Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebruiken. Maar schijnbaar heb jij der wel onwijs veel moeite mee :whistling:
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebruiken. Maar schijnbaar heb jij der wel onwijs veel moeite mee
      Je pist langs het potje, ik heb nergens moeite mee, behalve hypocriet gedrag wat je vertoont.
      Wat jullie doen is mijn zorg niet, maar niet verwijtend doen naar je tegenstander, terwijl juliie zelf top gebruikers zijn.
      Lekker door spelen.
      GL@RB
    • Bolder wrote:

      Abremsev wrote:

      Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebruiken. Maar schijnbaar heb jij der wel onwijs veel moeite mee
      Je pist langs het potje, ik heb nergens moeite mee, behalve hypocriet gedrag wat je vertoont.Wat jullie doen is mijn zorg niet, maar niet verwijtend doen naar je tegenstander, terwijl juliie zelf top gebruikers zijn.
      Lekker door spelen.
      GL@RB
      Geen idee wat voor een interpretatie jij hebt van wat ik geschreven heb in dit topic, maar ik heb nooit verwijten gemaakt naar Wolverine dat ik het oneens ben met zijn DM gebruik. Ik heb alleen gezegd dat het wel heel veel is wat hij gebruikt, maar dat moet die lekker zelf weten.

      Komt een beetje over alsof iets je dwars zit, gezien je opzettelijk een discussie op zoekt die er niet is.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Ondanks dat de uni vrij nieuw is, vloog wolverine de ranglijsten in op hoog niveau.
      Een vogeltje staat boven aan met 2x zoveel punten als de tweede!!!
      vervolgens noem je DM diverse malen in je post's
      5 spelers van de birds staan in de top 10.
      Dus ja...interpretatie..

      Abremsev wrote:

      Komt een beetje over alsof iets je dwars zit, gezien je opzettelijk een discussie op zoekt die er niet is.
      Ja, een discussie is altijd leuk, of mij iets dwars zit ? JA!!
      Hypocriet !!

      En de slag is waardeloos, krijg de indruk dat wolverine niet in de top 5 mag staan :)

      Leuke slag en introductie van de DMBIRD"s
      good job
      GL@RB
    • Wat een n00b slag. Time je recs dan tenminste netjes.


      Abremsevnogwat wrote:

      Ja het DM verhaal. Ik ben er absoluut geen tegenstander van, ik gebruik het zelf ook veel. Maar de hoeveelheden DM die gebruikt worden voor dit soort acties (Gezien het niet alleen tijd afkopen is, maar ook grondstoffen), wordt het wel een heel duur geintje.

      Abremsevnogwat wrote:

      Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebruiken. Maar schijnbaar heb jij der wel onwijs veel moeite mee :whistling:

      Abremsevnogwat wrote:

      Geen idee wat voor een interpretatie jij hebt van wat ik geschreven heb in dit topic, maar ik heb nooit verwijten gemaakt naar Wolverine dat ik het oneens ben met zijn DM gebruik. Ik heb alleen gezegd dat het wel heel veel is wat hij gebruikt, maar dat moet die lekker zelf weten.
      Oei oei, pijnlijk dit
    • GGMM wrote:

      Wat een n00b slag. Time je recs dan tenminste netjes.
      Als we er genoeg hadden was dat zeker gebeurd :w00t:

      Bolder wrote:

      Abremsev wrote:

      Ondanks dat de uni vrij nieuw is, vloog wolverine de ranglijsten in op hoog niveau.
      Een vogeltje staat boven aan met 2x zoveel punten als de tweede!!!vervolgens noem je DM diverse malen in je post's
      5 spelers van de birds staan in de top 10.
      Dus ja...interpretatie..

      Abremsev wrote:

      Komt een beetje over alsof iets je dwars zit, gezien je opzettelijk een discussie op zoekt die er niet is.
      Ja, een discussie is altijd leuk, of mij iets dwars zit ? JA!!Hypocriet !!

      En de slag is waardeloos, krijg de indruk dat wolverine niet in de top 5 mag staan :)

      Leuke slag en introductie van de DMBIRD"s
      good job
      GL@RB
      Enige wat ik er op kan zeggen is dat ik persoonlijk inderdaad probeer Wolverine uit de top 5 te krijgen, zodat mijn alliantie genoten er in kunnen staan.

      ~Abremsev [25-05-19][15:56] Merge van 2 posts als test voor trial
      Retired.

      - Seek Discomfort -

      The post was edited 4 times, last by Abremsev ().