Discussiedraadje: Board upgrade

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Abremsev wrote:

    Bolder wrote:

    Abremsev wrote:

    Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden.
    Moet ik veren tellen??
    Ik kom zelfs op google niet tegen wat dit zou moeten betekenen. Als je spreekwoorden gebruikt, zorg dan in ieder geval dat het alom gebruikt word.
    Meneer bedoelt dat je veel veren in HT's kont hebt gestoken; vandaar dat hij wil tellen hoeveel.

    Gebruikt wordt Abrie!

    @Bolder Laat deze jongens eens met rust bromsnor
    Definitief is niet voor eeuwig
  • davyyyh wrote:

    Abremsev wrote:

    Bolder wrote:

    Abremsev wrote:

    Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden.
    Moet ik veren tellen??
    Ik kom zelfs op google niet tegen wat dit zou moeten betekenen. Als je spreekwoorden gebruikt, zorg dan in ieder geval dat het alom gebruikt word.
    Meneer bedoelt dat je veel veren in HT's kont hebt gestoken; vandaar dat hij wil tellen hoeveel.
    Gebruikt wordt Abrie!

    @Bolder Laat deze jongens eens met rust bromsnor

    Oeps, spelfoutje..

    Op topic: Wat een ongekend bijzondere manier van jezelf uitdrukken Bolder!

    ik vind dat Deef hier wel een goed punt heeft!
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden
    Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?

    De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden ;)

    Dus hier is GF niet schuldig aan :D
    Duizenden euro's?

    Als ik zie dat de uni's de helft van de tijd offline zijn (bij wijze van spreken) en steeds sneller geopend worden. Denk ik dat het hier niet gaat om duizenden euro's.

    Alpatsjino wrote:

    De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen?

    Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja.
    Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol.

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands
    Prima,
    Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood.
    Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn.

    Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar ja de post van slagen zijn er nog wel dus een verbetering van het forum is gewoon een pre.

    Stilstand is achteruitgang ;)
    Wat zeg jij allemaal?

    Wish2Die wrote:

    Voor de indrukwekkend lage prijs van 200DM per post, is het nu mogelijk om je postcount kunstmatig te uppen; elk uur zal een forum bot 'GLRB' in jouw naam posten in een recent gemaakte slag. Zo komt GameForge toch iedereen tegemoet.

    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch? :P
    Hahahahahahah

    Spacefighter wrote:

    de board upgrade was eigenlijk gewoon een board opruiming xD
    Want de servers konden het niet meer aan.

    Goed gezien Space.

    ~HT @18-07-'19 ~16:15 | Nice try, maar nee. Dubbel posten is nog steeds niet toegestaan evenals posthunting.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • GGMM wrote:

    Alpatsjino wrote:

    De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen?

    Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja.
    Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol.

    ooooooh hij steekt waar het pijn doet!

    ps.

    Ik heb nog nooit zulke shameless dubbel posts gezien.

    :love: Thanks Syrabi
  • Jillian wrote:

    GGMM wrote:

    Alpatsjino wrote:

    De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen?

    Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja.
    Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol.
    ooooooh hij steekt waar het pijn doet!

    ps.

    Ik heb nog nooit zulke shameless dubbel posts gezien.
    Ik vind het leuk om altijd direct te reageren. Anders vergeet ik wat ik wil zeggen. Doe ik ook op andere forums.

    Maar het is goed om te zien dat een mod zoals @HT zijn baan nog serieus neemt.
  • GGMM wrote:

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden
    Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?
    De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden ;)

    Dus hier is GF niet schuldig aan :D
    Duizenden euro's?

    Oh dit wordt er door sommige spelers zeker nog in gestoken hoor! nu in Izar zie je het ook gebeuren, dus een nieuwe server werkt wel degelijk voor GF..
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • GGMM wrote:

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden
    Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?
    De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden ;)

    Dus hier is GF niet schuldig aan :D
    Duizenden euro's?
    Als ik zie dat de uni's de helft van de tijd offline zijn (bij wijze van spreken) en steeds sneller geopend worden. Denk ik dat het hier niet gaat om duizenden euro's.




    Ja duizenden Euro's ( welke letter begrijp jij hier niet van)?


    Helft van de tijd online? man wat ben jij een......ongelooflijke zeurpiet, Bij wijze van spreken lol...
    Dit is echt iets hier om neer te zetten om maar iets neer te zetten

    Alpatsjino wrote:

    De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen?

    Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja.
    Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol.


    Afkappen van vage redenen? Dan vraag ik mij af wat jij werkelijk leest en wat jij meteen weer vergeet na het lezen.

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands
    Prima,Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood.
    Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn.

    Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar ja de post van slagen zijn er nog wel dus een verbetering van het forum is gewoon een pre.

    Stilstand is achteruitgang ;)
    Wat zeg jij allemaal?

    I rest my case.

    Wish2Die wrote:

    Voor de indrukwekkend lage prijs van 200DM per post, is het nu mogelijk om je postcount kunstmatig te uppen; elk uur zal een forum bot 'GLRB' in jouw naam posten in een recent gemaakte slag. Zo komt GameForge toch iedereen tegemoet.

    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch? :P
    Hahahahahahah

    Tja meer als dit kon je zeker niet bedenken? Waarom verbaast mij dat nou niet!

    Spacefighter wrote:

    de board upgrade was eigenlijk gewoon een board opruiming xD
    Want de servers konden het niet meer aan.

    Goed gezien Space.

    ~HT @18-07-'19 ~16:15 | Nice try, maar nee. Dubbel posten is nog steeds niet toegestaan evenals posthunting.
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • Abremsev wrote:

    GGMM wrote:

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden
    Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden ;)

    Dus hier is GF niet schuldig aan :D
    Duizenden euro's?
    Oh dit wordt er door sommige spelers zeker nog in gestoken hoor! nu in Izar zie je het ook gebeuren, dus een nieuwe server werkt wel degelijk voor GF..
    Triest

    fearlessz wrote:

    GGMM wrote:

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Ik vind het sowieso bijzonder dat er wordt geïnvesteerd in iets kunstmatig in leven te houden
    Precies, maar zolang en nog steeds spelers zijn die er in totaal duizenden euro's in steken zal dit zo blijven.Blijkbaar zijn wij rendabel genoeg om nieuwe uni's te openen dus waarom geen nieuw board?De hoeveelheid commentaar over dode uni's is zeker gestegen de afgelopen jaren en toch blijven wij er zelf een hoop geld in steken om dit kunstmatig in leven te houden ;)

    Dus hier is GF niet schuldig aan :D
    Duizenden euro's?Als ik zie dat de uni's de helft van de tijd offline zijn (bij wijze van spreken) en steeds sneller geopend worden. Denk ik dat het hier niet gaat om duizenden euro's.




    Ja duizenden Euro's ( welke letter begrijp jij hier niet van)?


    Helft van de tijd online? man wat ben jij een......ongelooflijke zeurpiet, Bij wijze van spreken lol...
    Dit is echt iets hier om neer te zetten om maar iets neer te zetten

    Alpatsjino wrote:

    De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen?

    Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja.
    Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol.

    Afkappen van vage redenen? Dan vraag ik mij af wat jij werkelijk leest en wat jij meteen weer vergeet na het lezen.

    fearlessz wrote:

    Robbendinho wrote:

    Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands
    Prima,Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood.Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn.

    Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar ja de post van slagen zijn er nog wel dus een verbetering van het forum is gewoon een pre.

    Stilstand is achteruitgang ;)
    Wat zeg jij allemaal?
    I rest my case.

    Wish2Die wrote:

    Voor de indrukwekkend lage prijs van 200DM per post, is het nu mogelijk om je postcount kunstmatig te uppen; elk uur zal een forum bot 'GLRB' in jouw naam posten in een recent gemaakte slag. Zo komt GameForge toch iedereen tegemoet.

    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch? :P
    Hahahahahahah
    Tja meer als dit kon je zeker niet bedenken? Waarom verbaast mij dat nou niet!

    Spacefighter wrote:

    de board upgrade was eigenlijk gewoon een board opruiming xD
    Want de servers konden het niet meer aan.
    Goed gezien Space.

    ~HT @18-07-'19 ~16:15 | Nice try, maar nee. Dubbel posten is nog steeds niet toegestaan evenals posthunting.

    Dit is echt onleesbaar