[Nerf]Sterren laten ontploffen tijdens gevechten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [Nerf]Sterren laten ontploffen tijdens gevechten

      Aangezien sommige spelers zoals @Barcode(niet dat die het eerlijk speelt met zn voorcalculatoren en Tijd programma's :P) duidelijk een behoefte hebben aan systematisch spelbederf. Toen opeens Besloot ik een Idee te maken zo dat die mensen weer op hun plekje worden gezet en niet meer gezellig vrijuit kunnen bashen.

      Telkens als RIPS gaan Vechten zouden de RIPS een kans moeten hebben op Selfdestruct(Dit maakt sterren gelijk een stuk waardevoller) Dit maakt het voor sterren bashers(Hahaha) een stuk moeilijker om het spel te winnen aangezien je per ronde er een paar kunt verliezen. Tijdens de selfdestruct onstaat geen Puin dus zelf oogstbaarheid is uitgesloten. Dit zou het spel een stuk uitdagender maken aangezien normale schepen moeten worden ingezet als je geen sterren wilt verliezen. Door all die pro Fleeter APPs zijn ze toch al heilig tijd om Ogame moeilijker te maken.

      Goed Idee toch. Geen gezeik over 1000 rips waves aangezien de aanvaller makkelijk 10% kan verliezen na 6 rondes. Iedereen blij behalve de Aanstichters van dit Idee(Dat soort acties roepen vanzelf wel de Anti respons op). Hoop dat het Idee tot aan het Gameforge Reich gebouw reikt :P.

      Laat je mening maar zien(Fleeters react First by Booooo lolz)

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Anuvinda wrote:

      Ik vind ook dat RIPS die achter def liggen en functioneren als def ook een 70% kans moet hebben om gerebuild te worden
      Moeten die rips dan ook geen puin geven? Gezien je het als def ziet.


      Ik snap de frustratie van het defbashen enige optie lijkt me schroten of als je iets anders wilt met de toepassingen van de rips de vuurkracht e.d. delen door 10. Lijkt me een stuk beter dan het vernietigen van vloot, want dan gaat er gewoon keihard gebashed worden met vns en krijgen we hetzelfde verhaal van de topicstarter maar dan met vns. Dan heb je nog het punt dat het nut van rips nutteloos is als deze vernietigd kunnen worden bij aanvallen en zou dit ook nog is moeten worden doorgevoerd bij maansvernietigingen (Het zijn immers aanvallen met rips). Hoe ziet dit er dan uit? Dubbele kans op vernietiging? Of een multiplicatieve toepassing?

      Als je een verandering als deze wilt doorvoeren moet er iets tegenover staan, lijkt me. Wil je dan dat de rebuildfactor voor def een stuk minderen? Als de vernietgingskans 10% is maak je dan van de rebuildfactor een -20%?
      Yoshi


      Ex SGO
      Board Moderator
      Yoshi@ogame.nl
    • Enige waar ik naar zit te kijken, met popcorn op mijn schoot, is het idee alleen al.
      We moeten dit dan verder uit gaan werken naar mijn mening. Een soort cliffhanger als het ware...

      Je wilt rips kans op selfdestruct geven. Het idee is al waardeloos, maar om je te plezieren moet er dan wel wat tegenover staan.
      Een rip is zo enorm groot vergeleken met alle andere schepen ( Alleen enorme en geavanceerde koninkrijken hebben de mankracht en uitgebreide kennis om zulke ruimteschepen met de grootte van een maan ( 8.900 km maan heb ik al liggen ) te creëren ), dat het een impact zal hebben op de rest van je vloot en verdedigingswerken. Door de enorme explosie die veroorzaakt wordt tijdens een selfdestruct, zorg je ervoor dat je eigen vloot compleet weggevaagd wordt door de gravitondeeltjes die vrij komen, evenals bij rips op de planeet dat aangevallen wordt, dat een selfdestruct van de rip compleet alle verdedigingswerken wegvaagt. Geloof mij dat ik dan iedereen met wat def dan met 1 rip zal aanvallen en geen fudge dat ze eraan kunnen doen.

      Op deze manier zie ik er wel wat in. Thoughts?
    • Wanneer er een self destruct plaatsvindt, tevens de volgende kansen:

      10% kans op meevliegende vloot/ bijstaande verdediging vernietiging
      1% kans op maan / planeetvernietiging, alwaar de ster gestationeerd was
      0,1% kans op een complete zonnestelsel vernietiging
      0,01% kans op een complete Melkweg vernietiging
      0,001% kans op een complete universum vernietiging
      0,0001% kans op een complete Ogame vernietiging
      0,00001% kans op een complete internet vernietiging
      0,000001% kans op een complete aarde vernietiging (de maan als bonus erbij)
      0,0000001% kans op een complete zonnestelsel vernietiging
      0,00000001% kans op een complete Melkweg vernietiging
      En als je mazzel hebt, blazen we gewoon alles op.

      Uiteraard worden de kansen 10% verhoogd bij iedere plasmatechniek level.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Freakertje wrote:

      Wanneer er een self destruct plaatsvindt, tevens de volgende kansen:

      10% kans op meevliegende vloot/ bijstaande verdediging vernietiging
      1% kans op maan / planeetvernietiging, alwaar de ster gestationeerd was
      0,1% kans op een complete zonnestelsel vernietiging
      0,01% kans op een complete Melkweg vernietiging
      0,001% kans op een complete universum vernietiging
      0,0001% kans op een complete Ogame vernietiging
      0,00001% kans op een complete internet vernietiging
      0,000001% kans op een complete aarde vernietiging (de maan als bonus erbij)
      0,0000001% kans op een complete zonnestelsel vernietiging
      0,00000001% kans op een complete Melkweg vernietiging
      En als je mazzel hebt, blazen we gewoon alles op.

      Uiteraard worden de kansen 10% verhoogd bij iedere plasmatechniek level.


      En dan met plasma 10 en hoger je de hele server vernietigt. Dan krijg je een ending cinematic van GameForge te zien met de reset van de gehele uni. Iedereen begint weer vanaf 0 ( ook DM )
    • Freakertje wrote:

      Wanneer er een self destruct plaatsvindt, tevens de volgende kansen:

      10% kans op meevliegende vloot/ bijstaande verdediging vernietiging
      1% kans op maan / planeetvernietiging, alwaar de ster gestationeerd was
      0,1% kans op een complete zonnestelsel vernietiging
      0,01% kans op een complete Melkweg vernietiging
      0,001% kans op een complete universum vernietiging
      0,0001% kans op een complete Ogame vernietiging
      0,00001% kans op een complete internet vernietiging
      0,000001% kans op een complete aarde vernietiging (de maan als bonus erbij)
      0,0000001% kans op een complete zonnestelsel vernietiging
      0,00000001% kans op een complete Melkweg vernietiging
      En als je mazzel hebt, blazen we gewoon alles op.

      Uiteraard worden de kansen 10% verhoogd bij iedere plasmatechniek level.
      Best wel baas als ik straks niet meer op ogame in kan loggen omdat iemand met zijn ster internet heeft vernietigd
    • Anuvinda wrote:

      Jillian wrote:

      doedelss wrote:

      jongens waar blijven jullie het toch maar halen.

      Verschroot alles en ga minen probleem opgelost .

      1k gv per planeet en 5min online samen halen nog eens 5min online saven en zie je morgen.
      Indestructible 23.006.513 (97.1 %) Indestructible 58.325.320 (89.4 %)
      Doen we al!
      AmateurSikre 15.506.728 (99.2 %)



      TEACH ME SENPAI

      :love: Thanks Syrabi