[TOT: 1.584.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 0, V: 1.584.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 1.584.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 0, V: 1.584.000)


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller postduif [SpG]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 400
    Kruiser 500
    _________________________________________

    Verdediger plopkoek [NBAM]
    ________________________________________________

    Recycler 88
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller postduif [SpG]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 400 ( -0 )
    Kruiser 500 ( -0 )
    _________________________________________

    Verdediger plopkoek [NBAM]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    1.803.300 Metaal, 1.008.600 Kristal en 247.053 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 1.584.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 264.000 metaal en 158.400 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 3.058.953 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 4%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 2.067.300
    Kristal: 1.167.000
    Deuterium: 247.053
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.481.353 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -2.683.300
    Kristal: -1.536.600
    Deuterium: -423.053
    De verdediger(s) hebben een totaal van 4.642.953 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
  • ReformeD wrote:

    waarom wordt het forum vervuild met dit soort Knipposts?

    of nog een betere vraag, waarom worden dit soort hits uberhaubt nog gedaan op actieve spelers.. een itje levert meer op

    Buiten het feit dat je met verkeerd taalgebruik je mening formuleert, is het ook nog is ongegrond. Postduif heeft al het recht om deze slag te maken, en plaatst hem ook in de juiste sectie op het forum.
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Abremsev wrote:

    ReformeD wrote:

    waarom wordt het forum vervuild met dit soort Knipposts?

    of nog een betere vraag, waarom worden dit soort hits uberhaubt nog gedaan op actieve spelers.. een itje levert meer op

    Buiten het feit dat je met verkeerd taalgebruik je mening formuleert, is het ook nog is ongegrond. Postduif heeft al het recht om deze slag te maken, en plaatst hem ook in de juiste sectie op het forum.


    Lol seriously?
    Technisch gezien mag hij posten. Maar technisch gezien mag ik ook elke raid die ik doe een een i-tje ook posten. vele itjes haal ik meer uit dan hierboven, op basis daarvan noem ik het een *Knip*.
    Dat heeft helemaal niks met taalgebruik te maken en lijkt mij een redelijke conclusie op basis van de status van de server.

    Het is geen server die slechts enkele weken oud is maar een die al jaren loopt.

    ~Abremsev [21-06-19][18:15] Officiële waarschuwing voor wederom taalgebruik na aangeven dat hierop gelet moest worden.

    The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

  • ReformeD wrote:

    Lol seriously?
    Technisch gezien mag hij posten. Maar technisch gezien mag ik ook elke raid die ik doe een een i-tje ook posten. vele itjes haal ik meer uit dan hierboven, op basis daarvan noem ik het een *Knip*.
    Dat heeft helemaal niks met taalgebruik te maken en lijkt mij een redelijke conclusie op basis van de status van de server.

    Het is geen server die slechts enkele weken oud is maar een die al jaren loopt.
    Laat ik nu diegene zijn die jou post heeft gerapporteerd.
    Afkraken en zeveren is ook een vak, iedereen mag posten, dus wie ben jij om er tegen in te gaan, lees het dan NIET!!
    Leuke slag om een topspeler aan te vallen !!
    Lef heb je in elk geval.

    GL@RB
  • Bolder wrote:

    ReformeD wrote:

    Lol seriously?
    Technisch gezien mag hij posten. Maar technisch gezien mag ik ook elke raid die ik doe een een i-tje ook posten. vele itjes haal ik meer uit dan hierboven, op basis daarvan noem ik het een *Knip*.
    Dat heeft helemaal niks met taalgebruik te maken en lijkt mij een redelijke conclusie op basis van de status van de server.

    Het is geen server die slechts enkele weken oud is maar een die al jaren loopt.
    Laat ik nu diegene zijn die jou post heeft gerapporteerd.Afkraken en zeveren is ook een vak, iedereen mag posten, dus wie ben jij om er tegen in te gaan, lees het dan NIET!!
    Leuke slag om een topspeler aan te vallen !!
    Lef heb je in elk geval.

    GL@RB
    Als jij mensen wilt rapporteren omdat ze een andere mening hebben moet je dat vooral doen. *KNIP* Beter kan je je eigen mening posten en zeggen dat je het er niet mee eens bent, dat zou de volwassen manier zijn van een debat voeren.

    Laat ik er dan mee beginnen.. waarom zou je hoger geplaatste spelers willen aanvallen puur omdat ze hoger geplaatst zijn? *KNIP* Wat schiet je daarmee op?

    ][Lord][ [22-06-19 rond 13:20] Einde discussie, dit is niet de plaats en zeker niet de manier om deze discussie te voeren. Je hebt een pm, als je in je post spreekt over volwassen, gedraag je er dan zelf ook naar.