Hitsugaya Toushiro wrote:
Ik denk dat Lord wel belangrijke punten aanhaalt. Dat dit niet in de smaak valt bij de meesten is jammer en begrijpelijk, maar we kunnen er helaas niets anders van maken.
Over het punt van Pikachu. Velen hebben hem alleen gekend van naam en hebben waarschijnlijk niet eens met hem gesproken, maar zijn nu vooral aan het meepraten met de rest. Ikzelf heb hem ook niet gekend ( enkel van naam ) of ooit gesproken. Voor mij is het dan ook niet specifiek iets persoonlijks.
Voor sommigen is het vervelend dat het topic van Pikachu weg is, maar heeft het uiteindelijk zoveel meer impact voor je dat je het terug kan lezen op het forum of dat je nog die bepaalde herinneringen met hem hebt waarbij je niet hoeft terug te lezen waar je emoties waren?
Als veteraan in losses kan ik sowieso wel aangeven dat emoties lichter worden, herinneringen verwateren en het gevoel wat in het begin altijd kut is en een impact kan hebben in je leven, je er uiteindelijk beter uit komt.
Is het uiteindelijk niet fijner om te zien dat er nog signatures te zien zijn op het forum en dat je op zulke momenten nog even kunt herdenken wat jouw tijd met Pikachu betekende voor jou? Hier kan geen enkele post of topic aan tippen, omdat het gevoel voor jou het een stuk persoonlijker maakt.
Uiteindelijke oordeel is helaas voor ons allemaal: GF zegt jump of push... Bij het eerste hebben we nog zelf een aantal keuzes om te maken.
Zo generaliserend !!
Zo egoistisch !!( je pikt er het topic van Pika uit, zonde! )
Zo weinig rekening met "andere"
Een Veteraan in levenservaring.