[TOT: 41.089.324.000] Wil Krikke & Ride the Lightning vs. barcode [NBAM] (A: 5.989.324.000, V: 35.100.000.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Gefeliciteerd Willy. Het feit dat je met je ene forum account op je andere forum account moet reageren om dan toch eindelijk die lang verwachte reactie te krijgen....het werkt en het is geniaal bedacht.

      Opmerkelijk om te zien dat jij de feiten zo kan verdraaien dat al het positieve jullie kant op wijst. Alsof wij een maan zouden opblazen om een Duitse halt te testen, jij had niet gezien dat hij die planeet al een week eerder had opgeblazen voor een ander target? Tuttut... En ik een klikker....welkom in de wereld van mobiele apparaten. Maar ik snap dat jij dat niet wil geloven, laat de GO dat maar uitzoeken. Inmiddels hebben jij en Zaphod al 80 uur non stop activiteit, hoe loopt het onderzoek @Yoshi?

      The tides are turning.....yea right. Heel SPG uit elkaar gespeeld (wat is dat, SPG? In ieder geval geen bestaande alliantie in Gemini), accounts zijn verdwenen in vmode, accounts zijn weggegeven, maar ja, na 1 tegenslag voor NBAM vergeten we dat maar even voor het gemak.

      Blijf vooral bovenstaande onzin schrijven, het is vermakelijk om te zien hoe jij je publiekelijk voor lul zet.

      Dit wordt helaas niet de discussie die je wilt. Na elke slag van NBAM op een SPG of 300 heb ik, via welk social media kanaal dan ook, gehoord welke ziektes mijn moeder allemaal zou hebben. Zelfs van spelers die GO zijn elders. En wanneer jullie daar mee geconfronteerd worden is het van “maar dat was ik niet deze keer, dat was hij”. Met dat volk ga ik niet in discussie. En voor de oplettende GO die met een reactie gaat komen in de trend van “report dit dan doen wij er wat aan”, zeg dit vooral niet, want “andere kanalen buiten Ogame zijn niet ons probleem” zijn letterlijk jullie woorden.

      Voor mij is het een kwestie van afronden, inpakken en wegwezen. Het enige wat in Gemini rest zijn eindbazen, daar pas ik voor. En hier en daar de alfa’s, maar die zijn op 1 hand te tellen.

      Doel is bereikt.

      @barcodeplayer succes met de rebuild.
    • wil je me zakdoekje lenen crypt :(

      spijtig dat je het mis heb over 80 uur online je ben toen je poste misschien net 48 uur uit vm
      hoe kan je dit zien dan ?? 80 uur lang online blijven ?

      en je roept me moeder talloze ziektes heb show eens ben benieuwt wie dat doet!
      dat keur ik zeker niet goed

      en als je klaar ben met ogame doel bereikt is :thumbsup: ga je niet missen delete het acc meteen dan!
      met je grootspraak je ben 3 x niks alleen een grote *knip* op het web *knip sorry hoor maar ;( ;( ;( ;( lekker verder :thumbup: :thumbup:

      barcode gl@rb

      ~Abremsev [01-08-19][01:26] Even op het taal gebruik letten aub

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • bek en moedertje mag dus ook al niet meer gezegd worden ? nou cryptus ingame had dan al lang een ban kennen hebben met al zijn tal loze uitspraken!
      @Abremsev triest weer om dit te verwijderen ogame 2020 mag je niet eens meer praten hier ?

      ik heb tot deze slag mijn moeder niet er bij betrokken hoor dar komt deze *knip* mee filter dat dan ook!

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • lekkere slag. Eerste echte tegengas van de "niet NBAMmers" om zo maar te zeggen.

      Heb liever dat jullie met dit soort dagen spreken dan met dat geouwehoer de hele tijd.

      Cryptus heeft misschien een grote mond, maar hij heeft ook wat laten zien afgelopen periode.

      Jammer van mijn account. Volgens mij is de hoeveelheid RIPs uit kerkhof nog even veel als dat ik ooit had, dus veel boeit het niet :P

      Lekker doorknutselen Bar. Rebuild komt wel goed, daar heb je al ervaring mee *kuch* *Zagadra* *kuch* *alle RIPs geninjaad* *kuch* <3

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Wil-Krikke wrote:

      bek en moedertje mag dus ook al niet meer gezegd worden ? nou cryptus ingame had dan al lang een ban kennen hebben met al zijn tal loze uitspraken!
      @Abremsev triest weer om dit te verwijderen ogame 2020 mag je niet eens meer praten hier ?

      ik heb tot deze slag mijn moeder niet er bij betrokken hoor dar komt deze *knip* mee filter dat dan ook!
      Hi Wil,

      Als je het niet eens bent met de keuzes die ik maak als MOD, kun je dit aankaarten bij de board admin via Lord@ogame.nl.
      Daarnaast wil ik je vragen om berichten als dit, die gericht zijn aan alleen mij, via PM te sturen en niet dubbel te posten in een draadje, aangezien dat niet is toegestaan.

      Bedankt voor je begrip.
      Retired.

      - Seek Discomfort -