Punten: 2.019.570 (Plaats 5 van 385) izar

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat Anu en Hysteria interesse hebben,

      misschien een mooie triple date als beloning?

      ps. Is dat nieuw dat je als mod eerst je mengt in de discussie voordat je een algemene waarschuwing zet?
      pps. niet hier discussieren vanwege algemene waarschuwing hé!
      pppsOT: ik zou het acc wel willen maar ik heb niets om mee te ruilen!

      Jilly edit: pppps. ik vergat een kleurtje, excuus.

      :love: Thanks Syrabi
    • GGMM wrote:

      Ik heb nog steeds interesse.

      En jongens let niet op @HT. Hij werd altijd als laatste gekozen met gym, dus nu wilt hij altijd als eerste zijn. ^^
      Als je niet iets normaals kan schrijven doe dat dan ook niet, HT probeert serieus zijn moderator werkt te doen en dan ga jij zo,n
      opmerking plaatsen, weet je niet dat je hiermee enorm iemand kan kwetsen en er genoeg mensen zijn die gepest worden omdat ze met bepaalde zaken niet meekomen en daardoor later zichzelf misschien iets aandoen, en dan is het altijd sorry als we het geweten hadden....nee je weet het drommels goed, en je kan er nu al wat meedoen ipv het pas na de tijd erachter komen.
      Heb er gelukkig zelf nooit mee te maken gehad, maar kan me goed inleven in personen die dit wel overkomt.
      Het is offtopic ik weet het maar dit moest toch van mijn hart. Kan niet tegen zulke posts of opmerkingen.
    • gambit wrote:

      Als je niet iets normaals kan schrijven doe dat dan ook niet, HT probeert serieus zijn moderator werkt te doen en dan ga jij zo,n
      opmerking plaatsen, weet je niet dat je hiermee enorm iemand kan kwetsen en er genoeg mensen zijn die gepest worden omdat ze met bepaalde zaken niet meekomen en daardoor later zichzelf misschien iets aandoen, en dan is het altijd sorry als we het geweten hadden....nee je weet het drommels goed, en je kan er nu al wat meedoen ipv het pas na de tijd erachter komen.
      Heb er gelukkig zelf nooit mee te maken gehad, maar kan me goed inleven in personen die dit wel overkomt.
      Het is offtopic ik weet het maar dit moest toch van mijn hart. Kan niet tegen zulke posts of opmerkingen.
      Je meent het.. waar kom jij vandaan?
      Echt, pedagogisch een pracht verhaal, wat zal HT hier blij mee zijn...

      Wil wel ruilen, gemini, Xalynth, enzo...
    • gambit wrote:

      GGMM wrote:

      Ik heb nog steeds interesse.

      En jongens let niet op @HT. Hij werd altijd als laatste gekozen met gym, dus nu wilt hij altijd als eerste zijn. ^^
      Als je niet iets normaals kan schrijven doe dat dan ook niet, HT probeert serieus zijn moderator werkt te doen en dan ga jij zo,nopmerking plaatsen, weet je niet dat je hiermee enorm iemand kan kwetsen en er genoeg mensen zijn die gepest worden omdat ze met bepaalde zaken niet meekomen en daardoor later zichzelf misschien iets aandoen, en dan is het altijd sorry als we het geweten hadden....nee je weet het drommels goed, en je kan er nu al wat meedoen ipv het pas na de tijd erachter komen.
      Heb er gelukkig zelf nooit mee te maken gehad, maar kan me goed inleven in personen die dit wel overkomt.
      Het is offtopic ik weet het maar dit moest toch van mijn hart. Kan niet tegen zulke posts of opmerkingen.

      Lol *knip*. Hoe is online pesten echt? Loop gewoon weg van het scherm.

      ~HT @29-07-'19 ~7:30 | Gewoon nee. Dit negeren we niet. Volgende keer een waarschuwing.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().