[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • @ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten.
      zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum.
      het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!"
      iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en niet voor die van anderen, ik neem aan dat je je hier ook wel in kan vinden.
    • Alias wrote:

      @ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten.
      zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum.
      het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!"
      iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en niet voor die van anderen, ik neem aan dat je je hier ook wel in kan vinden.

      Je geeft geen antwoord op de vraag, maar hebt wederom alleen commentaar.

      Held.
    • ReformeD wrote:

      Alias wrote:

      @ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten.
      zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum.
      het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!"
      iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en niet voor die van anderen, ik neem aan dat je je hier ook wel in kan vinden.
      Je geeft geen antwoord op de vraag, maar hebt wederom alleen commentaar.

      Held.

      Who cares iedereen weet dat je zielig speelt.
    • StewieGriffin wrote:

      ReformeD wrote:

      Alias wrote:

      @ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten.
      zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum.
      het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!"
      iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en niet voor die van anderen, ik neem aan dat je je hier ook wel in kan vinden.
      Je geeft geen antwoord op de vraag, maar hebt wederom alleen commentaar.
      Held.
      Who cares iedereen weet dat je zielig speelt.
      +1 @StewieGriffin
    • StewieGriffin wrote:

      ReformeD wrote:

      Alias wrote:

      @ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten.
      zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum.
      het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!"
      iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en niet voor die van anderen, ik neem aan dat je je hier ook wel in kan vinden.
      Je geeft geen antwoord op de vraag, maar hebt wederom alleen commentaar.
      Held.
      Who cares iedereen weet dat je zielig speelt.
      Juist, meer commentaar van iemand waar ik geen idee van heb wie het is.

      Heb je enig idee hoe ik speel? Ik heb geen idee wie jij bent, zou me verbazen als we enig contact gehad hebben. Hoe kan je een mening vormen over iets waar je geen achtergrond informatie over hebt of misschien een eenzijdig verhaal gehoord hebt?

      Dat is het probleem tegenwoordig met de samenleving.. iedereen heeft zijn mening klaar terwijl ze de ballen verstand hebben of maar de helft van de feiten hebben. En dan in geval van Alias lekker anoniem spuiten op een forum.

      Misschien zijn niet alle acties die ik gedaan heb even sportief, maar ik verberg me niet in anonimiteit en heb geen commentaar in threads waar ik geen kennis van heb op in universums waar ik niet speel. Ik ga erin met open vizier. Kan jij hetzelfde zeggen?



      Wil-Krikke wrote:

      Goed verhaal, lekker kort.
    • ja je moet em wel een beetje kennen onze Reformed he

      eentje met twee gezichten:
      positief: ik volg af en toe het forum en moet zeggen groot respect voor de slagen die NBAM maakt na de merge in deze unie.

      negatief: het is dezelfde speler die in VEGA een klein spelertje loopt te bashen omdat hij op de veiling op een item overbiedt. Daarmee ben je dan voor mij weer een grote droeftoeter en in dit rijtje past dan ook het ipr'en van alliantiegenoten van The_mk.

      Dus als je nou niet zo kleinzielig doet over de veiling en The_mk op je lijst zet om em rechtstreeks aan te pakken zodra hij uit VM komt en daarnaast vooral doorgaat met die lekkere grote slagen; dan is er volgens mij enkel nog respect. Zelfs van mij.

      Tot die tijd ben ik alleen maar blij dat ik niet meer in dezelfde unie zit
    • ReformeD wrote:

      StewieGriffin wrote:

      ReformeD wrote:

      Alias wrote:

      @ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten.
      zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum.
      het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!"
      iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en niet voor die van anderen, ik neem aan dat je je hier ook wel in kan vinden.
      Je geeft geen antwoord op de vraag, maar hebt wederom alleen commentaar.Held.
      Who cares iedereen weet dat je zielig speelt.
      Juist, meer commentaar van iemand waar ik geen idee van heb wie het is.
      Heb je enig idee hoe ik speel? Ik heb geen idee wie jij bent, zou me verbazen als we enig contact gehad hebben. Hoe kan je een mening vormen over iets waar je geen achtergrond informatie over hebt of misschien een eenzijdig verhaal gehoord hebt?

      Dat is het probleem tegenwoordig met de samenleving.. iedereen heeft zijn mening klaar terwijl ze de ballen verstand hebben of maar de helft van de feiten hebben. En dan in geval van Alias lekker anoniem spuiten op een forum.

      Misschien zijn niet alle acties die ik gedaan heb even sportief, maar ik verberg me niet in anonimiteit en heb geen commentaar in threads waar ik geen kennis van heb op in universums waar ik niet speel. Ik ga erin met open vizier. Kan jij hetzelfde zeggen?



      Wil-Krikke wrote:

      Goed verhaal, lekker kort.


      het feit dat je al andere mensen gaat ipr-en omdat je niks kan halen omdat iemand in de vakantie modus gaat. Echt een frikandellen actie en verdient zeker geen respect. Zelfs op de desbetreffende speler gaan ipr-en omdat je bent aangevallen is triest. Save je vloot/grondstoffen en anders niet huilie doen omdat iemand langs komt.
    • StewieGriffin wrote:

      Who cares iedereen weet dat je zielig speelt.

      StewieGriffin wrote:

      het feit dat je al andere mensen gaat ipr-en omdat je niks kan halen omdat iemand in de vakantie modus gaat. Echt een frikandellen actie en verdient zeker geen respect. Zelfs op de desbetreffende speler gaan ipr-en omdat je bent aangevallen is triest. Save je vloot/grondstoffen en anders niet huilie doen omdat iemand langs komt.

      Dit zijn al twee hele andere opmerking, de eerste is zeer generaliserend en suggereert dat dit altijd de situatie is. De tweede opmerking is al veel toepasselijker, daarbij keur je alleen de actie af waar je kennis van hebt. Best wel een groot verschil, niet?

      Dan nog steeds, speel je zelf in Gemini? Zoniet ontbreekt enig perspectief om hierover echt fatsoenlijk te kunnen oordelen.

      Mij is nog steeds onduidelijk wie je bent en wat je hier te zoeken hebt.
    • Ja lekker boeiend, je vraagt waarom hij je bekritiseerd, krijgt antwoord. En dan ga je vragen wat iemand hier te zoeken heeft. Mij boeit het echt 0,0 maar loop niet zo te janken man. Ik speel ook niet in Gemini, maar toch vind ik je een jankert, en dat mag ik ook gewoon hier posten. Staat namelijk nergens in de regels dat je specifiek in een uni moet spelen, om er te reageren.

      Snap dus wel dat mensen je kansloos vinden eigenlijk.

      If you do not change direction, you may end up where you are heading.
    • ReformeD wrote:

      StewieGriffin wrote:

      Who cares iedereen weet dat je zielig speelt.

      StewieGriffin wrote:

      het feit dat je al andere mensen gaat ipr-en omdat je niks kan halen omdat iemand in de vakantie modus gaat. Echt een frikandellen actie en verdient zeker geen respect. Zelfs op de desbetreffende speler gaan ipr-en omdat je bent aangevallen is triest. Save je vloot/grondstoffen en anders niet huilie doen omdat iemand langs komt.
      Dit zijn al twee hele andere opmerking, de eerste is zeer generaliserend en suggereert dat dit altijd de situatie is. De tweede opmerking is al veel toepasselijker, daarbij keur je alleen de actie af waar je kennis van hebt. Best wel een groot verschil, niet?

      Dan nog steeds, speel je zelf in Gemini? Zoniet ontbreekt enig perspectief om hierover echt fatsoenlijk te kunnen oordelen.

      Mij is nog steeds onduidelijk wie je bent en wat je hier te zoeken hebt.

      Ik speel niet in Gimini nee. Ik hoef niet in Gimini te spelen om een mening te hebben. Maar mocht je daar zo moeilijk over doen ik heb er wel een account in de vakantie modus staan.
      Andere mensen klagen dat je dat doet. Lijkt me sterk dat het verzonnen is? Het wordt enkel nog bevestigt op het forum vandaar mijn commentaar. Vat het niet te persoonlijk op want ik keur het van iedereen af die zoiets doet.