zeg maar gerust meer dan 3000. gok dat er oude artikelen uit het archief zijn opgeschoond wat niet correct is verlopen. weet zelf niet precies op hoeveel ik zat maar dacht iets van 3500. Wellicht dat met MOD team daar wat meer over kan vertellen?
Tenminste is het nu wel een correcte afspiegeling van het aantal bewaarde posts. geen idee waarom ze al die oude posts en users überhaupt verwijderd hebben. Zelfs mijn oude inbox was leeg. Archiveren snap ik nog wel, maar verwijderen? Kan me niet voorstellen dat het om geheugen te doen is, wat characters in een MySQL database. Met al die DM sletjes, houdt 't zich wel draaiende hier.
If you do not change direction, you may end up where you are heading.
Zojuist een aankondiging geschreven; Board upgrade - 8 juli 2019.
Het klopt dus dat er een enorme hoeveelheid verouderde posts is verwijderd en dat daarmee de postcount drastisch kan zijn afgenomen.
Voor verdere discussie wil ik graag verwijzen naar het discussie draadje in Algemeen; Discussiedraadje: Board upgrade, daar de originele vraag van de TS bij deze is beantwoord.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 :: ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][