[TOT: 164.907.000] wolverine [LOT] vs. Independence [BIRDs] (A: 61.345.000, D: 103.562.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 164.907.000] wolverine [LOT] vs. Independence [BIRDs] (A: 61.345.000, D: 103.562.000)

      ~HT @29-08-'19 ~10:45 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10


      LET OP, hit is van 13-6!!! Hij heeft hem niet gepost dus doe ik het uiteindelijk maar! Hij vloog op goed geluk tussen mijn checks van 15min in. Moet wel zeggen, heeft hem al met al 40? Pogingen gekost en insystem ploffer gemaakt. Heb zelf 38mio puin te pakken dus winst had ie niet ^^ als ik mijn ruimte werf meereken, had ik zon 40mio verlies..


      On 13-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker wolverine [LOT]
      ________________________________________________

      Cruiser 1.503
      Battleship 1.307
      Battlecruiser 309

      _________________________________________

      Defender Independence [BIRDs]
      ________________________________________________

      Small Cargo 5
      Large Cargo 356
      Light Fighter 2.476
      Cruiser 127
      Battleship 262
      Recycler 943
      Espionage Probe 54
      Destroyer 195
      Battlecruiser 336

      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker wolverine [LOT]
      ________________________________________________

      Cruiser 478 ( -1.025 )
      Battleship 865 ( -442 )
      Battlecruiser 249 ( -60 )

      _________________________________________

      Defender Independence [BIRDs]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!

      The attacker captured:
      940.208 Metal, 767.508 Crystal and 905.594 Deuterium

      The attacker lost a total of 61.345.000 units.
      The defender lost a total of 103.562.000 units.
      At these space coordinates now float 48.652.000 metal and 27.274.000 crystal.
      The attacker captured a total of 2.613.310 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured part of the debris.



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)


      The attacker(s) made a loss of 20.190.810 units.


      Summary defender(s)


      The defender(s) lost a total of 69.101.928 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0

      Thanks Syrabi <3

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Daar beide partijen redelijk wat verliezen hebben geleden, zal deze slag vooralsnog niet als top10 worden aangemerkt. Mocht een top10 notering wenselijk zijn, dan mogen beide partijen bij mij komen met een beslissing wie de uiteindelijke winnaar is in deze slag.
      Sinds wanneer beslissen mods wanneer een slag top 10 is?

      Dus als ik een miljarden hit maak en jij vindt dat ik een miljoen verlies maak, is het geen top 10?

      Doe gewoon je werk en pin die slag.
    • GGMM wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Daar beide partijen redelijk wat verliezen hebben geleden, zal deze slag vooralsnog niet als top10 worden aangemerkt. Mocht een top10 notering wenselijk zijn, dan mogen beide partijen bij mij komen met een beslissing wie de uiteindelijke winnaar is in deze slag.
      Sinds wanneer beslissen mods wanneer een slag top 10 is?
      Dus als ik een miljarden hit maak en jij vindt dat ik een miljoen verlies maak, is het geen top 10?

      Doe gewoon je werk en pin die slag.

      Elke slag is anders en daarbij ook elke mogelijkheid om in te grijpen door een teamler. Hier is sprake van, op winst-/verliesbasis, een gelijk spel. Voordat het als top10 aangemerkt zal worden wil ik graag dat er duidelijkheid is wie de uiteindelijk winnaar is in de ogen van de 2 heren. Ook met het oog erop dat de aanvallende partij het zelf niet post en dus misschien al te kennen geeft daarmee dat hij het ook geen waardige slag vond. Daarom is het 'for now' geen top10.
      Daar heb jij verder niets over te zeggen. Mocht je het er niet mee eens zijn, dan weet je de weg naar de Board Admin te vinden.
    • 3 - De top 10 of solo top 10 drempel is een 'gevorderde slag' (minimaal 100 miljoen schade), een slag komt pas in aanmerking voor een top10 notering indien er dus 100.000.000 schade is gedaan én er geen sprake is van spelovertredingen als bashing, afgesproken slagen e.d. Bij een Solo top 10 dient de winnende partij alleen te vliegen, dwz, geen meevliegende of haltende vloot(delen) van andere spelers, een spiosonde meesturen teneinde een CR te ontvangen, diskwalificeert een slag als Solo!

      Lijkt me dus een top 10 slag.
      Hf met de rb beide.
    • Knigge wrote:

      3 - De top 10 of solo top 10 drempel is een 'gevorderde slag' (minimaal 100 miljoen schade), een slag komt pas in aanmerking voor een top10 notering indien er dus 100.000.000 schade is gedaan én er geen sprake is van spelovertredingen als bashing, afgesproken slagen e.d. Bij een Solo top 10 dient de winnende partij alleen te vliegen, dwz, geen meevliegende of haltende vloot(delen) van andere spelers, een spiosonde meesturen teneinde een CR te ontvangen, diskwalificeert een slag als Solo!

      Lijkt me dus een top 10 slag.
      Hf met de rb beide.
      Duidelijk een top 10 slag dus.

      Ik hoop dat @HT zijn fout herstelt, tenzij hij zijn eigen regels gaat maken.
    • Alpatsjino wrote:

      Tuurlijk is er een winnaar, een van de 2 heeft altijd meer verlies dan de ander.

      En daar bij zegt de quote van Knigge al genoeg. Lekker boeien wie er de winnaar is, staat toch niks over in de regels.
      Maar ben je een winnaar wanneer er geen winst gemaakt is? Ik vind persoonlijk niet dat ik win als ik geen winst maak, maar dat is misschien niet voor iedereen zo.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Alpatsjino wrote:

      Tuurlijk is er een winnaar, een van de 2 heeft altijd meer verlies dan de ander.

      En daar bij zegt de quote van Knigge al genoeg. Lekker boeien wie er de winnaar is, staat toch niks over in de regels.
      Maar ben je een winnaar wanneer er geen winst gemaakt is? Ik vind persoonlijk niet dat ik win als ik geen winst maak, maar dat is misschien niet voor iedereen zo.
      Ja.

      Er staat namelijk "De aanvaller heeft het gevecht gewonnen"

      De rest is niet van toepassing.
    • Waarom wordt deze slag niet verwijdert?

      Beetje kansloos deze slag te posten als de aanvaller dat niet doet.

      het is niet aan de verdediger om een slag te posten.

      Geen top10, geen slag voor het forum.

      Verwijderen svp.

      Gewoon lekker in een hoekje gaan zitten, zakdoekjes erbij en gaan huilen en niet het forum hier mee bevuilen.
      Beetje jammer van de poster/prutser
      Ex solo no1.NL
    • Volgens mij is gewoon aan alle regels voldaan, de verdediger mag gewoon een slag posten, dat maakt hem nog geen prutser, dan zie ik wel minder postwaardige slagen/opmerkingen voorbij komen.
      De winnaar is, zoals @GGMM al zegt, ook duidelijk, dat is de aanvaller in dit geval, winst maakt daarbij niet uit, Wolverine heeft de meeste schade gedaan.
      In deze tijd van DM, ruimtewerf en 50% (of soms meer) puin kan het soms lucratief zijn om je vloot ergens voor te gooien en snel puin te ruimen, dat betekent niet ineens dat de verdediger gewonnen heeft, omdat deze daardoor minder verliezen heeft.

      Het is gewoon een mooie aanval :thumbsup: helaas geen winst voor Wolf in dit geval...
    • ~Abremsev [30-06-19][18:45] Heren en dames, Absoluut onnodig om zo heftig te reageren. Buiten het feit dat HT duidelijk zegt dat wanneer het wenselijk is, de partijen mogen bepalen wie de slag heeft gewonnen in hun ogen, wilde wij als mods even overleggen intern welke regels hier precies van toepassing zijn.

      Jullie argumenten zijn inderdaad gelijk aan wat wij constateren, en daarom, zoals vele van jullie al zeiden, is dit een solo top 10.

      Daarnaast heeft de verdediging al het recht om de slag te plaatsen, ookal is hij de verliezen van de strijd. Ik zou dit persoonlijk niet doen, maar he, dat moet iedereen lekker zelf weten!

      Hopelijk kunnen we in vervolg wat minder aanvallend reageren.

      Retired.

      - Seek Discomfort -

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().