[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Jij bedoelt dat jij vrij weinig hersens hebt en jezelf eigenlijk helemaal voor mini me zet?

    Ik lach me rot hier.. jij gaat helemaal uit je stekker om niets.. gewoon omdat jij niet de moeite neemt om te lezen en of het te begrijpen wat mensen zeggen..

    Jij hebt niet het vermogen in je om in te schatten hoe oud mensen zijn als ik alleen al hier kijk wat jij schrijft.

    ik hou mn hart vast voor die kleine en hoop dat je een schat van een vrouw hebt die je kan begeleiden om minder uit je stekker te gaan en normaal na te gaan denken.

    En bokshandschoenen.. mannetjes die teksten zoals jij neerzet zijn meestal degene met een probleem.. ook in de ring.
    Ex solo no1.NL
  • moetje in me gezicht zeggen droeftoeter ;) ga gewoon het spel spelen inplaats van stoer doen acher een schermpje man man man wat een vent ben je zeg XD

    ik begrihjp heel goed dat jullie elke keer over mijn gezin beginnen die hier niks met ogame te maken heb !beetje achter een schermpje persoonlijk worden lol hoe oud ben jij eigenlijk ?? xd geestelijk een jaar of 9 ofsoo dan doe je datsoort dingen dan ben je dus zeer triest en heb je nog minder hersens dan een goud vis(;

    speel gewoon het spel en hou mijn gezin hier buiten ;) beetje raar dat ik zo iets moet vragen(dit is ogame forum geen familyguy (;)maargoed volwassenworden is voor somige te moeilijk schijnt.....ughhh ;p dus nogmaals speeel gewoon het spel en hou mijn prive leven lekker erbuiten

    ==Yoshi 15-8-2019 23:01 Post samengevoegd
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Beter sluiten ze dit topic al zal het in een ander topic wel weer doorgaan.

    Jij vervelend mannetje zonder hersens (zal je vaker horen) ik zeg dit ook in je gezicht en als jij iemand bent die dus blijkbaar alleen met vuisten dit kan oplossen omdat jij een snapper hebt ten grote van een pinda, dan lach ik je vierkant uit voor ik op je ga zitten.

    Niemand zegt een slecht woord over je vrouw, je kind, jij bent een heethoofd die net aan kan lezen, maar begrijpen is een brug te ver.

    Nogmaals, ik hoop dat iemand jou ooit kan uitleggen hoe je normaal kan doen.
    Ex solo no1.NL
  • hhaha mag je wel van verre huize komen grapjasje xd en als ik jou uit moet gaan leggen dan hoe dan ook dat je me meisje en kindje erbij betrekt op een zielige manier die mij in het slechte plaatje zet grewoon puur uitdagen dus laat ook wel weer zien hoeveel kleiner jou harses is dan de mijne xd

    speel gewoon het spel en stop met de scherm lafaard te spelen ;)

    ==Yoshi 15-8-2019 23:01 Post samengevoegd
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • blij dat je zelf kennis heb ;) is wel iets om trots op te zijn hoor haha ben ik blij dat ik niet in jou schoenen loop XD ik wens je nog een fijne avond en laten we deze topic sluiten ;)
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • INSIDIOUS wrote:

    hahah vind het wel grappig dat jullie lekker met ze alle door blijven gaan grote stoere groep hoor haha ben overigens 25 en oud genoeg doe ook zat sporten haha dat verklaart de mentalitijd dennk en het verscheel draagt wie hier de boks hand schoenen draagt of de jammpot glaze bril XDXD ik laat me niet meer gek maken haha voldoende infoo vergaard nu hhaha ogamne forum b;lijkt dus voll te zitten met minderjarige met een veelste grote mond en en bril XD ;) het ga jullie goed haha als je mense n in real life ook zo durft uit te dagen heb ik mis nog enig sins respect voor nu kan ik niets mreer dan lache hhaha droeftoeters ;p just play the game ipl van zinloze uitdagingen ;) :thumbsup: :thumbup:
    Laat een foto's van je sixpack zien dan
    Definitief is niet voor eeuwig
  • INSIDIOUS wrote:

    hhaha mag je wel van verre huize komen grapjasje xd en als ik jou uit moet gaan leggen dan hoe dan ook dat je me meisje en kindje erbij betrekt op een zielige manier die mij in het slechte plaatje zet grewoon puur uitdagen dus laat ook wel weer zien hoeveel kleiner jou harses is dan de mijne xd
    Ben behoorlijk benieuwd waar wij je meisje (meisje really? je bent 35, volgens jezelf iig) en kind negatief neerzetten hier?

    Ben ook wel benieuwd naar je uitleg over hoe wij jou uitdagen tot computerschermreal-lifeboksgevechten. Beetje trollen is alles wat hier op het forum nog gebeurd, maar dit is toch wel de eerste keer dat ik het iemand zo op zie vatten. Volgens mij is de enige hier die aanvallende/provocerende teksten probeert te produceren degene die voor zijn opvattingen over achter een scherm zitten (iets met jampotglazen?) verdacht veel berichten neerzet.
  • je bent behoorlijk benieuwd waar wij je meisje ?? wat bedoel je hiermee ikgeloof dat jij echt geen idee heb waar jij mee bezig bent (lafaard !!!! )

    hahaha ik ga er niet meer op in zinloze levens moeie trieste droeftoeters....karma komt wel een keertje die slaat niemand over in het leven ;)

    ==Yoshi 15-8-2019 23:01 Post samengevoegd
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • INSIDIOUS wrote:

    je bent behoorlijk benieuwd waar wij je meisje ?? wat bedoel je hiermee ikgeloof dat jij echt geen idee heb waar jij mee bezig bent (lafaard !!!! )
    Holy damn, heb je nooit geleerd dat als er een haakje openen '(' staat, de zin onderbroken wordt en verder gaat na het haakje sluiten ')'.
    er staat dus: Ben behoorlijk benieuwd waar wij je meisje en kind negatief neerzetten hier?

    Erg geestig dat ik een lafaard !!!! ben terwijl ik gewoon een vraag stel.

    Ik heb echt het gevoel dat je ons in de maling aan het nemen bent, maar aan de andere kant krijg ik ook sterk het gevoel dat jij een omgevingsverbod moet krijgen voor een straal van 1 meter om elk apparaat met een internetverbinding.
  • kap gewoon joh ;)

    nergens voor nodig allemaal om zo door teblijven gaan hebbie niks beters te doen ofsoo

    ==Yoshi 15-8-2019 23:01 Post samengevoegd
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Hoe grappig ik het vind om dit te lezen, volgensmij kan het wel gesloten worden omdat hier niks nuttigs meer verteld word.

    @Hitsugaya Toushiro of @'andere mods die dingen kunnen sluiten'

    Of was HT op vakantie? weet het ook niet meer wie allemaal op vakantie is tegenwoordig

    Legend.bdr wrote:

    Beter sluiten ze dit topic al zal het in een ander topic wel weer doorgaan.
    Weet niet of het in een ander topic door gaat, maar at least worth a try denk ik...


    En INSIDIOUS, just smile :) net als iedereen trouwens :)
    [Insurt Color] eenhoorn