[TOT: 2.195.861.000] davy [n00dles] vs. Abremsev [FREE] (A: 451.983.000, D: 1.743.878.000)

    • [TOT: 2.195.861.000] davy [n00dles] vs. Abremsev [FREE] (A: 451.983.000, D: 1.743.878.000)

      Een tijdje terug wilde ik Abremsev down hebben en plande wat met tjeppie en Prutser. Zij zagen echter bij de hit niet in dat zij in de maling werden genomen door Abremsev die zijn maatje Ledgewalker hun had laten overhalen op hem te vliegen; uiteindelijk werden ze geninjad. Sindsdien kon ik Abremsev niet meer aan maar de laatste hits afgelopen weken zorgde ervoor dat mijn vloot inmiddels groter was geworden dan die van hem. Het probleem was alleen dat hij in v-mode was gegaan, maar na de hit op renegade kwam hij gelukkig weer terug. Gisteren besloten de poging te wagen: ik had al al mijn recs gestuurd naar melkweg 4 waar ik hem spotte in de hoop dat hij niet zou saven. Alleen hij savede toch wel, echter had ik wel gezien dat hij een puinveldje bij Ledgewalker had gemaakt. Ik wist al dat hij savede op puin omdat hij geen kolobootje bij zijn vloot had. Uiteindelijk uitgerekend en kwam ik op twee tijden. Wekkertje gezet en meteen bij de eerste tijd was het raak, hoppa puin weg. Een kv'tje achter hem getimed en mijn hele vloot erachter. Geen idee hoeveel seconden ik daadwerkelijk achter hem zat, ik gok 3. Uiteindelijk toch scherp genoeg voor dit resultaat:


      On 04-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker davy [n00dles]
      ________________________________________________

      Light Fighter 210.404
      Small Cargo 43.138
      Heavy Fighter 46.833
      Cruiser 13.857
      Battleship 2.279
      Bomber 23
      Battlecruiser 1.743

      _________________________________________

      Defender Abremsev [FREE]
      ________________________________________________

      Small Cargo 12.725
      Large Cargo 571
      Light Fighter 78.606
      Heavy Fighter 745
      Cruiser 4.549
      Battleship 7.095
      Recycler 8.383
      Espionage Probe 822
      Bomber 441
      Destroyer 3.419
      Battlecruiser 2.210

      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker davy [n00dles]
      ________________________________________________

      Light Fighter 148.084 ( -62.320 )
      Small Cargo 30.186 ( -12.952 )
      Heavy Fighter 36.000 ( -10.833 )
      Cruiser 12.462 ( -1.395 )
      Battleship 2.258 ( -21 )
      Bomber 23 ( -0 )
      Battlecruiser 1.733 ( -10 )

      _________________________________________

      Defender Abremsev [FREE]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!

      The attacker captured:
      0 Metal, 1.050 Crystal and 7.529.431 Deuterium

      The attacker lost a total of 451.983.000 units.
      The defender lost a total of 1.743.878.000 units.
      At these space coordinates now float 954.622.200 metal and 498.582.700 crystal.
      The attacker captured a total of 7.530.481 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured the debris.



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 647.615.200
      Crystal: 356.547.750
      Deuterium: 4.589.431
      The attacker(s) made a profit of 1.008.752.381 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -1.056.739.000
      Crystal: -570.226.050
      Deuterium: -124.443.431
      The defender(s) lost a total of 1.751.408.481 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0

      Abremsev, succes verder in Izar. Hiermee heb je je Trial als teamler toch wel gehaald, down gaan is een vereiste :P
      Op naar het volgend target, er blijven er wel heel weinig over.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • Zoals ik al zei, wanneer ga je naar een andere uni, blijft weinig over hier!

      Persoonlijk vind ik het bizar hoeveel tijd je in Hyperion steekt voor deze slagen, maar ik kan niks anders zeggen dan netjes gedaan. Ik wist wel dat mijn save niet heel veilig was, maar had niet verwacht dat je nu al zou vliegen.

      Wel jammer dat je straks alleen in Hyp vliegt, gezien het daar echt uitsterft zo.. Achja, koning in eigen rijk?

      Succes daar.

      ~Abremsev [04-07-19][09:22] Het blijft toch gek om je eigen downfall vast te plakken op een ereplek, maar het is verdiend. Stickieeeed!
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Nja, 70% is toch best wel een luxe ondanks dat het 1x speed is.
      Ik geef toe dat ik laatste week/2 weken enorm actief ben maar denk dat ik net zo actief ben als FREE was toen er nog gefleet werd; toen ontving ik ook om de 3 uur sondes ongeacht dagdeel. Maar dat was ook de reden dat ik begon met fleet, abremsev heeft meer op mij gevlogen dan andersom haha

      Moeite voor hits valt wel mee, uiterst effectief.

      Captain Pierre, independence, mowgli, abremsev(mainfleet), gerrit de slak 1x gevlogen
      Renegade 2x gevlogen

      Raiden neemt meer tijd in beslag, als ik daar dan zin in heb
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      Nja, 70% is toch best wel een luxe ondanks dat het 1x speed is.
      Ik geef toe dat ik laatste week/2 weken enorm actief ben maar denk dat ik net zo actief ben als FREE was toen er nog gefleet werd; toen ontving ik ook om de 3 uur sondes ongeacht dagdeel. Maar dat was ook de reden dat ik begon met fleet, abremsev heeft meer op mij gevlogen dan andersom haha

      Moeite voor hits valt wel mee, uiterst effectief.

      Captain Pierre, independence, mowgli, abremsev(mainfleet), gerrit de slak 1x gevlogen
      Renegade 2x gevlogen

      Raiden neemt meer tijd in beslag, als ik daar dan zin in heb
      Haha ja ik heb 2 of 3 keer op jou gevlogen denk ik? Jij 1x op mij nu? of? hahaha


      Alpatsjino wrote:

      Serieus, doen er nog steeds mensen aan puin saven ?(

      Nja, dikke hit voor je dan Davy 8o
      Ik speel 4 maanden Ogame, en in Hyp niet serieus meer aan het spelen waardoor ik er ook geen moeite in heb gestoken anders te saven. Zols ik aangaf, ik had niet verwacht dat hij nu al zou komen.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Ja op je main 1 keer gevlogen. Kijk dat het 1x speed is zorgt er ook weer voor dat mensen minder opletten, vandaar dat hits denk in 1 keer lukken. Er zijn echt weinig op wie ik meer dan 2x heb gevlogen.

      Op puin saven kost trouwens meer moeite hoor :P elke keer een puinveldje spotten of zelf moeten aanmaken. Met een koloboot kan je gaan en staan waar je wil.
      En tja, je zei dat ik maar 3 dagen had!
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      Ja op je main 1 keer gevlogen. Kijk dat het 1x speed is zorgt er ook weer voor dat mensen minder opletten, vandaar dat hits denk in 1 keer lukken. Er zijn echt weinig op wie ik meer dan 2x heb gevlogen.

      Op puin saven kost trouwens meer moeite hoor :P elke keer een puinveldje spotten of zelf moeten aanmaken. Met een koloboot kan je gaan en staan waar je wil.
      En tja, je zei dat ik maar 3 dagen had!
      Touche!

      Klopt, ik save normaal met kolo, gewoon lui in hyp en geen boot gemaakt/gesprongen.
      Retired.

      - Seek Discomfort -