Knigge

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Knigge wrote:

      Beste spelers,

      Na iets meer dan een half jaar heb ik besloten dat ik afscheid neem van het gameteam.

      Groetjes,

      Knigge

      Knigge wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Succes.. denk ik, 1+1 = 2, ik zie dit als gerechtigheid, en je weet zelf wel waarom ;)
      Ik zal de waanideeën besparen jongen. Het heeft niks met jou te maken.
      Met andere woorden, het afscheid is een eigen keuze en daar kunnen we het dan ook bij laten. Het lijkt me overbodig om verder te proberen nog wat uit te halen nadat Knigge zich heeft ingezet voor het netjes houden van de universa die hij onder zijn beheer heeft gehad. Een dank je wel doet het ook goed.

      Knigge, bedankt voor je tijd en inzet :thumbup:

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

      Knigge wrote:

      Beste spelers,

      Na iets meer dan een half jaar heb ik besloten dat ik afscheid neem van het gameteam.

      Groetjes,

      Knigge

      Knigge wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Succes.. denk ik, 1+1 = 2, ik zie dit als gerechtigheid, en je weet zelf wel waarom ;)
      Ik zal de waanideeën besparen jongen. Het heeft niks met jou te maken.
      Met andere woorden, het afscheid is een eigen keuze en daar kunnen we het dan ook bij laten. Het lijkt me overbodig om verder te proberen nog wat uit te halen nadat Knigge zich heeft ingezet voor het netjes houden van de universa die hij onder zijn beheer heeft gehad. Een dank je wel doet het ook goed.
      Knigge, bedankt voor je tijd en inzet :thumbup:
      *KNIP*

      ][Lord][ [23-01-2020 rond 20:20 uur] Typerend dat je na een waarschuwing gewoon op dezelfde voet verder gaat, je zou verwachten dat je beter weet.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Lord wrote:

      Knigge wrote:

      Beste spelers,

      Na iets meer dan een half jaar heb ik besloten dat ik afscheid neem van het gameteam.

      Groetjes,

      Knigge

      Knigge wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Succes.. denk ik, 1+1 = 2, ik zie dit als gerechtigheid, en je weet zelf wel waarom ;)
      Ik zal de waanideeën besparen jongen. Het heeft niks met jou te maken.
      Met andere woorden, het afscheid is een eigen keuze en daar kunnen we het dan ook bij laten. Het lijkt me overbodig om verder te proberen nog wat uit te halen nadat Knigge zich heeft ingezet voor het netjes houden van de universa die hij onder zijn beheer heeft gehad. Een dank je wel doet het ook goed.Knigge, bedankt voor je tijd en inzet :thumbup:
      ik zou maar eens met Minime gaan praten als ik jou was ;) Typerend dat er gevraagd wordt om een dankjewel voor die corrupte bende xD maargoed, ik zal er verder over op houden want deze uitkomst stemt me al meer dan tevreden ;)

      @Knigge: 'dankjewel' hè
      *KNIP*

      ~Abremsev[23-01-19][12:16] Jij weet heel goed dat dit niet kan. Niet alleen is het ongekend disrespectvol maar is het ook nog is tegen de regels.








      Bij deze ook een pre-warn voor iedereen die hierna nog ongepast in dit topic reageert. Een gewaarschuwd mens telt voor 2, haal er je voordeel uit.
      SrG

      The post was edited 2 times, last by Abremsev ().