DM Ninja! [TOT: 32.978.000] wolverine [LOT] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 27.070.000, D: 5.908.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • DM Ninja! [TOT: 32.978.000] wolverine [LOT] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 27.070.000, D: 5.908.000)

    Toen ik wakker werd en me vlootje rustig terug kwam uit de safe, kreeg ik opeens spio's van wolverine, waarna een aanval volgde. Sinds Wolverine eergister (Toen ik nog geen maan had) mijn vlootje timede, vond ik het tijd voor payback. Ik had nog wat grondstoffen liggen, dus alles in de laatste paar seconde in kleine lasers gestopt en door de werf gejaagd met DM. Uiteindelijk kostte het geintje me ongeveer 10 euro aan DM, maar man, wat kan ik hier van genieten! Beats a 10 eu movie anytime!

    Wolfie, je zou mij wel naar V-modes spelen, ik vind het een mooie uitdaging! Bring it on vriendin.

    Glrb.



    On 31-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


    Attacker wolverine [LOT]
    ________________________________________________

    Large Cargo 50
    Battleship 356
    Battlecruiser 120
    _________________________________________

    Defender Abremsev [BIRDs]
    ________________________________________________

    Large Cargo 123
    Light Fighter 500
    Cruiser 45
    Battleship 76
    Recycler 75
    Espionage Probe 25
    Destroyer 8
    Battlecruiser 5
    Light Laser 2.321
    _________________________________________


    After the battle ...

    Attacker wolverine [LOT]
    ________________________________________________

    Large Cargo 0 ( -50 )
    Battleship 31 ( -325 )
    Battlecruiser 38 ( -82 )
    _________________________________________

    Defender Abremsev [BIRDs]
    ________________________________________________

    Large Cargo 62 ( -61 )
    Light Fighter 182 ( -318 )
    Cruiser 32 ( -13 )
    Battleship 76 ( -0 )
    Recycler 42 ( -33 )
    Espionage Probe 6 ( -19 )
    Destroyer 8 ( -0 )
    Battlecruiser 5 ( -0 )
    Light Laser 864 ( -1.457 )
    _________________________________________


    The battle ends in a draw.

    The attacker captured:
    0 Metal, 0 Crystal and 0 Deuterium

    The attacker lost a total of 27.070.000 units.
    The defender lost a total of 5.908.000 units.
    At these space coordinates now float 9.647.500 metal and 4.723.500 crystal.

    The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
    The defender(s) captured the debris.



    Summary of profit/losses:



    Summary attackers(s)

    Metal: -17.385.000
    Crystal: -8.455.000
    Deuterium: -1.230.000
    The attacker(s) lost a total of 27.070.000 units.


    Summary defender(s)

    Metal: 5.552.000
    Crystal: 3.003.000
    Deuterium: -92.000
    The defender(s) made a profit of 8.463.000 units.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Chuckles wrote:

    nou .. wees er maar trots op dan
    Ach, trots is misschien een groot woord. Het is vooral de onbekwaamheid van de tegen partij die het leuk maakt. 1. Tijdens de gehele aanval activiteit op alle planeten. 2. Tijdens de aanval 3x spio gehad, alle 3 de keren andere hoeveelheid GS op de maan en andere gebouwen (Moest werf nog uppen).

    Dan verdien je het ook een beetje he?
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Chuckles wrote:

    nou .. wees er maar trots op dan
    hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen :)

    Abremsev wrote:

    Chuckles wrote:

    nou .. wees er maar trots op dan
    Ach, trots is misschien een groot woord. Het is vooral de onbekwaamheid van de tegen partij die het leuk maakt. 1. Tijdens de gehele aanval activiteit op alle planeten. 2. Tijdens de aanval 3x spio gehad, alle 3 de keren andere hoeveelheid GS op de maan en andere gebouwen (Moest werf nog uppen).
    Dan verdien je het ook een beetje he?
    is niet de eerste keer dat ie gewoon doorvliegt hahaha wat een ventje is het ook.... lekker gedaan abremsev!!
    -Niets Interessants te melden-
  • Bolder wrote:

    Trieste slag, als je niet op skills kunt spelen en alleen maar met DM.., tja dan wint het geld..
    DM ninja kan mijn moeder nog.
    GL@RB wolverine.
    Je hebt door dat het geld juist verloren heeft in deze slag?
    Wolverine heeft toen die 88k punten had (rang 2) 50 miljoen gs gekocht. Nee, de 50 miljoen is geen typfoutje. Ook heeft die toen we hem getimed hadden gs gekocht en daar vloot van gemaakt om ervoor te leggen. Na deze ninja opnieuw gs gekocht om te rebuilden.
    Staat toch in sterk contrast tegen met gs die je al hebt def bouwen.
  • hahaha lekker bezig XD ik had hem vorige keer okal ninja gegeven nadat hij mij v modus probeerde te spelen XDXDXDXD altijd prachtig de gedachte als ze niet kijken en dan het B raport openen en ornaje zien of rood XDXDXDXD hahahahahaaha mooi gedaan!! :thumbsup: :saint:
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • Och, het zal wel.
    Het gaat mij om de de attitude, trots zijn !!
    Zelden een slag gelezen waar een ninja met dm zo trost is gebracht.
    Dat er veel spelers zich naar de top kopen.. bekend.
    Kijk, als je met een full house tegen for of a kind meer geld hebt om te bieden en je tegenstander moet daarom passen.
    What ever, laat ze elkaar maar lekker slopen, en dan komt de speler die op skills speelt vanzelf aan de beurt, zo is het nog elke keer gegaan.

    Leuk slag, GL@RB
  • Bolder wrote:

    Och, het zal wel.
    Het gaat mij om de de attitude, trots zijn !!
    Zelden een slag gelezen waar een ninja met dm zo trost is gebracht.
    Dat er veel spelers zich naar de top kopen.. bekend.
    Kijk, als je met een full house tegen for of a kind meer geld hebt om te bieden en je tegenstander moet daarom passen.
    What ever, laat ze elkaar maar lekker slopen, en dan komt de speler die op skills speelt vanzelf aan de beurt, zo is het nog elke keer gegaan.

    Leuk slag, GL@RB
    Ik ben ook zeker een voorstander van dat uiteindelijk skills het toch wel overwinnen van dm gebruik.
    Denk btw dat je het amusement van Abrem verkeerd opvat als je denkt dat die er trots op is.
  • Eens met je eerste opmerking.
    Als ik op iets niet trots ben dan rep ik er ook niet over!!
    In deze en in andere situaties met....deze speler kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voorspelen dat het heel anders is!

    Maar, voor mij case closed, ik stop in die uni en geef mijn acca weg.

    Leuke slag
    GL@RB en ga lekker op vakantie..
  • Mooie slag. Slecht gedaan van Wolverine maar zal vast de adrenaline zijn geweest.

    Klapstoeltje wrote:

    Chuckles wrote:

    nou .. wees er maar trots op dan
    hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen :)
    Pretendeer je hiermee dat de nummer 1 geen DM gebruikt?
  • Bolder wrote:

    Trieste slag, als je niet op skills kunt spelen en alleen maar met DM.., tja dan wint het geld..
    DM ninja kan mijn moeder nog.
    GL@RB wolverine.

    Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet?
    Kan gewoon onderdeel van je spel zijn, helemaal als die guy zelf top 10 staat door zijn DM gebruik.
    Dus wat lul je nou weer dom. (Maarja, dat is dan ook niks nieuws)

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.
  • L.J.E wrote:

    Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet?
    Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DM
    maar dat snap jij toch niet :)

    L.J.E wrote:

    Dus wat lul je nou weer dom. (Maarja, dat is dan ook niks nieuws)
    Tja, ook gelul is aan jou niet besteed, ook dat snap je niet machine gun.
    Misschien moet je die houten plaat eens onder je helm vandaan halen

    Blijft een mooie slag, ook met LJE comments :)
    GL@RB
  • Bolder wrote:

    Eens met je eerste opmerking.
    Als ik op iets niet trots ben dan rep ik er ook niet over!!
    In deze en in andere situaties met....deze speler kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voorspelen dat het heel anders is!

    Maar, voor mij case closed, ik stop in die uni en geef mijn acca weg.

    Leuke slag
    GL@RB en ga lekker op vakantie..
    Dag Bolder,

    Wederom geen idee wie je bent, maar het zit je ongekend dwars dat mensen met DM spelen, gezien je nu zelfs je account gaat weg geven omdat er te veel dm wordt gebruikt? (Correct me if i'm wrong!)

    Laat ik het je nog een maal zeggen, ja ik gebruik DM, en ik vind dat een onderdeel van het spel wat ik in deze situatie goed heb gebruikt. Dat het mij 10 euro kost om Wolverine, waar ik al vanaf het begin van deze uni mee aan het sparren ben, aan te pakken, is het mij dat compleet waard. Daarnaast is het natuurlijk voor iedereen anders wat zij kunnen missen voor een actie als deze.

    Ik kan absoluut met skills mezelf naar de top spelen, ik sta, ondanks dat ik een maand later ben begonnen, in hyperion ook in de top, en maak ik vele slagen. Echter heb ik veel lol in Ogame, grotendeels door mijn alliantie, maar ook door mijn DM ninja's. (Helemaal de boze reacties! Hilarisch)

    Ik hoop dat je begrijpt dat ik het niet verkeerd bedoel, en geen DM gebruik om grondstoffen te kopen of mijn positie te behouden, puur om het spel leuker te maken op deze manier. (Alhoewel ik geen enkele vorm van DM gebruik afkeur, laat GF maar verdienen, kunnen wij rustig door spelen!)

    Ik hoop dat je inziet dat het stoppen zonde zou zijn, en dat je hopelijk vindt dat je genoeg skills hebt om zo ook in de top mee te spelen.

    Zo niet, well.. enjoy life :)

    Ps. Ik zit momenteel in mijn hotelkamer van het WA in Ras Al Khaimah, dus ja, ik ben lekker op vakantie!



    EDIT:


    Bolder wrote:

    Trieste slag, als je niet op skills kunt spelen en alleen maar met DM.., tja dan wint het geld..
    DM ninja kan mijn moeder nog.
    GL@RB wolverine.

    Bolder wrote:

    L.J.E wrote:

    Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet?
    Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet :)

    L.J.E wrote:

    Dus wat lul je nou weer dom. (Maarja, dat is dan ook niks nieuws)
    Tja, ook gelul is aan jou niet besteed, ook dat snap je niet machine gun.Misschien moet je die houten plaat eens onder je helm vandaan halen

    Blijft een mooie slag, ook met LJE comments :)
    GL@RB


    Wait whut? Vind je het nu een trieste of een mooie slag?
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Bolder wrote:

    L.J.E wrote:

    Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet?
    Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet :)
    Ik heb nog nooit betaald DM gebruikt, maar genoeg spelers beter dan jij, die DM gekocht hebben, dus je lult wederom weer dom. (Snap je al waarom ik zei dat, dat niet iets nieuws was? Waarschijnlijk niet, maar dat geeft niet)


    Bolder wrote:

    L.J.E wrote:

    Dus wat lul je nou weer dom. (Maarja, dat is dan ook niks nieuws)
    Tja, ook gelul is aan jou niet besteed, ook dat snap je niet machine gun.Misschien moet je die houten plaat eens onder je helm vandaan halen

    Blijft een mooie slag, ook met LJE comments :)
    GL@RB


    Machine gun? X/ Wat bazel je nou weer allemaal.
    En nu is het weer een mooie slag, Bolder jij hebt echt schade opgelopen in je bovenkamer. Denk dat jij die helm eerder nodig had, maar het kwaad is al geschied.

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.
  • Abremsev wrote:

    Wederom geen idee wie je bent, maar het zit je ongekend dwars dat mensen met DM spelen, gezien je nu zelfs je account gaat weg geven omdat er te veel dm wordt gebruikt? (Correct me if i'm wrong!)
    Jammer genoeg snap je er niet veel van, je mag hier geen teamlers bespreken!!
    Post 11 was een hint.
    Ogame is leuk, maar meer ook niet, dm gebruik ik ook wel eens met mate, maar voor de dm die jullie gebruiken koop ik liever een mooie balvenie.
    En we leven in een vrij land met de daar bij horende vrijheid van meningsuiting, alleen jammer dat bepaalde personen, hier dus, deze menen te moeten beknotten.
    Maar van mij mag je gelijk hebben, zo gaat dit topic nog dicht!!
    En dat zou zonde zijn..
    Geniet van je vakantie, zo'n emiraat past wel bij je :)

    Pak ze wolverine
    GL@RB en iid, DM ze.. kunnen wij blijven spelen
    ps,
    Je hebt LJE toch niet nodig om iets duidelijk te maken, toch??
  • Bolder wrote:

    Abremsev wrote:

    Wederom geen idee wie je bent, maar het zit je ongekend dwars dat mensen met DM spelen, gezien je nu zelfs je account gaat weg geven omdat er te veel dm wordt gebruikt? (Correct me if i'm wrong!)
    Jammer genoeg snap je er niet veel van, je mag hier geen teamlers bespreken!!Post 11 was een hint.
    Ogame is leuk, maar meer ook niet, dm gebruik ik ook wel eens met mate, maar voor de dm die jullie gebruiken koop ik liever een mooie balvenie.
    En we leven in een vrij land met de daar bij horende vrijheid van meningsuiting, alleen jammer dat bepaalde personen, hier dus, deze menen te moeten beknotten.
    Maar van mij mag je gelijk hebben, zo gaat dit topic nog dicht!!
    En dat zou zonde zijn..
    Geniet van je vakantie, zo'n emiraat past wel bij je :)

    Pak ze wolverine
    GL@RB en iid, DM ze.. kunnen wij blijven spelen
    ps,
    Je hebt LJE toch niet nodig om iets duidelijk te maken, toch??
    Tuurlijk mag je je mening geven, dat keur ik ook echt niet af. Ik heb alleen een andere mening over het gebruik van DM! En tja, ik snap heel goed dat iemand het bijvoorbeeld aan een lekkere borrel uit geeft. Ik heb de luxe situatie dat dat beetje DM niet opvalt tussen andere uitgave. Ik vind het gewoon jammer dat er met jou een redelijk grote groep is die zo tegen het gebruik van DM is. Terwijl DM je alleen maar tegen kan werken als je geen skills hebt, want met skills hoeft DM geen gevaar te zijn tegen je.

    Achja, laten we er niet meer woorden aan vuil maken!

    Oh en over een teamler bespreken, je mag zeker zeggen wat je wilt over mij, en al helemaal in een discussie tegen mij in gaan. Als je het maar met woorden oplost, en je dus eerst even nadenkt voor je dingen post. Een fatsoenlijk gesprek zou ik nooit afkeuren. Trollen, fout sarcasme of schelden is wat anders.
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Bolder wrote:

    L.J.E wrote:

    Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet?
    Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet :)
    2012 belde. Wil je trouwens ook terug naar voor redesign?

    Dit is nou eenmaal het spelletje, een spelletje dat meer geëvolueerd is naar een pay2win game dan een free2play game. En dan heb je ook nog dat er tegenwoordig uni's bestaan met honderden spelers waarvan er maar tientallen online zijn, daar waar het vroeger uni's waren die bestonden uit duizenden spelers en er honderden online waren.