oorlogs verklaring kat vs trol

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Volgens mij gedragen we ons vrij lief hoor de laatste maanden. Meer luiheid ofc, want veel valt er niet meer te vrezen in Pega.
      Als er dan eentje komt die de aanval opent met o.a. ipr dan is het niet meer dan logisch dat we daar even passend op reageren, anders moet je de top gewoon met rust laten.

      Bovendien gaat een volgende merge ook geen gevaar opleveren hoor. Doordat door sommige de specs van pega niet extra opgehoogd zijn gaan we nooit bij Gemni/u3 terecht komen. Alles uit de nieuwe uni's is simpelweg geen gevaar. Bij de vorige merge hebben alle TROL leden hun beste accounts naar 1 server kunnen gooien. Gok dat de TROL-dicatuur ook bij een volgende merge vrolijk wordt doorgezet. Het is niet voor niets dat er best wat geluiden waren van spelers die naar elke uni wilde mergen behalve Pegasus door het clubje wat hier zit. :')

      Daarnaast hebben wij niet de oorlog verklaard maar andersom? Skolpie heeft genoeg waarschuwingen gehad en momenten waarop we aangaven dat we het weer even prima vonden. Binnen een week lagen er dan weer nieuwe ipr in onze inboxen. Dan houdt het een keertje op met lief doen natuurlijk. Zonder oorlog bashen we alsnog vrolijk door tbh, het scheelt alleen op een limiet letten (die we regelwijs volgens mij bij lange na niet halen. gaat dus niets veranderen verder).
    • Knigge wrote:

      knip



      Oftewel nee we accepteren de overgave niet.
      Ik weet dankzij ingame berichten een beetje de achtergrond van deze 'oorlog'
      Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum
      En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?)
      En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie

      ==Yoshi 18-6-2019 19:31 post aangepast naar current

      The post was edited 2 times, last by Yoshi ().

    • Flugel25 wrote:

      Volgens mij gedragen we ons vrij lief hoor de laatste maanden. Meer luiheid ofc, want veel valt er niet meer te vrezen in Pega.
      Als er dan eentje komt die de aanval opent met o.a. ipr dan is het niet meer dan logisch dat we daar even passend op reageren, anders moet je de top gewoon met rust laten.

      Bovendien gaat een volgende merge ook geen gevaar opleveren hoor. Doordat door sommige de specs van pega niet extra opgehoogd zijn gaan we nooit bij Gemni/u3 terecht komen. Alles uit de nieuwe uni's is simpelweg geen gevaar. Bij de vorige merge hebben alle TROL leden hun beste accounts naar 1 server kunnen gooien. Gok dat de TROL-dicatuur ook bij een volgende merge vrolijk wordt doorgezet. Het is niet voor niets dat er best wat geluiden waren van spelers die naar elke uni wilde mergen behalve Pegasus door het clubje wat hier zit. :')

      Daarnaast hebben wij niet de oorlog verklaard maar andersom? Skolpie heeft genoeg waarschuwingen gehad en momenten waarop we aangaven dat we het weer even prima vonden. Binnen een week lagen er dan weer nieuwe ipr in onze inboxen. Dan houdt het een keertje op met lief doen natuurlijk. Zonder oorlog bashen we alsnog vrolijk door tbh, het scheelt alleen op een limiet letten (die we regelwijs volgens mij bij lange na niet halen. gaat dus niets veranderen verder).
      Ik zit hier pas sinds de merge dus ken het verleden niet.
      Na de merge heb ik hier wel het één en ander op het forum gelezen waar ik wel een mening over heb, maar die er niet toe doet.
      Waar het om gaat is als je de no 1 uitdaagt zoals Skolp dat heeft gedaan (met z'n IPR) en je blijft dan na waarschuwingen ook nog doorgaan; dan kun je deze reacties verwachten
      Het enige dat ie nu volgens mij nog kan doen, is zijn account door laten lopen en het voorlopig over zich heen laten komen.
      Geen reactie meer terug geven en hopen dat het op een gegeven moment stopt en dan verder spelen, zonder verder hun uit te dagen
    • Caspertvanmierlo wrote:

      Knigge wrote:

      Nee sterf tuigh.



      Oftewel nee we accepteren de overgave niet.
      Ik weet dankzij ingame berichten een beetje de achtergrond van deze 'oorlog'Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum
      En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?)
      En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie

      Knigge staat niet meer in de oranje letters sinds feb van dit jaar, al is het niet bepaald netjes iemand in RL de dood toewensen...
      ;) tuigh, dat dan weer netjes met een knipoogje -neem ik aan- wel.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • paul-maximilianus wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      Knigge wrote:

      knip



      Oftewel nee we accepteren de overgave niet.
      Ik weet dankzij ingame berichten een beetje de achtergrond van deze 'oorlog'Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum
      En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?)
      En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie
      Knigge staat niet meer in de oranje letters sinds feb van dit jaar, al is het niet bepaald netjes iemand in RL de dood toewensen...

      Ik vind het enigzins grof en dom om woorden in mijn mond te leggen dat het over RL gaat, ik had beter van je verwacht Dessa.
      Je reageert op een oorlogstopic, denk even na.

      ==Yoshi 18-6-2019 19:32 post aangepast naar current

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

    • Hier op het forum reageren we volgens mij als spelers en dus (volwassen mensen!!) tegen elkaar zonder dat we de vloten laten spreken.
      Of het dan vooral (en waarschijnlijk alleen) betrekking heeft tot het spel of niet; volgens mij is dit niet de manier waarop we hier met elkaar om horen te gaan.
      Dat je iemand daadwerkelijk in het spel kapot speelt en basht tijdens een oorlog, prima.
      Maar het zou hetzelfde zijn wanneer ik hier vreselijke ziektes tegen een speler ga lopen roepen om vervolgens als excuus te gebruiken dat het spelgerelateerd is en men in oorlog is.

      Dus herhaal ik mijn eerdere post dat ik het taalgebruik vreemd vindt en nog vreemder dat er niet tegen op wordt getreden (of meneer zelf zijn post herroept)

      Want dit geeft dus anders een vrijbrief om hier op het forum helemaal los te gaan en allerlei scheldwoorden en ziektes te gaan gebruiken toch?
    • Caspertvanmierlo wrote:

      Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum

      Dan kom je hier niet regelmatig :P

      En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?)

      Knigge is al een poosje geen teamler meer. Hij weet echt wel wat kan en wat niet kan

      En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie

      Omdat het sowieso niet persoonlijk opgevat hoeft te worden? Ik zag meteen dat het met een knipoog is naar de speler met de onderliggende betekenis van het account naar de knoppen helpen. Ook heb ik naar 80 uur per week werken ook wel ff wat tijd voor mezelf nodig. Sorry dat ik niet elke minuut alles voor je kan nakijken. Tekst blijft staan.


      paul-maximilianus wrote:

      Zo zie je maar eens hoe andere spelers / mensen over je post kunnen van mening verschillen.

      Ik denk niet dat dat dan direct de schuld is van Knigge. Begrijpend lezen is ook een vak. En sowieso niet alles persoonlijk maken, dat weet je onderhand zelf ook al wel met die jaren aan Ogame-forum-ervaring.

      Caspertvanmierlo wrote:

      Hier op het forum reageren we volgens mij als spelers en dus (volwassen mensen!!) tegen elkaar zonder dat we de vloten laten spreken.

      Volwassen...*kuch*

      Of het dan vooral (en waarschijnlijk alleen) betrekking heeft tot het spel of niet; volgens mij is dit niet de manier waarop we hier met elkaar om horen te gaan.
      Dat je iemand daadwerkelijk in het spel kapot speelt en basht tijdens een oorlog, prima.
      Maar het zou hetzelfde zijn wanneer ik hier vreselijke ziektes tegen een speler ga lopen roepen om vervolgens als excuus te gebruiken dat het spelgerelateerd is en men in oorlog is.

      Dus herhaal ik mijn eerdere post dat ik het taalgebruik vreemd vindt en nog vreemder dat er niet tegen op wordt getreden (of meneer zelf zijn post herroept)

      Want dit geeft dus anders een vrijbrief om hier op het forum helemaal los te gaan en allerlei scheldwoorden en ziektes te gaan gebruiken toch?

      Het is meer de toon waarop je dingen hier wilt bereiken. Er zijn uiteraard grenzen en daar zijn de moderatoren voor om die grenzen na te gaan en te handelen wanneer nodig. Mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt....mweh?...de rapporteerknop is voor velen niet onbekend, maar die is dan ook nog niet eens aangeraakt in dit topic. Terwijl er bij andere post waarin iemand uitgemaakt wordt voor sukkel er gelijk 3 reports binnenkomen. Zegt denk ik ook wel genoeg? En nee. Dit geeft geen vrijbrief om los te gaan. Iedereen dient zich gewoon aan de regels te houden, oud-teamlers, teamlers die er nu zijn en ook admins.
    • doedels!!! held/strijder/team buddy!!! doe elktro de groetjes als je hem spreek btw me oude acca is unlocked(; spreek je morgen wel via app groetjes insi ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: