[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)

      Werd getipt dat er iets te halen was wat mijn minivlootje aankon bij Reformed.

      Acc uit v-mode gehaald, en gelijk gevlogen. no save = no fleet principe.

      Winst viel tegen, maar ach het is mijn eerste noemenswaardig hitje in Gemini. :thumbsup:



      On 10-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:



      Attacker the_mk [SpG]
      ________________________________________________


      Battlecruiser 11.000
      Battleship 5.000
      _________________________________________


      Defender Reformed [NBAM]
      ________________________________________________


      Large Cargo 10.172
      Deathstar 1
      Rocket Launcher 20.000
      Light Laser 15.000
      Plasma Turret 100
      Small Shield Dome 1
      Large Shield Dome 1
      _________________________________________



      After the battle ...


      Attacker the_mk [SpG]
      ________________________________________________


      Battlecruiser 10.738 ( -262 )
      Battleship 4.871 ( -129 )
      _________________________________________


      Defender Reformed [NBAM]
      ________________________________________________


      Destroyed!
      _________________________________________



      The attacker has won the battle!


      The attacker captured:
      6.249.306 Metal, 111.443 Crystal and 4.951.802 Deuterium


      The attacker lost a total of 30.010.000 units.
      The defender lost a total of 215.184.000 units.
      At these space coordinates now float 23.909.100 metal and 23.234.100 crystal.
      The attacker captured a total of 11.312.551 units.


      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured the debris.



      Summary of profit/losses:


      Summary attackers(s)

      Metal: 16.493.406
      Crystal: 10.930.543
      Deuterium: 1.021.802
      The attacker(s) made a profit of 28.445.751 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -139.841.306
      Crystal: -77.703.443
      Deuterium: -8.951.802
      The defender(s) lost a total of 226.496.551 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0


      en nu weer genieten van mijn vakantie :thumbup: :whistling:
    • Zaphod Beeblebrox wrote:

      10k vrachters is een prima hitje mk, lekker! Ondanks de grootte doet het toch een beetje zeer blijkt... :WS:

      Op naar de volgende! ;) 8o

      Wat met name pijn doet is het feit dat de aanvaller nog steeds zoveel verliezen heeft gedraaid.. dat bedoel ik met; als je het doet, doe het dan goed.
      Iets meer vloten had tot veel meer winst geleid.

      Mijn conclusie is daarmee dus dat het hoofddoel van deze aanval was mij te kutten. Gezien jullie het allemaal een 'mooie hit' vinden zal ik SpG als geheel in gelijke munt terug betalen, dalijk niet gaan huilen als er defjes naar de klote gaan.
    • wat een monsterhit, wat een monsterwinst

      jammer dat je meer in smurfenmodus zit als niet dus er iets mee doen is nog een ander verhaal
      het feit dat het eveneens een ' noemenswaardige hit ' is zegt ook genoeg over je verwachtingen richting toekomst

      maarja tis hetzelfde noobje dat probeerde voor dagproductie te vliegen ... spg betaald de losses wel terug ref, komt goed allemaal
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra
    • Lekker volwassen met modder gooien jongens! En niet gericht 'gekut' reformed, zo belangrijk ben je niet. Conclusies kun je op deze manier beter door iemand anders laten doen, mag hopen dat je je niet zo snel door 'feiten' laat leiden in irl.

      30 mil winst hitje met een klein aantal bootjes die je beschikbaar hebt, niet ideaal maar bijna niemand in dit topic laat dat liggen zoals eerder wel is gebleken. En zeker niet bij elkaar wat ook wel is gebleken LOL.

      Maar goed, wel grote klappen uitdelen en dan zo'n relatief klein hitje niet kunnen incasseren...kleinzerig zeg...beetje humor/zelfspot zou wel fijn zijn ipv dit zure gedoe...

      Mk, fijne vakantie! :D
      En daar komen de ipr, lekker bezig reformed! Lees bovenstaande even goed door, op deze manier bevestig je dit alleen maar... :WS:
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)

      The post was edited 1 time, last by Zaphod Beeblebrox ().

    • Heerlijk om te zien dit!!
      Zo doet mijn oude account ook weer wat.. en gelijk tegen NBAM ook
      Wist dat jij de aangewezen persoon voor dit acc zou zijn ;))
      Heb je gelijk wat rebuild-gs bij ze terug gehaald, lekker, op naar de volgende...

      @def, gl@rb(wat voor jou geen moeite is) en loop verder niet zo te janken, laat echt zien hoe sportief je werkelijk bent....
      Mortetori Te Salutem...!!!
    • ReformeD wrote:

      Mijn conclusie is daarmee dus dat het hoofddoel van deze aanval was mij te kutten. Gezien jullie het allemaal een 'mooie hit' vinden zal ik SpG als geheel in gelijke munt terug betalen, dalijk niet gaan huilen als er defjes naar de klote gaan.
      Ik moet wat met een klein rebuild vlootje, komt wel goed op termijn. Dan haal ik er meer winst uit.

      ReformeD wrote:

      Zaphod Beeblebrox wrote:

      En daar komen de ipr, lekker bezig reformed! Lees bovenstaande even goed door, op deze manier bevestig je dit alleen maar... :WS:
      Actie is reactie. En gezien onze dappere mk gelijk weer terug is gegaan in vmode zal ik ze voor nu op anderen gooien.

      zoals ingame al gezegd, heb/had ik gewoon vakantie en in een snelle uni kon ik het niet laten liggen.
      snap even niet waarom je def plat aan het gooien bent, wat heeft dat met deze slag te maken ?(
      Dit is niet mijn speelstijl iig. en alleen ip's gooien kan ik ook, houd mij alleen maar langer in vakantie mode 8o
    • the_mk wrote:

      zoals ingame al gezegd, heb/had ik gewoon vakantie en in een snelle uni kon ik het niet laten liggen.
      snap even niet waarom je def plat aan het gooien bent, wat heeft dat met deze slag te maken ?(
      Dit is niet mijn speelstijl iig. en alleen ip's gooien kan ik ook, houd mij alleen maar langer in vakantie mode 8o

      Als je op vakantie bent blijft dan ook in Vmode. Anyway ik hou nu op met mijn IPR's, maar punt is gemaakt denk ik.
    • Alias wrote:

      @ReformeD door mensen te ipr'en welke niet eens betrokken zijn met je hitje maak je inderdaad wel een heel sterk punt. maar als dat je ware aard is kan men je dit natuurlijk ook niet kwalijk nemen.
      is dan ook moeilijk om een vm hoppende noob terug te pakken want zat nog geen 10 min na de hit terug in vm ...
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra
    • Alias wrote:

      @ReformeD door mensen te ipr'en welke niet eens betrokken zijn met je hitje maak je inderdaad wel een heel sterk punt. maar als dat je ware aard is kan men je dit natuurlijk ook niet kwalijk nemen.

      Wie ben jij? makkelijk om anoniem kritiek uit te oefenen.

      Iets over de beste stuurlui staan aan wal?

      Edit:
      24 uur later, geen reply. Wat een held.

      The post was edited 1 time, last by ReformeD ().

    • ReformeD wrote:

      Alias wrote:

      @ReformeD door mensen te ipr'en welke niet eens betrokken zijn met je hitje maak je inderdaad wel een heel sterk punt. maar als dat je ware aard is kan men je dit natuurlijk ook niet kwalijk nemen.
      Wie ben jij? makkelijk om anoniem kritiek uit te oefenen.

      Iets over de beste stuurlui staan aan wal?

      Edit:
      24 uur later, geen reply. Wat een held.
      Ja man, je zou eens niet elke 24 uur op dit verlaten forum kijken van een online spelletje...het is net alsof hij iets beters te doen heeft!.. :WS:
      Misschien moet je wat ipr's gaan gooien Alias, dan ben je wél een held namelijk en dan heeft bovenstaande held ook direct een antwoord op z'n vraag!
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)