aanvals vrije zone
-
-
Ben benieuwd wat ik mij daar bij voor moet stellen?
Sry guys leg ff mijn 10 miljard gs in de aanvalsvrije zone ben even aan het sparen?
Dit is een oorlogsspel, denk niet dat iets gaat worden.
fearHet is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
Daar wil dan natuurlijk iedereen een planeetje hebben.
Als je nou zo'n plek kunt huren met DM dan komt dit er wel doorheen.
We kunnen natuurlijk ook een aanvalsvrije uni openen -
Anuvinda wrote:
We kunnen natuurlijk ook een aanvalsvrije uni openen
Anuvindagod _O_ -
Anuvinda wrote:
We kunnen natuurlijk ook een aanvalsvrije uni openen
nee, lijkt mij ook geen goed plan.Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
Goed plan, en maak het dan zo dat je 250k DM moet betalen per planeet ( maandelijks ) die je in deze zone kan leggen.
En vergeet je deze vervolgens te verlengen? wordt planeet automatisch bij een speler in de top 5 innerstelsel geplaatst. -
Atoompje wrote:
Goed plan, en maak het dan zo dat je 250k DM moet betalen per planeet ( maandelijks ) die je in deze zone kan leggen.
En vergeet je deze vervolgens te verlengen? wordt planeet automatisch bij een speler in de top 5 innerstelsel geplaatst.
Retired.
- Seek Discomfort - -
Abremsev wrote:
Atoompje wrote:
En vergeet je deze vervolgens te verlengen? wordt planeet automatisch bij een speler in de top 5 innerstelsel geplaatst.
Maar de basis van mijn idee lijkt me al wel prima -
we duiken met ze alle de grens over waar geen oorlog is
-
Vluchtelingen zijn wij
-
Jullie kunnen hem wel uitlachen, maar doordat iedereen elkaar crashed loopt dit spel leeg!!!
Fuck fleetsaven, dit idee is goud
If you do not change direction, you may end up where you are heading. -
ben het totaal met L.J.E eens. en over de vraag wat je erbij voor moet stellen denk ik dat het werkt als vakantiemodus minus de "je kan niets bouwen en je grondstof productie word stilgelegd". in andere woorden: je planeet kan niet aangevallen woorden maar je kan ook geen aanvallen starten vanaf je planeet in de aanvalsvrije zone terwijl de rest blijft zoals het is. dus ja je zou het kunnen gebruiken om grondstoffen te sparen, misschien om iemand te verassen die ervan houd om je vloot te mollen op planeten die niet in de aanvalsvrije zone staan
-
Necrobumpen??
-
Gelukkig is dit geen onzin en mag het topic open blijven dus maar ff reageren.
Als je dit echt meent die aanvals vrije zone is er al en we noemen het v-mode,verder slaat het nergens op. -
Wanneer wordt dit idee geïmplementeerd?
-
Anuvinda wrote:
Wanneer wordt dit idee geïmplementeerd?
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 5