[Nerf]Sterren laten ontploffen tijdens gevechten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Jillian wrote:

      Anuvinda wrote:

      Jillian wrote:

      doedelss wrote:

      jongens waar blijven jullie het toch maar halen.

      Verschroot alles en ga minen probleem opgelost .

      1k gv per planeet en 5min online samen halen nog eens 5min online saven en zie je morgen.
      Indestructible 23.006.513 (97.1 %) Indestructible 58.325.320 (89.4 %) Doen we al!
      AmateurSikre 15.506.728 (99.2 %)
      TEACH ME SENPAI
      Gewoon 0 def bouwen en je vrachters laten crashen
    • Kreela wrote:

      Aangezien sommige spelers zoals @Barcode(niet dat die het eerlijk speelt met zn voorcalculatoren en Tijd programma's :P) duidelijk een behoefte hebben aan systematisch spelbederf. Toen opeens Besloot ik een Idee te maken zo dat die mensen weer op hun plekje worden gezet en niet meer gezellig vrijuit kunnen bashen.

      Telkens als RIPS gaan Vechten zouden de RIPS een kans moeten hebben op Selfdestruct(Dit maakt sterren gelijk een stuk waardevoller) Dit maakt het voor sterren bashers(Hahaha) een stuk moeilijker om het spel te winnen aangezien je per ronde er een paar kunt verliezen. Tijdens de selfdestruct onstaat geen Puin dus zelf oogstbaarheid is uitgesloten. Dit zou het spel een stuk uitdagender maken aangezien normale schepen moeten worden ingezet als je geen sterren wilt verliezen. Door all die pro Fleeter APPs zijn ze toch al heilig tijd om Ogame moeilijker te maken.

      Goed Idee toch. Geen gezeik over 1000 rips waves aangezien de aanvaller makkelijk 10% kan verliezen na 6 rondes. Iedereen blij behalve de Aanstichters van dit Idee(Dat soort acties roepen vanzelf wel de Anti respons op). Hoop dat het Idee tot aan het Gameforge Reich gebouw reikt :P.

      Laat je mening maar zien(Fleeters react First by Booooo lolz)


      ik vind het vooral leuk dat iemand die al maanden niet meer in zagadra heeft ingelogged mij zit te vernoemen omdat ik hem een keer of 2 a 3 heb aangevallen met sterren

      ik ben pro idee tho, op voorwaarde dat selfdestruct inderdaad ook gebouwen kan meeknallen.
      zat genoeg turtles die meer dan de helft van hun punten in def hebben dus selfdestruct lost dat probleem aardig op :paniek:
      uitwerken en invoeren die handel (6)
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra
    • nee nee nee op heeft een punt... wacht nee, dat zijn degene die hun speertjes op op gericht hebben XD.
      in alle serieusheid we hebben nu een optie om vloten te laten ontsnappen dus het zou idd een leuk idee zijn om schepen die niet kunnen ontsnappen een zelfvernietigings optie te geven waar ze enorm veel schade mee kunnen aanrichten (niet alleen voor verdedigende vloot maar ook aanvallende natuurlijk) maar die schepen worden dan met 100% kans vernietigd en geven 0% kans op puin. alle verdedigingswerken op de planeet worden ook gevangen in de explosie. ik ben zelf tegen het gebouwen beschadigen idee maar als het ingevoerd word dat gebouwen ook beschadigd kunnen worden in gevechten moet je rekening houden met bijvoorbeeld terravormers