AGS #1 [TOT: 1.223.025.000] tjeppie [Lord] & Prutser [Lord] vs. Abremsev [FREE] & TheBunny [FREE] & Independence [DuO] & Mindset [FREE] (A: 1.100.595.000, D: 122.430.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • AGS #1 [TOT: 1.223.025.000] tjeppie [Lord] & Prutser [Lord] vs. Abremsev [FREE] & TheBunny [FREE] & Independence [DuO] & Mindset [FREE] (A: 1.100.595.000, D: 122.430.000)

      Na gister een solo top 10 slag gemaakt te hebben, vond ik het verdacht stil op de terug weg. Echter had ik al wel door dat er veel geroezemoes was bij spelers, omdat ze mij wilde pakken. Boze alliantieleden etc.

      Vandaag besloten om maar is een valletje neer te leggen. Bootjes op een foute save gestuurd, ongeveer me halve vloot, anders is het te sterk was ik bang.. en wachten op reactie. Alliantie genootjes en vrienden gevraagd blind te halten en zien wat er gebeurd.

      Mooi om te zien dat het bij de eerste poging lukt!

      Tjeppie, prutser, heb jullie in-game even gesproken. Snap dat het niet fijn is, maar part of the game. Begreep dat jullie met meer vlogen, maar een deel te bang werd dus afhaakte. Namens het complete halt regime wens ik jullie een spoedige rebuild, of opbouw in Izar begreep ik?


      Dan bij deze, de nieuwe #1 AGS slag van Hyperion.


      On 21-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker tjeppie [Lord]
      ________________________________________________

      Small Cargo 20
      Heavy Fighter 20
      Cruiser 657
      Battleship 3.662
      Bomber 1.005
      Destroyer 1.022
      Battlecruiser 1.945
      _________________________________________

      Attacker Prutser [Lord]
      ________________________________________________

      Cruiser 2.924
      Battlecruiser 1.098
      Light Fighter 15.168
      Destroyer 319
      Small Cargo 2.001
      Battleship 3.189
      _________________________________________

      Defender Abremsev [FREE]
      ________________________________________________

      Small Cargo 9.111
      Large Cargo 477
      Cruiser 4.738
      Battleship 6.125
      Recycler 6.397
      Espionage Probe 2.456
      _________________________________________

      Defender TheBunny [FREE]
      ________________________________________________

      Small Cargo 21.174
      Light Fighter 66.409
      Heavy Fighter 26
      Cruiser 14.689
      Battleship 8.162
      Colony Ship 1
      Bomber 1.037
      Destroyer 4.094
      Battlecruiser 3.635
      _________________________________________

      Defender Independence [DuO]
      ________________________________________________

      Small Cargo 62
      Light Fighter 33.427
      Heavy Fighter 2
      Cruiser 4.874
      Battleship 2.558
      Bomber 49
      Destroyer 353
      Battlecruiser 844
      _________________________________________

      Defender Mindset [FREE]
      ________________________________________________

      Cruiser 3.514
      Battlecruiser 1.914
      Light Fighter 6.214
      Heavy Fighter 375
      Battleship 3.435
      Bomber 780
      Destroyer 787
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker tjeppie [Lord]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________

      Attacker Prutser [Lord]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________

      Defender Abremsev [FREE]
      ________________________________________________

      Small Cargo 7.725 ( -1.386 )
      Large Cargo 421 ( -56 )
      Cruiser 4.582 ( -156 )
      Battleship 6.119 ( -6 )
      Recycler 5.943 ( -454 )
      Espionage Probe 1.995 ( -461 )
      _________________________________________

      Defender TheBunny [FREE]
      ________________________________________________

      Small Cargo 18.016 ( -3.158 )
      Light Fighter 56.474 ( -9.935 )
      Heavy Fighter 23 ( -3 )
      Cruiser 14.167 ( -522 )
      Battleship 8.153 ( -9 )
      Colony Ship 1 ( -0 )
      Bomber 1.037 ( -0 )
      Destroyer 4.094 ( -0 )
      Battlecruiser 3.633 ( -2 )
      _________________________________________

      Defender Independence [DuO]
      ________________________________________________

      Small Cargo 49 ( -13 )
      Light Fighter 28.384 ( -5.043 )
      Heavy Fighter 2 ( -0 )
      Cruiser 4.679 ( -195 )
      Battleship 2.548 ( -10 )
      Bomber 49 ( -0 )
      Destroyer 353 ( -0 )
      Battlecruiser 843 ( -1 )
      _________________________________________

      Defender Mindset [FREE]
      ________________________________________________

      Cruiser 3.391 ( -123 )
      Battlecruiser 1.912 ( -2 )
      Light Fighter 5.330 ( -884 )
      Heavy Fighter 338 ( -37 )
      Battleship 3.431 ( -4 )
      Bomber 780 ( -0 )
      Destroyer 787 ( -0 )
      _________________________________________


      The defender has won the battle!

      The attacker lost a total of 1.100.595.000 units.
      The defender lost a total of 122.430.000 units.
      At these space coordinates now float 514.340.400 metal and 278.096.700 crystal.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      ________________________________________________

      Debris harvested by the defender(s):
      474.753.400 Metal and 238.510.400 Crystal


      Summary of profit/losses:

      Summary attackers(s)
      Metal: -651.581.000
      Crystal: -361.017.000
      Deuterium: -87.997.000
      The attacker(s) lost a total of 1.100.595.000 units.

      Summary defender(s)
      Metal: 391.562.400
      Crystal: 202.246.400
      Deuterium: -2.975.000
      The defender(s) made a profit of 590.833.800 units.


      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Mooie naaihit! Teamler waardig!
      Trapte er niet omdat ik eerder werd benaderd door hitmaker om op die manier een hit te maken.
      No offence verder, leuk gedaan maar niet mijn stijl en heb je ook niet nodig.
      Aanvallers/verliezers, had jullie gewaarschuwd he;)

      Bedankt voor het puin I guess.

      Oja abremsev, leuke en gezellige jongen ingame maar vind dit wel een beetje jammer. Ogame is dood en je pakt hier niet 2 topspelers mee dus een beetje jammer. Anyway, wel leuk wat actie.

      @INSIDIOUS ripper, je beseft je wel dat jij je nap wilde laten ninjaen? Ik verwacht uitleg. ;)
      Definitief is niet voor eeuwig
    • Complimenten ook voor Ledgewalker, oud alliantiegenoot van Abremsev, voor het terugtimen van hem. Hij wist precies de terugkomsttijd te vermelden van Abremsev. Wel knap met phalanx level 2 terwijl die er 25 stelsels vanaf ligt maar laten we het daar niet over hebben, waarschijnlijk is dat tegenwoordig ook al een DM-feature! Jammer dat je laaggerankte spelers op zo'n manier moet pakken, had het bij Insidious geprobeerd. Oh wacht die zat ook al in t complot.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      Complimenten ook voor Ledgewalker, oud alliantiegenoot van Abremsev, voor het terugtimen van hem. Hij wist precies de terugkomsttijd te vermelden van Abremsev. Wel knap met phalanx level 2 terwijl die er 25 stelsels vanaf ligt maar laten we het daar niet over hebben, waarschijnlijk is dat tegenwoordig ook al een DM-feature! Jammer dat je laaggerankte spelers op zo'n manier moet pakken, had het bij Insidious geprobeerd. Oh wacht die zat ook al in t complot.
      & de wereld is zeker plat? Wind je is niet zo op man, slecht voor je bloeddruk.
      Retired.

      - Seek Discomfort -

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! :thumbup:

      bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?? jullie werde te gretig en dat werd jullie val dus nu niet metr vingertjes gaan wijzen aub haha gewoon beter op letten in het vervolg(; :thumbsup:

      ~HT | Posts samengevoegd
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • INSIDIOUS wrote:

      luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! :thumbup:

      bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?? jullie werde te gretig en dat werd jullie val dus nu niet metr vingertjes gaan wijzen aub haha gewoon beter op letten in het vervolg(; :thumbsup:

      ~HT | Posts samengevoegd
      Ik heb te horen gekregen dat jij er idd niet bij zat bij het complot dus mijn excuses. Was een 'noob' actie van Abremsev aldus mijn bron.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      INSIDIOUS wrote:

      luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! :thumbup:

      bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?? jullie werde te gretig en dat werd jullie val dus nu niet metr vingertjes gaan wijzen aub haha gewoon beter op letten in het vervolg(; :thumbsup:

      ~HT | Posts samengevoegd
      Ik heb te horen gekregen dat jij er idd niet bij zat bij het complot dus mijn excuses. Was een 'noob' actie van Abremsev aldus mijn bron.
      haha lieftallig.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      davyyyh wrote:

      INSIDIOUS wrote:

      luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! :thumbup:

      bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?? jullie werde te gretig en dat werd jullie val dus nu niet metr vingertjes gaan wijzen aub haha gewoon beter op letten in het vervolg(; :thumbsup:

      ~HT | Posts samengevoegd
      Ik heb te horen gekregen dat jij er idd niet bij zat bij het complot dus mijn excuses. Was een 'noob' actie van Abremsev aldus mijn bron.
      haha lieftallig.
      Kom nou uit v-mode :P
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      Abremsev wrote:

      davyyyh wrote:

      INSIDIOUS wrote:

      luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! :thumbup:

      bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?? jullie werde te gretig en dat werd jullie val dus nu niet metr vingertjes gaan wijzen aub haha gewoon beter op letten in het vervolg(; :thumbsup:

      ~HT | Posts samengevoegd
      Ik heb te horen gekregen dat jij er idd niet bij zat bij het complot dus mijn excuses. Was een 'noob' actie van Abremsev aldus mijn bron.
      haha lieftallig.
      Kom nou uit v-mode :P
      nah denk niet dat ik nog ga spelen in hyp, saaie bende daar.
      Retired.

      - Seek Discomfort -