Discussiedraadje: Board upgrade

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Robbendinho wrote:

    Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden
    Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.
    Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?

    De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden ;)

    Dus hier is GF niet schuldig aan :D
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • Robbendinho wrote:

    Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands
    Prima,

    Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood.
    Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn.

    Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar ja de post van slagen zijn er nog wel dus een verbetering van het forum is gewoon een pre.

    Stilstand is achteruitgang ;)
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands
    Prima,
    Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood.
    Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn.

    Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar ja de post van slagen zijn er nog wel dus een verbetering van het forum is gewoon een pre.

    Stilstand is achteruitgang ;)
    Verbeteringen? Wat is er verbeterd dan? Beetje andere layout.. En in elk land maken ze nieuwe unis (zelfs op de zelfde datum), ook daar is NL helemaal niet speciaal in.

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.
  • Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Ogame aantrekkelijk maken. En dan nog voor al hun andere spellen. Het is dus niet zo gek dat een upgrade wat gevolgen met zich meebrengt, in dit geval dan wat topics die verwijderd moesten worden om het soepeler te laten verlopen.
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Ogame aantrekkelijk maken. En dan nog voor al hun andere spellen. Het is dus niet zo gek dat een upgrade wat gevolgen met zich meebrengt, in dit geval dan wat topics die verwijderd moesten worden om het soepeler te laten verlopen.
    Kwalitatief Uitermate Teleurstellende smoes.
  • Bolder wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Ogame aantrekkelijk maken. En dan nog voor al hun andere spellen. Het is dus niet zo gek dat een upgrade wat gevolgen met zich meebrengt, in dit geval dan wat topics die verwijderd moesten worden om het soepeler te laten verlopen.
    Kwalitatief Uitermate Teleurstellende smoes.
    'wat topics die verwijderd moesten worden' is wel een beetje een understatement nietwaar? Gaat hier om 6/7e van al mijn posts die nu dus weg zijn, zou zeggen dat dat een redelijk enthousiast percentage is om het 'soepeler te laten verlopen'. Is nou niet dat het waarschijnlijk veel verschil gaat maken, maar ergens toch wel jammer dat een aanzienlijk deel van het board nu gewoon weg is, lijkt me toch wel dat daar een oplossing voor gevonden had kunnen worden. Maar goed, niks nieuws met gameforge aan het roer :P


    Rips Killed: 5k+

    Ex #1 Solo Ogame.nl
  • Bolder wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Ogame aantrekkelijk maken. En dan nog voor al hun andere spellen. Het is dus niet zo gek dat een upgrade wat gevolgen met zich meebrengt, in dit geval dan wat topics die verwijderd moesten worden om het soepeler te laten verlopen.
    Kwalitatief Uitermate Teleurstellende smoes.
    Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. :thumbsup: HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde.

    Ik vind verandering ook niet prettig, maar als ik iets geleerd heb, dan is dat verandering de enige constante is. Het vervallen aantal posts had nog opgelost kunnen worden door de te vervallen posts te tellen en die in de database als countertje erbij te tellen bij jouw account, maar dat zal wel te duur zijn bevonden of teveel tijd kostend. Maar als je echt wilt fappen op je postcount, open dan ergens een spamtopic en ga daar met je matties in een middag even je countertje weer omhoog tikken ;)

    Het is nu eenmaal zo, iedereen heeft er 'last' van. Steek je energie aan het wennen aan het nieuwe board en weer door met het belangrijkere in het leven: Ogamen :w00t: ?(
    HoFcounter: LIV
    RIPKILLcounter: CXCI
    Gevorderde HoFcounter: XXVIII
    Expertcounter: VI
    Federatief
    Expertcounter: III

    The post was edited 1 time, last by Freakertje ().

  • Freakertje wrote:

    Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde.
    Als je al begrijpend zou KUNNEN lezen,zou je mss kunnen denken dat dit niet tegen HT gericht is maar tegen zijn "baas"...
    Of ik iemand aanval, onnodig of niet, is geheel mijn zaak en daar heb jij helemaal niets mee te maken.

    Freakertje wrote:

    Ik vind verandering ook niet prettig, maar als ik iets geleerd heb, dan is dat verandering de enige constante is. Het vervallen aantal posts had nog opgelost kunnen worden door de te vervallen posts te tellen en die in de database als countertje erbij te tellen bij jouw account, maar dat zal wel te duur zijn bevonden of teveel tijd kostend. Maar als je echt wilt fappen op je postcount, open dan ergens een spamtopic en ga daar met je matties in een middag even je countertje weer omhoog tikken
    Als je bovenstaande post"s had gelezen. had je misschien ook gelezen dat niet om het aantal gaat, grote jongen!!!

    Freakertje wrote:

    Het is nu eenmaal zo, iedereen heeft er 'last' van. Steek je energie aan het wennen aan het nieuwe board en weer door met het belangrijkere in het leven: Ogamen
    En een geweldig waardevol en werelds statement maak je hier, complimenten!!
    Dus, advies, neem je eigen raad ter harte!!
  • Bolder wrote:

    Freakertje wrote:

    Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde.
    Als je al begrijpend zou KUNNEN lezen,zou je mss kunnen denken dat dit niet tegen HT gericht is maar tegen zijn "baas"...Of ik iemand aanval, onnodig of niet, is geheel mijn zaak en daar heb jij helemaal niets mee te maken.

    Freakertje wrote:

    Ik vind verandering ook niet prettig, maar als ik iets geleerd heb, dan is dat verandering de enige constante is. Het vervallen aantal posts had nog opgelost kunnen worden door de te vervallen posts te tellen en die in de database als countertje erbij te tellen bij jouw account, maar dat zal wel te duur zijn bevonden of teveel tijd kostend. Maar als je echt wilt fappen op je postcount, open dan ergens een spamtopic en ga daar met je matties in een middag even je countertje weer omhoog tikken
    Als je bovenstaande post"s had gelezen. had je misschien ook gelezen dat niet om het aantal gaat, grote jongen!!!

    Freakertje wrote:

    Het is nu eenmaal zo, iedereen heeft er 'last' van. Steek je energie aan het wennen aan het nieuwe board en weer door met het belangrijkere in het leven: Ogamen
    En een geweldig waardevol en werelds statement maak je hier, complimenten!!Dus, advies, neem je eigen raad ter harte!!
    Ohja, dat moet ik kunnen halen uit de reactie: "kut-smoes". :thumbsup: En allicht heb ik er niks mee te maken (volgens jou), maar je zet het wel publiekelijk, dus ook voor mij en spreek je daarom aan op goede fatsoensnormen. Je had het ook anders kunnen verwoorden.

    Het grootste deel van dit topic gaat over de verdwenen posts en HT eindigt er ook mee. Geen wonder dat ik denk dat je daar op ageert. Als je meer woorden had gebruikt, had ik misschien begrepen wat je wel wilde vertellen.

    Gelukkig steek ik dan ook geen energie in mopperen over mijn verloren postcount. Wel in anderen aanspreken over hun agressieve overkomen. Zoals je nu alweer doet. En je volgende reactie waarschijnlijk ook zal zijn, dus daar ga ik in dat geval dan ook niet meer verder op reageren, want dan heb je al bewezen niet open te staan voor een (in mijn ogen) normale discussie.
    HoFcounter: LIV
    RIPKILLcounter: CXCI
    Gevorderde HoFcounter: XXVIII
    Expertcounter: VI
    Federatief
    Expertcounter: III
  • Freakertje wrote:

    Ohja, dat moet ik kunnen halen uit de reactie: "kut-smoes"
    Staat er niet, die interpretatie maak jij zelf.

    Freakertje wrote:

    Geen wonder dat ik denk dat je daar op ageert.
    Begrijpelijk dat je er niets van weet, stond in een andere post en daar is een discussie topic van gemaakt door Lord.
    Dus eerst huiswerk doen voor je reageert.

    Freakertje wrote:

    Gelukkig steek ik dan ook geen energie in mopperen over mijn verloren postcount. Wel in anderen aanspreken over hun agressieve overkomen. Zoals je nu alweer doet. En je volgende reactie waarschijnlijk ook zal zijn, dus daar ga ik in dat geval dan ook niet meer verder op reageren, want dan heb je al bewezen niet open te staan voor een (in mijn ogen) normale discussie.
    Niemand vraagt of jij ergens energie in steekt, en als je op de correctie toer bent om hier even de hypocriet uit te hangen, be my guest, agressief of niet..
    Wat jij normaal vindt is gelukkig geen norm.
    Waar het mij en vele andere omgaat, is dat er ruim 3000 post weg zijn, daar zijn post's bij vanaf het begin van Ogame en dat is heel erg jammer.
    Dat jij dat niet begrijpt is jouw ding, maar probeer dan niet om iemand de les te lezen.
    Verder hoeft een discussie niet te gaan zo als jij dat wilt, maar is hij openbaar.
    Het lijkt er op of HT een vriend van je is??
    Nou vergeet het maar ik ken hem van de afhaalchinees en heb daar al vaak een bordje mee gegeten.

    Dus, graag de post's terug anders is historisch gezien het spel naar de klote.,sorry, dat moet ik anders omschtijven, naar de maan toe!!!
    mvg
    Bolder.
  • Voor de indrukwekkend lage prijs van 200DM per post, is het nu mogelijk om je postcount kunstmatig te uppen; elk uur zal een forum bot 'GLRB' in jouw naam posten in een recent gemaakte slag. Zo komt GameForge toch iedereen tegemoet.

    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch? :P

    Ex-Admin Ogame.nl


    "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.